Bekijk volle/desktop versie : Gemeenschap met je vrouw anders??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

11-10-2013, 23:11
Weetje wat ik me afvraag..
Is het voor mannen anders om met hun vrouw gemeenschap dan met een minnares??
Die mannen die vreemd gaan houden ze nog wel van hun vrouwen?
Je hoort vaak van mannen dat ze hun vrouwtje niet kwijt willen maar ze gaan intussen wel vreemd

11-10-2013, 23:27


Soms zijn ze zelfs intiemer tegen hun minnares dan hun vrouw...

11-10-2013, 23:28

Citaat door Sensuall:
Soms zijn ze zelfs intiemer tegen hun minnares dan hun vrouw...
Is toch raaaaaaaaaar!

11-10-2013, 23:31

Citaat door Saliha-18:
Is toch raaaaaaaaaar!
Ja is het ook.. Ik zal mannen nooit begrijpen..

11-10-2013, 23:32


het ligt aan de minnares , wellicht is zij beter in bed dan zijn vrouw. Maar de zorgzaamheid van zijn vrouw wil hou behouden vandaar dat hij niet wil gaan scheiden. Meestal is de minnares maar een tijdelijk genot. Zijn vrouw ziet hij als de moeder van zijn kinderen

11-10-2013, 23:33

Citaat door Sensuall:
Ja is het ook.. Ik zal mannen nooit begrijpen..
dat denk jij alleen maar, je bent er toch niet bij met hun in bed
dus dat wil je graag geloven

11-10-2013, 23:36

Citaat door Jeuk:
het ligt aan de minnares , wellicht is zij beter in bed dan zijn vrouw. Maar de zorgzaamheid van zijn vrouw wil hou behouden vandaar dat hij niet wil gaan scheiden. Meestal is de minnares maar een tijdelijk genot. Zijn vrouw ziet hij als de moeder van zijn kinderen
Ja maar gaat hij dan niet denken aan haar alstie met zijn vrouw bezig is?
Gaat hij zijn vrouw niet vergelijken bij alles wat ze doet?

11-10-2013, 23:37

Citaat door kenza_schatje:
dat denk jij alleen maar, je bent er toch niet bij met hun in bed
dus dat wil je graag geloven
Ik denk toch dat man meer zichzelf kan zijn bij haar..losser.. hoezo wil ik dat graag geloven.. Het is hoe het is

11-10-2013, 23:40
Nou denk meer dat het ligt aan het feit dat sommige mannen stress/irritaties in hun huwelijk hebben ook als er bv kinderen zijn en weinig tijd voor elkaar wat soms begrijpelijk is want de vrouw is druk met van alles tegelijk waardoor hun s..leven op een laag pitje komt...en dan gaat de man vreemd (niet terecht) maar goed zo denkt een man dan...een minnares deelt zijn zorgen niet en die zeurt niet en die is gewoon voor de lol en s.. als hij uiteindelijk met die minnares verder gaat en van zijn vrouw scheidt herhaalt hetzelfde liedje zich na een paar jaar alleen dan met een andere vrouw....(wat je meestal ziet/hoort)

11-10-2013, 23:41

Citaat door Sensuall:
Ik denk toch dat man meer zichzelf kan zijn bij haar..losser.. hoezo wil ik dat graag geloven.. Het is hoe het is
Bij zijn vrouw of bij zijn minnares?

11-10-2013, 23:42

Citaat door Pocahontas20:
Nou denk meer dat het ligt aan het feit dat sommige mannen stress/irritaties in hun huwelijk hebben ook als er bv kinderen zijn en weinig tijd voor elkaar wat soms begrijpelijk is want de vrouw is druk met van alles tegelijk waardoor hun s..leven op een laag pitje komt...en dan gaat de man vreemd (niet terecht) maar goed zo denkt een man dan...een minnares deelt zijn zorgen niet en die zeurt niet en die is gewoon voor de lol en s.. als hij uiteindelijk met die minnares verder gaat en van zijn vrouw scheidt herhaalt hetzelfde liedje zich na een paar jaar alleen dan met een andere vrouw....(wat je meestal ziet/hoort)

Zo denkt ook de vrouw.. Men denkt nog steeds dat meer mannen vreemdgaan dan vrouwen.. De waarheid ligt toch echt anders..

11-10-2013, 23:43

Citaat door Saliha-18:
Ja maar gaat hij dan niet denken aan haar alstie met zijn vrouw bezig is?
Gaat hij zijn vrouw niet vergelijken bij alles wat ze doet?


ik neem aan van wel. Je merkt het wel aan hem

11-10-2013, 23:44



Citaat door Saliha-18:
Bij zijn vrouw of bij zijn minnares?
lieve schat we kunnen toch niet in hun hoofden kijken? waarom al die vragen...
als het je overkomt allahi7fed dan zou ik toch echt over wat anders nadenken(namelijk hoe je van die hond af komt) dan waar die aan denkt wat ie doet minnares dit minnares dat...

11-10-2013, 23:45

Citaat door Jeuk:
ik neem aan van wel. Je merkt het wel aan hem
Lijkt me zooo pijnlijk om mee te maken!!

11-10-2013, 23:45

Citaat door Cashmere:
Zo denkt ook de vrouw.. Men denkt nog steeds dat meer mannen vreemdgaan dan vrouwen.. De waarheid ligt toch echt anders..
klopt! ook vrouwen denken zo en ook vrouwen gaan vreemd. gebeurd steeds vaker...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12