Bekijk volle/desktop versie : Iphone 4S abbo(Hollandse nieuwe)?



09-10-2013, 13:25
Is het betrouwbaar?
Ik bedoel is het nou echt 25 euro per maand voor 275min/sms/mb?

http://www.hollandsnieuwe.nl/aanbieding?promoId=holEnwe

Wie heeft ook deze abbo aangesloten met hun?

09-10-2013, 13:29


Ik weet uit mijn omgeving dat ze betrouwbaar zijn. Je kunt kijken van welke netwerk ze onderdeel maken

09-10-2013, 13:29
heb slechte dingen gelezen over hollandse nieuwe het is gewoon van vodafone kijk maar via google en toets kassa hollandse nieuwe abbonement in en lees zelf

09-10-2013, 13:38
Heb wat reviews gekeken maar sommige vinden het goed en sommige hadden veel problemen, pffff wil zo graag een iphone en dat is de goedkoopste abbo die ik gevonden heb...

09-10-2013, 13:54


ze zijn goed hoor

mijn broertje heeft een abo bij ze lopen, je tegoed neem je door en klantenservice heel vriendelijk en helpen je ook goed via mail

en heeft ind een iphone,

09-10-2013, 14:01
Hoi Haalima,

Ik heb dit abbonment (begin dit jaar )ook genomen, en geen enke probleem mee hoor. Ik heb er voor 5 euro extra 500 mb erbij genomen.

Wat ik vooral fijn vind aan dit abbonement, is je kan per maand je abbo wijzigen. Ik had in 1e instantie 550 minuten, maar hield te veel minuten over per maand en ben dus overgestapt naar een lagere en dus natuurlijk goedkopere... O ja je kan je overgehouden minuten meenemen naar volgende maand.

En wat ook wel zo is, als je belminuten op zijn kan je zelf niet meer bellen (wel handig voor diegene die hier niet mee om kunnen gaan en zo de kosten kunnen beperken :-).. maar nog wel gewoon gebeld worden. Had ik hiervoor nooit eerder bij een ander provider.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes,

09-10-2013, 14:03

Citaat door Haalima:
Heb wat reviews gekeken maar sommige vinden het goed en sommige hadden veel problemen, pffff wil zo graag een iphone en dat is de goedkoopste abbo die ik gevonden heb...
Klopt en als ik jou was zou ik een jaar nemen ben je nog goedkoper uit als je het geld hebt om 179 te betalen voor iphone.

09-10-2013, 14:07

Citaat door shahida:
Hoi Haalima,

Ik heb dit abbonment (begin dit jaar )ook genomen, en geen enke probleem mee hoor. Ik heb er voor 5 euro extra 500 mb erbij genomen.

Wat ik vooral fijn vind aan dit abbonement, is je kan per maand je abbo wijzigen. Ik had in 1e instantie 550 minuten, maar hield te veel minuten over per maand en ben dus overgestapt naar een lagere en dus natuurlijk goedkopere... O ja je kan je overgehouden minuten meenemen naar volgende maand.

En wat ook wel zo is, als je belminuten op zijn kan je zelf niet meer bellen (wel handig voor diegene die hier niet mee om kunnen gaan en zo de kosten kunnen beperken :-).. maar nog wel gewoon gebeld worden. Had ik hiervoor nooit eerder bij een ander provider.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes,
Fijne om te horen!
Als ik een abbo wil aansluiten zou ik voor de 275min/sms/mb bundel gaan, vindt dat wel genoeg en de iphone is dan wel gratis.
Maar ik twijfel ahah.

09-10-2013, 14:08

Citaat door Hmidouchh_:
Klopt en als ik jou was zou ik een jaar nemen ben je nog goedkoper uit als je het geld hebt om 179 te betalen voor iphone.


Nee ik kan niet dat betalen, wil de iphone gratis met een abbo.

09-10-2013, 15:00

Citaat door Haalima:
Nee ik kan niet dat betalen, wil de iphone gratis met een abonnement.
Je betaald sowieso per maand €17 voor die iphone. dus gratis is de telefoon helemaal niet ;-)
want 25 euro is het totaal bedrag van simonly abonnement en telefoon abonnement