Bekijk volle/desktop versie : Na 7 maanden een onzekere zwangerschap ben ik nu mama Elhmd



Pagina's : [1] 2 3

09-10-2013, 11:35
Dames ik heb groot nieuws: maandag avond is om 23:35 onze zoon na een keizersnede op deze wereld gekomen. Het kwam geheel onverwacht na een ctg die liet zien dat zijn hartslag regelmatig te laag werd. Binnen 3 kwartier werd er besloten dat ik om 23 uur een keizersnede zou krijgen en een half uur later is onze prachtige zoon geboren met 990 gram Elhmd. Ondanks dat hij erg klein en kwetsbaar is, hij is volmaakt. Meteen vroeg ik of hij het syndroom van Down heeft, na enig onderzoek is er gezegd dat ze op dit moment geen aanwijzigen daarvoor hebben. Na de vraag of zijn bovenbeen te kort was werd er gezegd dat dit absoluut niet het geval is. Hijnheeft wel een afwijking bij zijn geslachtsdeel, zijn plasbuis is te kort waardoor de vorm van zijn geslachtsdeel er iets anders uitziet. Dit word operatief verbeterd over ong een jaar, het is een standaardbehandeling dat heel vaak voorkomt. Na de keizersnede stond een team klaar om voor de beademing te zorgen, maar mijn kereltje heeft vriend en vijand verrast en begon meteen zelfstandig te ademen. De artsen waren erg verbaasd. En nog geen kwartier later pakte hij zelf de speel en kon eraan zuigen.. Wat was ik trots. Hij doet het heel goed Elhmd, kinderarts heeft gister verteld dat hij ruim een week voorloopt op zijn ontwikkeling.. En toen realiseerde ik me, alles was het zo waard, alle onzekerheden, alle pijn, een maand in het ziekenhuis... Hij is nog zo klein maar hij heeft me Nu al zoveel geluk gebracht.. Achteraf denk ik, artsen hebben veel gezegd maar ergens wilde ik hen nooit geloven, ik wilde altijd geloven dat het goed zou komen, en Elhmd, het is meer dan goed gekomen.. Ben zooo dankbaar na een kinderwens van ruim 2,5 jaar, 7 maanden zwangerschap...

09-10-2013, 11:39


Ben er helemaal stil van geworden. mascha allah moge allah swt hem laten opgroeien tot een vrome moslim man insha allah en hoop insha allah dat jullie snel nar huis mogen gaan en van elkaar mogen genieten.


Jouw positieve instelling zal alles goed maken insha allah en jullie zullen dolgelukkig worden insha allah


Allah m3akoem

09-10-2013, 11:49
Lieverd, van harte gefeliciteerd.
Kreeg tranen in mn ogen Alhamdoulilah, je geduld, wijsheid en positieve blik op het leven is beloond.
Alhamdoulilah
Moge Allaah Soubhana wa Ta3ala jou zoontje op laten groeien als een gezonde, gelukkige, levenslustige jongen met de islam als houvast in zijn leven. Ameen!

09-10-2013, 12:24
Sub7anallah kreeg kippenvel van je verhaal. Ik volgde ook je situatie.
Alf mabrouk en moge hij opgroeien tot een vrome moslimman
Moge allah swt hem nog meer doen aansterken zodat hij binnenkort naar huis mag.


Hoe hebben jullie hem genoemd?

09-10-2013, 12:46


Alf mabrouk lieve schat..!

Zo zie je maar weer als je al je vertrouwen in Allah Swt de handen legt en positief blijft alles goed komt..!

Insha'Allah zal je zoontje gauw herstellen je bent echt een super mammie! Sterk!

Wens julie veel geluk en liefde samen..

09-10-2013, 12:51
Wow! MashaAllah!!!

09-10-2013, 13:47
lieverd gefeliciteerd,soub7analah er gebeurt niets anders dan wat Allah wil, alhamdolilah.

incha Allah mogen jullie samen snel naar huis, veel sterkte alle twee.

En nogmaals 1000 mabrouk

09-10-2013, 14:25
Masha allah mabrouk meid ..insha allah zal je lieve prins nog meer aansterken en herstellen. .amien yarbie ralamien

09-10-2013, 14:44
Gefeliciteerd meid, geniet ervan. In shaa Allah groeit je prinsje op tot een vrome Moslim. Ik vraag me wel af: is Allah subhana Allah wa ta3ala niet meer dankbaarheid waard, dan dat vreselijke ELHMDL?? Ik vind het zo erg dat dhikr op die manier wordt geschreven! Zoveel moeite is het toch niet om gewoon voluit walhamdoulilah te typen? Zie dit niet als een aanval alsjeblieft, maar als een advies. Dhikr hoort en mag niet afgekort worden. Laten we hier alsjeblieft met zijn allen mee ophouden!

09-10-2013, 15:31
Gefeliciteerd schat!
Ik heb altijd meegelezen in de topics.
Ik heb echt gehuild. Maschallah allah doet wonderen.... Geniet van je kleine mannetje. Moge allah hem tot een vrome moslim de weg van allah bewandelen.

09-10-2013, 15:58
Mabrouk lieverd.
Moge ALLAH SWT je zoon een goede gezondheid schenken. ameen
Dokters zeggen zoveel, uiteindelijk komt het neer op wat je gevoel jou zegt en dat is vaak juister dan wat de dokters beweren.
Vertrouwen in ALLAH SWT en dan komt alles wl goed alhamdoullilah!

liefs

09-10-2013, 16:12
walhamdoullillah!!!!!!!!!! ben echt soo blij voor je! xxxxx

09-10-2013, 16:27


Mebrouk 3liek lieve schat moge allah jou kleintje genezen en beschermen tegen het kwaad

09-10-2013, 17:03
Dames jullie hebben me laten huilen, wist niet dat er zoveel meiden meeleefden. Het doet me echt goed om jullie steun te krijgen. Hij is met 29.4 weken geboren, we hebben hem Ibrahim genoemd. Ik herstel eigenlijk heel goed van de operatie, ben vandaag al voorzichtig aan het lopen en mag waarschijnlijk vrijdag naar huis. Ibrahim blijft nog ong 2 maanden in het ziekenhuis. Het is goed zo, heb vrede met de hele situatie, hij ligt elke dag 2 uur op mijn borst en dat maakt de rest van de dag goed.. Het is echt zo bijzonder om mama te zijn en wat voelt het goed om mijn man met onze zoontje te zien.. Snap niet dat mensen hun trouwdag de mooiste dag van hun leven noemen, want dat valt in het niet bij wat je voelt als je naar je baby kijkt...

09-10-2013, 17:06

Citaat door rachrach:
Dames jullie hebben me laten huilen, wist niet dat er zoveel meiden meeleefden. Het doet me echt goed om jullie steun te krijgen. Hij is met 29.4 weken geboren, we hebben hem Ibrahim genoemd. Ik herstel eigenlijk heel goed van de operatie, ben vandaag al voorzichtig aan het lopen en mag waarschijnlijk vrijdag naar huis. Ibrahim blijft nog ong 2 maanden in het ziekenhuis. Het is goed zo, heb vrede met de hele situatie, hij ligt elke dag 2 uur op mijn borst en dat maakt de rest van de dag goed.. Het is echt zo bijzonder om mama te zijn en wat voelt het goed om mijn man met onze zoontje te zien.. Snap niet dat mensen hun trouwdag de mooiste dag van hun leven noemen, want dat valt in het niet bij wat je voelt als je naar je baby kijkt...

Prachtige naam ook! Ik ben zo intens gelukkig voor jou!

Pagina's : [1] 2 3