Bekijk volle/desktop versie : De ontspoorde Marokkaanse jeugd..



Pagina's : [1] 2

12-10-2013, 14:08
[broertjes/broers, neefjes/neven of andere jongens.. die naar de klote zijn. Slaan iedereen bij hun thuis (net niet de ouders). Ze hebben geen goed gedrag. Roken en doe veel dingen buiten. Ze komen laat binnen en nemen bijv. geen telefoon op wanneer de ouders bellen. Ouders zitten met hun handen in het haar.

Andere kinderen in het gezin zijn wel netjes en gedragen zich goed.

Wie heeft er met dat soort kinderen/zogenaamde mannen te maken? En wat kan je daar het beste mee doen?]

12-10-2013, 14:12


Het verbreken van contact... zoek het zelf maar uit ze belanden toch in de gevangenis

12-10-2013, 14:15

Citaat door Givanchy:
Het verbreken van contact... zoek het zelf maar uit ze belanden toch in de gevangenis
Deze raad zeker niet opvolgen!
Blijven praten het lost zich niet vanzelf niet opgeven.


Gair inschallah

12-10-2013, 14:19

Citaat door Givanchy:
Het verbreken van contact... zoek het zelf maar uit ze belanden toch in de gevangenis
Eigenlijk moet je dat ook wel doen. Fack deze gasten. Als deze gasten dood waren, dan was het veel rustiger in Marokkaanse gezinnen. Al de kinderen lijden hieronder. Ze verpesten echt zwaar de sfeer thuis. Je bent trouwens ook altijd bang voor de avond, want dan speelt het zich allemaal af.


Citaat door vaderhartje:
Deze raad zeker niet opvolgen!
Blijven praten het lost zich niet vanzelf niet opgeven.


Gair inschallah
Blijven praten.. Soms lijken de vaders dan net een praatpaal. Bij sommige is het echt zo: ook al praat je een dag en een nacht, dan nog is het niet goed.

12-10-2013, 14:30



Citaat door Studente-:
Eigenlijk moet je dat ook wel doen. Fack deze gasten. Als deze gasten dood waren, dan was het veel rustiger in Marokkaanse gezinnen. Al de kinderen lijden hieronder. Ze verpesten echt zwaar de sfeer thuis. Je bent trouwens ook altijd bang voor de avond, want dan speelt het zich allemaal af.


Blijven praten.. Soms lijken de vaders dan net een praatpaal. Bij sommige is het echt zo: ook al praat je een dag en een nacht, dan nog is het niet goed.
Toch is de communicatie de sleutel tot succes.

12-10-2013, 14:40

Citaat door ClassyZina:
ik maak me meer zorgen om de meisjes...
Dat is weer iets anders. Jongens zijn toch van het harde. Jointjes, roken, stelen, politie.. En nog veel meer..


Citaat door vaderhartje:
Toch is de communicatie de sleutel tot succes.
Ik geloof dat het niet bij iedereen werkt.

12-10-2013, 14:53

Citaat door ClassyZina:
dan weet je blijkbaar niet hoeveel meisjes jointjes smoken, sigaretten roken, stelen (kledingwinkels), golddiggen, sex hebben met veel oudere mannen voor materie....

of wat dacht je van de oude truc waardoor enkele marokkaanse meiden vastzaten... sex hebben met een man in zijn huis... zij doet alsof zij naar de wc toe moet gaan... ze doet de deur open voor de anderen om in te breken en ze gaat gelijk weer terug naar bed om haar gang te gaan..

en nog veel meer... jij hebt het hier over de jongens.... denk je nou echt dat Allaah alleen de jongens de slechtste kant heeft gegeven??

elke afkomst en elke geslacht heeft zijn duivelse kanten... er zijn geen grenzen..
In mijn omgeving zijn het vooral de jongens. Ze zijn gewoon facking hinderlijk bezig. En tuurlijk zijn er ook ontspoorde meiden, ontken ik niet.

12-10-2013, 14:54
De oorzaak ligt m in het ontbreken van ECHTE maar dan ook ECHTE Islamtische kennis bij de ouders. We nemen opvoeding over van de kuffar en wat we van tv kennen en op school leren. Hoeveel ouders hebben geinvesteerd in curssusen en lessen over islamtisch opvoeden? Hoeveel ouders leven echt Islamtisch en niet verward met cultuur en half/half zoals zoveel van ons onze eigen ouders verwijten? Hoeveel ouders geven het correcte voorbeeld? Hoeveel ouders hebben het voorbeeld van Mohammed VZMH gevolgd in de manier van het met elkaar omgaan? In het streven naar het hiernamaals en het contstant aanbidden van Allah? Of moeten wij constateren dat onze huishouden niet veel verschillen in denkwijze en doelen als die van de kuffar of van degene die geloven maar vervolgens geld,uiterlijk, status de belangerijkste dingen in hun leven zijn? Neen, het grooste tekort is onze eigen fouten en tekort aan kennis. Natuurlijk speelt ook de maatschappij de tijd waarin we leven en de sociale omstandigheden een rol. Maar indien wij als ouders onze verantwoordelijkheden echt namen zou het percentage ontspoorden veel en veel lager zijn, Moge Allah onze kennis doen vermeerderen onze imaan versterken en dit werleds leven niet onze grootse zorg maken,O allah accapteer het(Ameen).

12-10-2013, 14:56

Citaat door ClassyZina:
je bent gewoon niet objectief genoeg... in welke stad woon je... dan vertel ik je wel waar iedereen mee bezig is..
begin jij eerst met jezelf je halve kont staat open.

12-10-2013, 15:01
Meestal hebben ze ouders het zelf gedaan. Rommelen maar wat aan in de opvoeding en wanneer het misgaat, wordt er volop geklaagd.

12-10-2013, 15:03

Citaat door ClassyZina:
fuck you, mister 1m63 en iel....
dont kill the messenger

12-10-2013, 15:19

Citaat door ClassyZina:
ik maak me meer zorgen om de meisjes...
En dat zeg jij

Pagina's : [1] 2