Bekijk volle/desktop versie : 'Badr is narcistisch en egocentrisch maar geen psychopaat'



Pagina's : [1] 2

11-10-2013, 19:37
Badr Hari heeft weliswaar een persoonlijkheid met narcistische trekken, maar hij is geen psychopaat.





Dat blijkt volgens de Amsterdamse rechtbank uit psychologisch onderzoek. Tijdens de bespreking van Hari's persoonlijke omstandigheden kwam vrijdagmiddag naar voren dat de kans dat hij opnieuw in de fout gaat laag tot gemiddeld wordt ingeschat. De rechtbankvoorzitter maakte een opsomming van eerdere werkstraffen en voorwaardelijke celstraffen die de kickbokser kreeg opgelegd voor delicten met wapens en drugs. Ook is hij eerder bestraft voor bedreiging.

De reclassering ziet deze contacten met justitie als een fout in Hari's leerproces. De 28-jarige vechtsporter kreeg zijn eerste profcontract op zijn zestiende en kreeg onvoldoende begeleiding, zo staat in het reclasseringsrapport. Ten aanzien van slachtoffers toont hij weinig schuldgevoel omdat Hari zelf vindt dat er aanleiding voor zijn gedrag is. Hij zou weinig op zijn eigen gedrag reflecteren en de ernst van de situatie onvoldoende inzien.

Ook is hij volgens psychologisch onderzoek egocentrisch. Volgens de psycholoog kampt hij met overwaardering van zijn zelfgevoel, waardoor zijn impulsregulatie tekort kan schieten. De narcistische persoonlijkheidstrekken zijn 'niet allesoverheersend'. Verder ontwikkelde hij een schaduwkant naast het sportieve succes, mede omdat hij nauwelijks weerstand tegenkomt. Dat leidde tot zelfoverschatting.

"Verder bent u wel gezond, u bent een normaal mens", besloot de rechter. Hari is volgens de psycholoog niet gewend aan kritiek en trots op zijn prestaties. Wel heeft hij last van de druk die daarmee gepaard gaat. Hij wil een rolmodel zijn voor jongeren met een Marokkaanse achtergrond, maar neemt daar niet altijd verantwoordelijkheid voor.

De reclassering schat de kans op herhaling als laag tot gemiddeld in, maar ziet wel kenmerken bij hem die bijdragen aan de recidivekans. Het advies is hem verplicht te laten behandelen bij De Waag, dat zorg biedt aan mensen die grensoverschrijdend gedrag vertonen. Hari is bereid mee te werken aan het voorgestelde plan van aanpak, zei de rechter. Het rapport is in oktober met Hari besproken.

Het Openbaar Ministerie merkte op dat Hari niet volledig heeft meegewerkt met het psychologisch onderzoek. Hij wilde een aantal testen niet maken. Hari reageerde erg fel en zei dat hij veel moeite heeft gedaan om samen te werken met de psycholoog.

12-10-2013, 08:52


Badrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Hariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lange jan geef me 1 miljoen en ik zal alle je misdaden voor je over nemen en voor je braden ouwe rakker jij moet in de ring blijven wonen slapen koken tv kijken naar p&w en DWDD nooit meer eruit komen tot dat je een ons weegt


12-10-2013, 09:19
Geweld (om het minste of geringste) is die lul z'n handelsmerk.
Welke idioot is op die fluwelen handschoentjes gekomen?
Klasse justitie?

12-10-2013, 09:22

Citaat:


......
"Verder bent u wel gezond, u bent een normaal mens", besloot de rechter. Hari is volgens de psycholoog niet gewend aan kritiek en trots op zijn prestaties. Wel heeft hij last van de druk die daarmee gepaard gaat. Hij wil een rolmodel zijn voor jongeren met een Marokkaanse achtergrond, maar neemt daar niet altijd verantwoordelijkheid voor.
Kun je toch beter iemand als Aboutaleb als rolmodel kiezen, die is ook normaal en geen psychopaat.

12-10-2013, 09:27



Citaat door aplat:
Kun je toch beter iemand als Aboutaleb als rolmodel kiezen, die is ook normaal en geen psychopaat.
Lijkt mij ook. En dat was en is een man die okay is. Al kun je het soms niet eens zijn politiek gezien. Ik heb ooit een docu gezien over zijn leven. Daar kan je niets anders dan erg veel respect voor hebben.

