Bekijk volle/desktop versie : Wie verkoopt er zo een soort riem?



10-10-2013, 19:13
Hi Ladies,

Wie van jullie verkoopt er zo een soort riem?

Alvast mijn excuus voor de verkoper maar ik wil de riem apart en dat heb je niet vandaar dat ik deze foto er op zet.
Ik heb het over de tweede riem de zilvere.
http://takshitaplein.nl/pdtl/7467/sp/Sara-Malika--Kaftan/Takshita

Loves,

10-10-2013, 19:50


Haagse Markt, Tweede pad staat een Nederlandse familie met bruidssieraden en ook Marokaanse Riemen Goud en zilver van small tot echt dik breede riemen.

10-10-2013, 20:05
in beverwijk heb je ze ook

10-10-2013, 20:27

Citaat door FRISNFRUITIG.:
Haagse Markt, Tweede pad staat een Nederlandse familie met bruidssieraden en ook Marokaanse Riemen Goud en zilver van small tot echt dik breede riemen.
Hartstikke bedankt! Weetje ook zeker dat ze zo een soort riem verkopen anders ga ik er namelijk voor niks heen haha

10-10-2013, 20:27



Citaat door 00Hello-Kitty00:
in beverwijk heb je ze ook
Nooit gezien, ik ga volgende keer beter opletten hartstikke bedankt.

10-10-2013, 20:52

Citaat door Amouna.:
Hartstikke bedankt! Weetje ook zeker dat ze zo een soort riem verkopen anders ga ik er namelijk voor niks heen haha
Ja die riem van die witte jurk toch? Ze hebben precies de zelfde! Je kan zelfs kiezen of je met een broche, andere bewerkingen ze hebben verschillende modellen

10-10-2013, 21:03

Citaat door FRISNFRUITIG.:
Ja die riem van die witte jurk toch? Ze hebben precies de zelfde! Je kan zelfs kiezen of je met een broche, andere bewerkingen ze hebben verschillende modellen
Oh wauw dankjewel! Weetje toevallig of ze diezelfde ook hebben en hoe duur die is onder de 50?

10-10-2013, 21:32

Citaat door Amouna.:
Oh wauw dankjewel! Weetje toevallig of ze diezelfde ook hebben en hoe duur die is onder de 50?
\ik dacht dat die grote of middel 50 was.. Dus small of iets grotere model zal onder zijn.

10-10-2013, 21:42

Citaat door FRISNFRUITIG.:
\ik dacht dat die grote of middel 50 was.. Dus small of iets grotere model zal onder zijn.
Hartstikke bedankt, dit is een hele rare vraag maar de Haagse markt is toch gewoon op een zaterdag?

10-10-2013, 21:43

Citaat door Amouna.:
Hartstikke bedankt, dit is een hele rare vraag maar de Haagse markt is toch gewoon op een zaterdag?
haagse markt is op maandag,vrijdag en zaterdag (en volgensmij ook woensdag)