Bekijk volle/desktop versie : Cuisine dagje

Pagina's : [1] 2 3

07-02-2005, 18:35
Hoi lieve meiden van cuisine,

een tijd geleden las ik hier dat er een dagje georganiseerd zou worden,
maar we horen er niks van jammer genoeg, lijkt het jullie leuk om zoiets weer op te zetten, misschien kunnen we allemaal er iets leuks van maken.
Ik weet niet meer wie hier die topic heeft geplaatst, Ik zou (als dat nodig is) ook willen meehelpen met de organisatie

Groetjes Alhoceima rose:blauwkus:

07-02-2005, 19:00

ik zou ook graag mee willen doen
incha allah horen we gauw iets

07-02-2005, 19:05

Citaat door Girl2Be:
Ja, en ik zou ook mee kunnen helpen als dat nodig is, alleen jammer dat iedereen gelijk gaat afzeggen.
Dat is jammer inderdaad, dat de samenwerking tussen de marokaanse vrouwen gemeenschap te wensen overlaat, begrijpen jullie me alstjeblieft niet verkeerd
dat zie ik namelijk om me heen en ook hier heel erg, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, qua turkse vrouwen die kunnen toppie top samen werken petje af, daarom mijn vraag waarom kunnen wij niet zo een gezellig dagje organiseren.
kom op meiden zet al je meningsverschillen opzij en laten we er iets leuks van maken

ps: we hoeven op die dag niet te zeggen wie we zijn
als jullie dat niet willen

07-02-2005, 19:08
Ja ik vind het ook een leuke idee , even kennis maken met onze lieve meiden van cuisine , Ik ga ook mee doen inschaalah, en natuurlijk de kinderen mee te nemen inschaalah.

07-02-2005, 19:10

Citaat door alhoceima_rose:
Dat is jammer inderdaad, dat de samenwerking tussen de marokaanse vrouwen gemeenschap te wensen overlaat, begrijpen jullie me alstjeblieft niet verkeerd
dat zie ik namelijk om me heen en ook hier heel erg, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, qua turkse vrouwen die kunnen toppie top samen werken petje af, daarom mijn vraag waarom kunnen wij niet zo een gezellig dagje organiseren.
kom op meiden zet al je meningsverschillen opzij en laten we er iets leuks van maken

ps: we hoeven op die dag niet te zeggen wie we zijn
als jullie dat niet willen
hahahahahaha ben ik helemaal met je eens

07-02-2005, 19:19
Ja ik zou ook wel willen inchallah en allemaal wat lekkers meenemen....

07-02-2005, 19:21
Ja wallah illa lijkt me echt leuk en gezellig

07-02-2005, 19:26

Citaat door Girl2Be:
ja idd, sommige van ons kennen geen afspraken of beloftes en dat zie ik ook heel erg om me heen. heb nog nooit meegemaakt dat een marokkaanse meisje of vrouw gewoon haar afspraak is nagekomen, misschien krijgen ze daar een kick van ofzo
laten we dan met zijn allen het tegendeel bewijzen

07-02-2005, 19:46

Citaat door Girl2Be:
Ik stem er in ieder geval mee in
dankje, je bent een lieverd, maar snap je wat ik bedoel, er hebben ruim 100 personen deze topic bekeken en maar 4 hebben gereageerd

07-02-2005, 20:03
hallo iedereen het lijk mijn leuk om een dagje bij elkaar te zijn .en elkaar te leren kennen .ik hoop dat er genoeg dames zijn die mee willen doen

07-02-2005, 20:04
hallo iedereen het lijk mijn leuk om een dagje bij elkaar te zijn .en elkaar te leren kennen .ik hoop dat er genoeg dames zijn die mee willen doen

07-02-2005, 20:10

Citaat door spanje:

07-02-2005, 20:11

Citaat door Girl2Be:
:blauwkus: maar niet getreurd, d'r zullen zich vast wel meer mensen reageren in de loop der tijd
ik hoop het ook, zou leuk zijn in ieder geval

07-02-2005, 20:12

Citaat door alhoceima_rose:
dankje, je bent een lieverd, maar snap je wat ik bedoel, er hebben ruim 100 personen deze topic bekeken en maar 4 hebben gereageerd
inschaalah gaan ze meer mensen reageren

dames kom op het is leuk om eventjes leren kenen

07-02-2005, 20:15
Hey dames, mij lijkt het inderdaad ook heel erg leuk om samen te komen.
Eens wat anders dan virtueel.

count me in girls ...

Pagina's : [1] 2 3