Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar een islamitisch forum voor goed advies



08-10-2013, 15:55
Ik ben op zoek naar een islamitisch forum waar normale, oprechte mensen elkaar adviseren in het goede.
Hier mondt elke topic toch maar uit in ruzie.

08-10-2013, 16:22


Welke taal moet het zijn, arabisch, nederlands of engels?


Sent from my iPad using Tapatalk

08-10-2013, 17:45

Citaat door Soukar:
Ik ben op zoek naar een islamitisch forum waar normale, oprechte mensen elkaar adviseren in het goede.
Hier mondt elke topic toch maar uit in ruzie.
Met de beste bedoelingen zeg ik dit; is het niet een beetje naief om op zoek te gaan naar een islamitische forum waar alles koek en ei is, waar iedereen het eens is met elkaar enz. enz.? De wereld en sowieso Islam wordt gekenmerkt door scheiding/ schisma/ sektevorming/ groeperingen/ enz enz. Tenzij je op een sekteforum komt die zo onbekend is dat er alleen leden van 1 sekte komen....

08-10-2013, 18:01

Citaat door Soukar:
Ik ben op zoek naar een islamitisch forum waar normale, oprechte mensen elkaar adviseren in het goede.
Hier mondt elke topic toch maar uit in ruzie.
haha de beste vrouwelijke cybergeleerden zitten hier beter vind je ze niet

08-10-2013, 18:40


U kunt het beste de studenten/geleerden voor advies vragen, in shaa Allah.

08-10-2013, 18:43
Forums moet je bij voorbaat als onbetrouwbaar achten. Je kunt zomaar tegen een jood praten die de boel verdraaid.

09-10-2013, 08:21
Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Ik weet het, een forum is niet de meest ideale plaats om advies te zoeken. Maar m.nl is op dat gebied zéker niet geschikt.
Ik bedoel fora als ontdekislam.be, waar iedereen normaal doet tegen mekaar en elkaar oprecht probeert te helpen. Maar om de een of andere reden raak ik daar niet meer op.