Bekijk volle/desktop versie : je man is een moederskindje?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

08-10-2013, 20:01
Good or bad?

Wat is je mening?

08-10-2013, 20:06


K zie geen reacties, vrouwtjes vinden het dus oke

08-10-2013, 20:09
Bah, ik moet er niet aan denken.

08-10-2013, 20:13

Citaat door KevinRudd:
jij moet wel een moederskindje zijn of niet soms
Nee, hoezo

08-10-2013, 20:13



Citaat door Assepoester..:
Bah, ik moet er niet aan denken.
Whahah hoezo?

08-10-2013, 20:14
Mag tie zijn. Ik ben ook een papaskindje.

08-10-2013, 20:15

Citaat door Doornroosjeroos:
Mag tie zijn. Ik ben ook een papaskindje.
Hahah ben je bang voor concurrentie

08-10-2013, 20:16

Citaat door KevinRudd:
alleen moederskindjes stellen zulks in vraag
Niet dus.

08-10-2013, 20:18
In mijn ogen zijn moederskindjes verdeeld onder 2 catogorien nog

Type 1 , respecteerd zijn moeder en draagt haar op handen en voeten....thats nice

Type 2 , verwend nest die zelf geen beslissingen kan maken, niet gewend is om zelfstandig iets op te lossen of te regelen
Een mening telt en dat is alleen van moeder lief...., ja dat kan lastig zijn lijkt me

08-10-2013, 20:22

Citaat door Hemdoulilah:
In mijn ogen zijn moederskindjes verdeeld onder 2 catogorien nog

Type 1 , respecteerd zijn moeder en draagt haar op handen en voeten....thats nice

Type 2 , verwend nest die zelf geen beslissingen kan maken, niet gewend is om zelfstandig iets op te lossen of te regelen
Een mening telt en dat is alleen van moeder lief...., ja dat kan lastig zijn lijkt me
Ik zou haast durven zweren dat de paradijs onder de voeten van je moeder ligt. Of heb k het mis.

08-10-2013, 20:23

Citaat door Hemdoulilah:
In mijn ogen zijn moederskindjes verdeeld onder 2 catogorien nog

Type 1 , respecteerd zijn moeder en draagt haar op handen en voeten....thats nice

Type 2 , verwend nest die zelf geen beslissingen kan maken, niet gewend is om zelfstandig iets op te lossen of te regelen
Een mening telt en dat is alleen van moeder lief...., ja dat kan lastig zijn lijkt me

08-10-2013, 20:23

Citaat door Hemdoulilah:
In mijn ogen zijn moederskindjes verdeeld onder 2 catogorien nog

Type 1 , respecteerd zijn moeder en draagt haar op handen en voeten....thats nice

Type 2 , verwend nest die zelf geen beslissingen kan maken, niet gewend is om zelfstandig iets op te lossen of te regelen
Een mening telt en dat is alleen van moeder lief...., ja dat kan lastig zijn lijkt me
Mee eens!

08-10-2013, 20:27



Citaat door wea:
Ik zou haast durven zweren dat de paradijs onder de voeten van je moeder ligt. Of heb k het mis.
Je hoeft niet te zweren.
Het is helemaal juist. Maar een man die getrouwd is overlegt met zijn vrouw over bepaalde dingen.
Type 2 moeders kindje overlegt alleen met ma lief en volgt dat advies. En zijn vrouw dan?? Is zij de plant in huis?

Is maar een piep klein voorbeeldje

08-10-2013, 20:32
Wie zit er nou te wachten op een mietje die om iedere scheet naar zijn mama rent, dat is geen man.

08-10-2013, 20:33

Citaat door wea:
Ik zou haast durven zweren dat de paradijs onder de voeten van je moeder ligt. Of heb k het mis.
Tuurlijk is dat wel zo, je moeder is ook nooit vervangbaar. Alleen doe jij je vrouw dan niet tekort om elke overleg, keus etc van je moeder te volgen? Je hoort dat niet meer met je moeder te doen want je eet, slaapt drinkt lacht praat met je vrouw. Zij hoort dan ook het gevoel te hebben dat zij je wederhelft is. Je moeder daar in tegendeel heeft daar niks meer mee te maken. Zij hoort echter haar zoon nooit op te stoken in een huwelijk wat helaas vaak gebeurd. Dan krijg je als antwoord, ja het is mijn moeder dus ik hoor haar te volgen. Dat is niet wat de profeet vrede zij met hem heeft geadviseerd. Zodra een normale verstand inziet dat een moeder probeert te stoken tussen een man en vrouw dan hoor je als manzijnde dit RECHT te zetten ipv klakkeloos voor een makkelijke weg te kiezen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6