12-10-2013, 09:28
misschien is hij ook een beetje gay kijk zie link hieronder dan gaat hij zn tegenstander kussen

http://kickassfights.com/videogallery/badr-hari-vs-peter-graham/

12-10-2013, 09:38

Citaat door ZeeRover:
misschien is hij ook een beetje gay kijk zie link hieronder dan gaat hij zn tegenstander kussen

http://kickassfights.com/videogallery/badr-hari-vs-peter-graham/
Dat heeft niets met gay te maken.

12-10-2013, 10:16
Zou die psycholoog het überhaupt durven zeggen als dat snollenjong een psychopaat is?

12-10-2013, 10:49

Citaat door schleborsjki:
Zou die psycholoog het überhaupt durven zeggen als dat snollenjong een psychopaat is?
Hoezo? De meeste mensen zijn egocentrische alleen zijn ze niet zo lang en breed als Badr Hari.

12-10-2013, 11:12
Deze Badr is een heel zielig mannetje. Eerst mensen in elkaar slaan en dan als hij ter verantwoording wordt geroepen als een bang vogeltje niets meer zeggen.

Diep medelijden met deze stakker.

Dwarsdenker

12-10-2013, 11:28
deze man is de weg kwijt..wat geld en populariteit wel niet doet met banuAdam..ik ken dit verhaal goed..en ik vind t jammer dat ik in mijn omgeving zag hoe een bekende marokkaan afdwaalde..moge Allah swt hun en ons leiden..t leven op aarde is niet makkelijk..de meest gelukkigen zijn toch wel de armsten van de bevolking..want die begrijpen t leven meer..en beter..


12-10-2013, 16:39
Badr Hari.... Wat moet ik hiervan zeggen... zoveel Marokkaanse jonchies die van kleins af aan tegen hem op kijken... Ik vind Badr Hari een anti voorbeeld voor de hele Marokkaanse samenleving. Wat heeft die gozer voor goeds gebracht.. kan een beetje met zinloos geweld mannen in elkaar slaan, zit geplakt aan een blonde goudzoeker en hoor hem nooit praten over islam of iets aan het goede doel geven. Hoe kan zo een iemand zovaak in het nieuws voorkomen, hij moet ons niks boeien klaar.. Ik schaam me als Marokkaanzijnde voor zulk gedrag... gewoon een crimineel met 1 hersencel dat door zijn hoofd heen rammelt.

Kowed met die Badr Hari. Echte Marokkaanse sporthelden zijn Hicham Guerouj enzo.


12-10-2013, 16:40



Citaat door IkhebmoneyG:
Badr Hari.... Wat moet ik hiervan zeggen... zoveel Marokkaanse jonchies die van kleins af aan tegen hem op kijken... Ik vind Badr Hari een anti voorbeeld voor de hele Marokkaanse samenleving. Wat heeft die gozer voor goeds gebracht.. kan een beetje met zinloos geweld mannen in elkaar slaan, zit geplakt aan een blonde goudzoeker en hoor hem nooit praten over islam of iets aan het goede doel geven. Hoe kan zo een iemand zovaak in het nieuws voorkomen, hij moet ons niks boeien klaar.. Ik schaam me als Marokkaanzijnde voor zulk gedrag... gewoon een crimineel met 1 hersencel dat door zijn hoofd heen rammelt.

Kowed met die Badr Hari. Echte Marokkaanse sporthelden zijn Hicham Guerouj enzo.

Elke weldenkende Marokkaan schaamt zich voor dat stuk ongeluk.

12-10-2013, 16:59

Citaat door QueenBee:
Elke weldenkende Marokkaan schaamt zich voor dat stuk ongeluk.
Nou vooruit, dan schaam ik me als Hollandse wel voor Estelle.

12-10-2013, 17:36
''Ik begrijp die haat en afgunst niet naar hem toe. Ik vind hem best vet. En zijn geloof of iman interesseert mij geen hol, geloof is ieder voor zich. ''

Wat is er zo vet aan Badr Hari dan? Vroeger toen die zich gewoon op kickboksen focuste was het al geen lieverdje... Herinner je je Remy Bonjasky nog die op de grond lag en hem alsnog verrot sloeg. Badr Hari is gewoon een mafkees die niet kan functioneren in de maatschappij. Ik hoop dat die een paar jaar zal krijgen, iemand bijna invalide slaan zonder reden gaat nergens over.


Pagina's : [1] 2