Bekijk volle/desktop versie : Ben ik jullie tot last geweest?



Pagina's : 1 [2]

11-10-2013, 18:01
Huh ben jij secretsmongoli? Je bent volwassen geworden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11-10-2013, 18:18


Beslame doe geen domme Dingen he

11-10-2013, 18:30
salaam ouilikoum , Allah ie3awan

11-10-2013, 21:28

Citaat door Delcine:
Omdat je zegt dat je dit keer echt weg gaat. Dat zeg je op iedere Nick vandaar. Deze Nick had ik eigenlijk niet achter jou verwacht hier kwam je wat volwassener over.
Haha echt oh dat had ik niet eens door
Hmm oke wel grappigg..

11-10-2013, 21:33



Citaat door _Hidaya:
Huh ben jij secretsmongoli? Je bent volwassen geworden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha ja meid. Nee dat was ik altijd alleen wisten jullie toen dat ik jong was en bij elke reactie nemen jullie me dan niet serieus!



Citaat door nawal-1985:
Beslame doe geen domme Dingen he
Dag tot ziens! Haha nee weet jij dat ik die vorige keer was?

11-10-2013, 21:39
Hé TS, ben je toevallig lesbisch?

11-10-2013, 21:41

Citaat door Xaviera:
Hé TS, ben je toevallig lesbisch?
Waarom??

11-10-2013, 21:42

Citaat door Dunya.:
Waarom??
Omdat je altijd wilt weten hoe leden over lesbisch denken?

11-10-2013, 21:45

Citaat door Xaviera:
Omdat je altijd wilt weten hoe leden over lesbisch denken?
Oh so, ja ik ben het en nu?

11-10-2013, 21:47

Citaat door Dunya.:
Oh so, ja ik ben het en nu?
Waarom ben je dat?

11-10-2013, 21:50

Citaat door Xaviera:
Waarom ben je dat?
Omdat ik eenmaal die gevoelens heb waar ik niks aan kan doen tsja, maar verder weet ik dat het onnatuurlijk is en je ook met een man hoort te eindigen want een vrouw kan je niet helemaal bevredigen.

11-10-2013, 21:53

Citaat door Dunya.:
Omdat ik eenmaal die gevoelens heb waar ik niks aan kan doen tsja, maar verder weet ik dat het onnatuurlijk is en je ook met een man hoort te eindigen want een vrouw kan je niet helemaal bevredigen.

Als een vrouw je niet kan bevredigen dan ben je niet lesbisch hoor. Je bent verkeerd geïnformeerd denk ik

11-10-2013, 21:58



Citaat door Xaviera:
Als een vrouw je niet kan bevredigen dan ben je niet lesbisch hoor. Je bent verkeerd geïnformeerd denk ik
Ik denk dat je mij eerder verkeerd hebt begrepen. Met helemaal bevredigen bedoel ik ermee dat ze niet in jou kan gaan, ze kan je verder natuurlijk wel bevredigen door te beffen,vingeren en weetikveel allemaal maar ze kan niet in jou waardoor je ook samen geen kinderen kan krijgen. Daarom lijkt het me ook onlogisch als je met man en man of vrouw vrouw gaat. Je weet toch dat het onnatuurlijk is? Ik begrijp de gevoelens want ik ervaar het zelf ook maar denk dat het helemaal aan jou is wat je ermee doet en als je even verder zou denken zou je weten dat het niet helemaal gezond is..

Pagina's : 1 [2]