Bekijk volle/desktop versie : Wanneer ging jij testen?



Pagina's : [1] 2 3

10-10-2013, 16:22
ik vroeg me af wanneer jullie gingen testen, was dit nadat je eigen ongesteld moest worden of toch een paar dagen daarvoor?

10-10-2013, 16:36


Dag dat ik ongesteld moest worden

10-10-2013, 17:41
had ze al zwangerschapverchijnselen of eigenlijk niet?
ik was begin deze week langs bij de gyneacoloog en ze kon zien dat ik vorige week ongeveer eisprong had toen heb ik wel regelmatig met mijn man gemeenschap gehad. aanstaande woensdag moet ik ongesteld worden maar ik word gek van het wachten

10-10-2013, 20:06
Haha komt mij bekend voor. Probeer er niet teveel aan te denken en niet te stressen. Inshallah wordt onze geduld beloond.. Xx

11-10-2013, 20:50


Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik moet als het goed is, dit weekend ongi worden. Maar volgens my Period tracker app, ben ik 1 dag te laat!

Wat zal ik doen? Morgen testen als ik niet ongi ben of zondag?

11-10-2013, 22:29
Om de teleurstelling van een mogelijk negatieve test (inchallah niet) `te besparen zou ik wachten tot zondag. ik moet woensdag onestelg worden ben ik het niet test ik donderdag...

ik hoor toch wel vaak om me heen dat men getest heeft de dacht nadat ze ongesteld moesten worden

11-10-2013, 22:31

Citaat door jongedame123:
Om de teleurstelling van een mogelijk negatieve test (inchallah niet) `te besparen zou ik wachten tot zondag. ik moet woensdag onestelg worden ben ik het niet test ik donderdag...

ik hoor toch wel vaak om me heen dat men getest heeft de dacht nadat ze ongesteld moesten worden
Ja hè?is beter inderdaad. Maar mijn handen jeuken zo om een test te doen, al verwacht ik er weinig van. Gewoon druk bezig zijn met andere dingen, zodat je je ergens anders op focust.

12-10-2013, 02:00
Ik had het getest een week voor mijn ongesteldheid. als je 2 weken zwager bent dan kan je het al zien.

12-10-2013, 02:18
Ik heb getest 2 dagen na mijn ongesteldheid, maar was toen negatief.. Na wat langer dan een week te hebben gewacht blijf mijn ongesteldheid weg. Dus weer test gedaan en ja hoor was positief. Die testen kunnen je goed in de maling houden.

12-10-2013, 08:37
Nou, ja dames. Ik ben net ongesteld geworden.
Volgende ronde dan maar weer...

12-10-2013, 10:15
Jammer meid! Inchallah volgende ronde

12-10-2013, 10:24

Citaat door jongedame123:
Jammer meid! Inchallah volgende ronde
Heel erg jammer! Insha'Allah.

12-10-2013, 15:58


Ik testte 3 dagen voor mn ongesteldheid... oh wat was ik verdrietig!!! Weer negatief... omdat ik obsessief bezig was tesste ik een dag later weer... kreeg de eerste 40 seconde niks te zien... gooide hem in de prullenbak en weer intens teleurgesteld.. totdat ik uit pure nieuwsgierigheid toch even stiekem ben gaan kijken na een uurtje.. en ja hoor.. zag een licht licht licht streepje... Ik raad niemand aan om te testen voor NOD... wat heeft me dat veel ellende opgeleverd...

12-10-2013, 18:03

Citaat door Sherezade_:
Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik moet als het goed is, dit weekend ongi worden. Maar volgens my Period tracker app, ben ik 1 dag te laat!

Wat zal ik doen? Morgen testen als ik niet ongi ben of zondag?
Beter tot zondag wachten. Ik weet dat het echt onwijs moeilijk is, maar je hebt dan meer zekerheid

Insha Allaah worden we allen snel verblijdt.

12-10-2013, 18:05

Citaat door Kinderwens26:
Ik testte 3 dagen voor mn ongesteldheid... oh wat was ik verdrietig!!! Weer negatief... omdat ik obsessief bezig was tesste ik een dag later weer... kreeg de eerste 40 seconde niks te zien... gooide hem in de prullenbak en weer intens teleurgesteld.. totdat ik uit pure nieuwsgierigheid toch even stiekem ben gaan kijken na een uurtje.. en ja hoor.. zag een licht licht licht streepje... Ik raad niemand aan om te testen voor NOD... wat heeft me dat veel ellende opgeleverd...
Jaa dat doe ik ook. Het lijkt wel een obsessie geworden. Heb 3 keer getest voor nod had me zelf beter kunnen besparen. Ik probeer het wat los te laten.

Pagina's : [1] 2 3