Bekijk volle/desktop versie : Body Language

Pagina's : [1] 2

01-04-2002, 23:39
Beste mensen...

Body Language of lichaamstaal...

groeten,

Justice.

01-04-2002, 23:42

??????? zozo mo .. komt er nog een verhaal of moeten we er eerst voor betalen ??

01-04-2002, 23:43
zegt soms meer dan woorden.......

Sahira......

02-04-2002, 00:00
wuahahahahaa.....die remie toch....hahahahah

02-04-2002, 00:10

Sorry...dit was ik hierboven...

groeten,

Justice.

02-04-2002, 00:11
Volgens geleerden bestaat het overgrote deel van ons doen en laten uit hoe we ons gedragen, dit uit zich in de meeste gevallen in lichaamstaal.

Je kan meestal zien hoe iemand reageert op bepaalde situaties:

- als ie blij en gelukkig is
- als ie kwaad of woedend is
- als ie slecht of goed nieuws krijgt
- als ie zich niet op zijn/haar gemak voelt
- als ie ziek is
- als ie vermoeid is
- enz....

Dit zijn allemaal dingen die we kunnen uitmaken uit iemands lichaamstaal.

Soms kan lichaamstaal ook voor een misleiding zorgen, iemand geeft bepaalde signalen over die niet corresponderen met hetgeen die persoon op dat ogenblik voelt, kan meestal ook. Dus laat je vooral niet misleiden door lichaamstaal.

02-04-2002, 00:16
hummm ??? body language is toch lichaamstaal !!..of ben ik nu seniel geworden ..kan ook natuurlijk

02-04-2002, 00:21
Thanks Estée...dat is belangrijk...laat je niet misleiden door lichaamstaal...de techniek zit hem in het scheiden van kaf uit koren...

De situatie waar je zich op dat ogenblik bevindt is zeer belangrijk...

Stel dat iemand met gesloten armen (gekruiste armen) voor je staat...dat is in lichaamstaal:de gesloten houding...dus deze persoon heeft geen oor naar jou gepraat...maar hij/zij kan misschien ook het gewoon koud hebben...dus uitkijken...

Als je een zakenvrouw bent...dan weet je dat oogkontakt enorm belangrijk is in de zakenwereld...hoe groter de pupillen worden...hoe groter de interesse...

groeten,

Justice.

02-04-2002, 00:22
ooh haha pffff .. dankje voor je rectificatie bodylove ...ik begon al aan mezelf te twijfelen

02-04-2002, 00:25

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice

Als je een zakenvrouw bent...dan weet je dat oogkontakt enorm belangrijk is in de zakenwereld...hoe groter de pupillen worden...hoe groter de interesse...

groeten,

Justice.
Hmmmmm, ik ruik geld

02-04-2002, 00:29

Citaat:
Origineel gepost door Bodylove
Waar hoort zinloos geweld bij het rijtje thuis.

Is dat misschien ook een taal?
gewoon een vraagje.

Sabrinaat.
Ik wil wel zaken met jou doen.
Alleen als je oog hebt voor zaken?
ik ben een zakenvrouw, waarin wil je zaken doen?

02-04-2002, 00:34

Citaat:
Origineel gepost door Bodylove
Waar hoort zinloos geweld bij het rijtje thuis.

Is dat misschien ook een taal?
gewoon een vraagje.
Zinloos geweld hoort nergens thuis.
Het is eerder een storing in iemands hersenen. Mensen die een probleem verbaal niet kunnen oplossen grijpen naar geweld....wat abnormaal is.

Het is gemakkelijker om geweld te gebruiken dan te moeten nadenken hoe een probleem op een vreedzame manier op te lossen.

02-04-2002, 00:38

Sabrinat...ben jij misschien een zakenvrouw...mooi

Maar ook marktkramers houden hun klanten nauwlettend in het oog...iemand die totaal geen interesse heeft...omdat zijn ogen dat vertellen...ga je rustig laten gaan i.p.v. je tijd te verspillen...

kunnen jullie mij helpen met plaatjes...waar er geen tekst op staat...zodat zuiver de gebaren naar voor komen...en wij gaan proberen het plaatje te begrijpen...

Nu is het misschien wat te laat...maar vandaag rond 19 uur ben ik van de partij...incha allah...beslama...en ik reken op jullie medewerking...

Goede nachtrust Allemaal,

groeten,

Justice.

02-04-2002, 00:40

02-04-2002, 00:51

Pagina's : [1] 2