Bekijk volle/desktop versie : Er is geen god, dan God?! - Sh. Tahir Wyatt



08-10-2013, 22:25
Bismillah,

Dit is een salafi die ik wel waardeer. Hij is gezegend als Amerikaan met het doceren in de moskee van de Profeet. Alleen Sh. Abdullah Hakim Quick en Sh. Joe Bradford zijn hem voorgegaan hierin. Bovendien is hij de eerste Amerikaan die zijn PhD doet in Medina. Sh. Yasir Qadhi had de kans om PhD te doen in 2005, maar koos voor de VS.

Dus het zou mooi zijn als de salafi's van deze broeder gaan leren inshaAllah.

[video=youtube;dgIqLhxTDGQ]http://www.youtube.com/watch?v=dgIqLhxTDGQ[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=dgIqLhxTDGQ

09-10-2013, 02:55


Tahir is afgedwaald en subhaanallaah wie prijst hem hier, een ikhwaani en een afgedwaalde hajoeri. Tahir is een versmelter met ibraahim arruhayli en andere dwazen, dus zeker geen selefi daarom past hij ook mooi in jullie straatje.

09-10-2013, 03:12
weet niet waarom jullie fassi ichwaani noemen? hij zegt zelf geen ichwaani te zijn

09-10-2013, 09:25

Citaat door AbuHurairah:
weet niet waarom jullie fassi ichwaani noemen? hij zegt zelf geen ichwaani te zijn
Voor jou akhi ben ik geen Ikhwaani, maar gwn moslim. Voor deze mensen ben ik superIkhwani inshaAllah.

En Abu_7aarith, ik ken Tahir heel goed. Ik ken zijn werk. Hij is bevriend met Joe Bradford ondanks dat ze veel verschillen. Veel broeders uit de VS en Engeland die daar studeren respecteren hem ondanks dat ze het niet eens zijn met hem in alles. Dat is moslim zijn namelijk.

Ik heb niets tegen mensen die iets tegen de Ikhwaan hebben. Maar je gaat niet dr kant van de seculieren kiezen zoals jij deed. Ik heb ook altijd de jihadi's verdedigd die gebruik maakten van hun recht om te demonstreren tegen het beleid van Morsi en de Ikhwaan.

Maar jij bent salafi, wat weet jij nou van principes. Jij keurt het martelen van gevangenen zelfs goed.

09-10-2013, 11:11



Citaat door Abu_7aarith:
Hajoerie? Dus je bent een hajoerie als je hajoerie niet tot een innoveerder rekent? Als ik een Hajoerie ben dan ben jij een Hadaadie. En deze Ichwaanie kent Tahir niet, als hij namelijk wist wat Ustaad Tahir zegt over Ichwaan en andere groepen dan zou hij hem gelijk uitschelden!


wat een sektarisch gedrag


Sent from my iPad using Tapatalk

09-10-2013, 11:31

Citaat door eye_catcher:
wat een sektarisch gedrag


Sent from my iPad using Tapatalk


Deze mensen hebben een realiteitsbesef van een pinda, en voor de doorsnee moslim of ongelovige is er geen verschil tussen selefies, jihadis, takfiris etc. als je een baard hebt en islamitisch klederdracht hebt, word je al geassocieerd met Taliban of Osama Bin Laden. Dus dat is nog het mooiste, ze (the saved sect) doen zo hun best om zich af te splitsen en te onderscheiden , maar de doorsnee moslim of ongelovige associeert ze gewoon met hun vijand (de zogenaamde dwalenden)

09-10-2013, 12:37
Haha het ezeltje krijgt een stempeltje en dan word tie boos voor iets wat hij zelf ook doet.

09-10-2013, 12:40
Het ergste is toch wel dat hij zegt dat als ik Tahir goed zou kennen en wat hij zegt over de Ikhwaan, dat ik hem zou uitschelden. Zegt meer iets over hem dan over mij gelukkig.