Bekijk volle/desktop versie : jammer jammer jammer



Pagina's : [1] 2 3 4

08-10-2013, 23:28
ik vind het bekrompen dat er hier op de forum zowel de heren als de getrouwde vrouwen hier de gescheiden dames neerhalen.

de heren doen net alsof ze hier aan de lopende band zulke vrouwen seksueel onder handen nemen.
en de gescheiden dames doen beetje uit de hoogte en zeggen het met vol trots hoe laag en goedkoop ze niet wel zijn.

ik geloof in deze onzin verhalen niet over gescheiden dames niet.
Ik geloof wel dat ze seksuele behoeftes hebben en mss heel graag weer seks willen
maar dat is menselijk. niks verkeerds ermee.
daarnaast kunnen ze altijd nog hun handjes of andere middelen gebruiken om zo hun behoeftes te bevredigen.
En naar mijn mening doen dat ook heel veel maagdelijk zowel ontmaagde vrouwen dat.
( al ontkennen vrouwen dit stellig)

iig vind ik jammer dat er zo een slechte beeld en dat ze een imago probleem hebben.
alleen maar omdat een kleine groepje van de gescheiden vrouw idd de weg kwijt zijn.
maar dat heb je ook bij de niet getrouwde meiden.

dus waarom generaliseren dames en heren?

kijk gewoon lekker naar jezelf
dan heb je al genoeg werk aan de winkel

08-10-2013, 23:40


Het lijkt net of mensen steeds de schuld alleen bij de vrouw leggen als ze gescheiden is, zonder de reden te weten dat ze gescheiden is.

08-10-2013, 23:42
Ik ben niet gescheiden maar ik kan t niet uitstaan dat ze zo worden zwart gemaakt.
De gescheiden man hoor je niks over. Aub zeg,

08-10-2013, 23:58

Citaat door orientelqueen:
Ik ben niet gescheiden maar ik kan t niet uitstaan dat ze zo worden zwart gemaakt.
De gescheiden man hoor je niks over. Aub zeg,
ik lees op deze forum genoeg vrouwen die de gescheiden vrouw zelf zwart maken
dat is pas echt triest!

dat mannen spierballen taal en macho taal uitslaan en zeveren
moet je sowieso met een korreltje zout nemen, laat dat duidelijk zijn!

09-10-2013, 00:17


mensen vertellen het zelf, waarom hier plaatsen.
deze mensen zijn toch 99% psychisch niet in orde.

09-10-2013, 10:15

Citaat door btween2worlds:
mensen vertellen het zelf, waarom hier plaatsen.
deze mensen zijn toch 99% psychisch niet in orde.
wat vertellen ze zelf?
wat bedoel je precies?

09-10-2013, 10:16
Uh, spreek voor jezelf. Ik haal niemand neer. Het kan ons allen gebeuren.

09-10-2013, 10:20

Citaat door ENVY_ME:
Uh, spreek voor jezelf. Ik haal niemand neer. Het kan ons allen gebeuren.
gelijk heb je
het kan elke getrouwde vrouw overkomen.
alleen zijn getrouwde vrouwen vaak arrogant op m.nl vind ik.

en als jij je ze niet neerhaalt
voel je dan vooral niet aangesproken meid

09-10-2013, 10:21

Citaat door Musa0000:
gelijk heb je
het kan elke getrouwde vrouw overkomen.
alleen zijn getrouwde vrouwen vaak arrogant op m.nl vind ik.

en als jij je ze niet neerhaalt
voel je dan vooral niet aangesproken meid
Niet alleen getrouwde vrouw ook mannen.

09-10-2013, 10:26
Oef hou toch je mond.

09-10-2013, 10:36

Citaat door ENVY_ME:
Niet alleen getrouwde vrouw ook mannen.
helemaal gelijk heb je!

09-10-2013, 10:37

Citaat door Vreemdelingetje:
Oef hou toch je mond.
oh oke..

vertel
waarom
zou
ik
dat
moeten
doen?

09-10-2013, 10:39


voor TS
wat mij opvalt aan jouw reactie is dat je grotendeels tot volledig de schuld bij de (getrouwde) vrouwen schuift als het gaat om de stigmatisering van gescheiden vrouwen.....het feit dat mannen/jongetjes op dit forum en daarbuiten ook heftig aan meewerken, schuif je gemakkelijk af op machogedrag en spierballenbullshit.

Het is juist deze mentaliteit dat het zover heeft gebracht....wat de jongen/man ook uitspookt....het wordt goedgepraat en gebagatelliseerd tot iets miniem....en meneertje krijgt een aai over zijn bol.

Waarom neemt een gescheiden Marokkaanse Man of een weduwnaar 9 van de 10x een maagd als tweede vrouw en niet een gescheiden vrouw....nou geef dan antwoord.

09-10-2013, 10:41
Allah yahdiehom

09-10-2013, 10:47

Citaat door DiaDya:
voor TS
wat mij opvalt aan jouw reactie is dat je grotendeels tot volledig de schuld bij de (getrouwde) vrouwen schuift als het gaat om de stigmatisering van gescheiden vrouwen.....het feit dat mannen/jongetjes op dit forum en daarbuiten ook heftig aan meewerken, schuif je gemakkelijk af op machogedrag en spierballenbullshit.

Het is juist deze mentaliteit dat het zover heeft gebracht....wat de jongen/man ook uitspookt....het wordt goedgepraat en gebagatelliseerd tot iets miniem....en meneertje krijgt een aai over zijn bol.

Waarom neemt een gescheiden Marokkaanse Man of een weduwnaar 9 van de 10x een maagd als tweede vrouw en niet een gescheiden vrouw....nou geef dan antwoord.
Maagd is strak daaronder en lekker onervaren. Gescheiden is uitgerekt en ervaren dus die sukkel wil niet uitgelachen worden in bed om zijn preutse domme standjes.

Pagina's : [1] 2 3 4