Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Harsen...



07-10-2013, 18:09
Dames, even een vraagje hoor.

Ik laat mijn benen ongeveer 1x in de maand harsen, soms om de zes weken. Nu is het zo dat ik het twee weken geleden heb laten harsen, en nu blijkt dat ik aankomend weekend een feestje heb . Kan je ook als je heel weinig haar hebt laten harsen?

Scheren is geen optie, dan worden de haartjes weer erg stug.

07-10-2013, 18:37


Serieus? 32 keer bekeken en niemand die ervaring hier mee heeft? :/

07-10-2013, 19:07
Zucht... Beetje hulp kan geen kwaad dames.

07-10-2013, 20:35
Hoi meid. Korte haartjes van een halve cm zijn nog weg te krijgen. Als je haren een beetje uitsteken en het zijn geen stoppels kun je het harsen.

Op zich kan het ook geen kwaad om eenmalig te scheren. Als je daarna maar verder gaat met harsen.

Groetjes siya-beauty

07-10-2013, 20:37



Citaat door Siya-Beauty:
Hoi meid. Korte haartjes van een halve cm zijn nog weg te krijgen. Als je haren een beetje uitsteken en het zijn geen stoppels kun je het harsen.

Op zich kan het ook geen kwaad om eenmalig te scheren. Als je daarna maar verder gaat met harsen.

Groetjes siya-beauty
Nou... Ik dus een keer geschoren omdat ik geen tijd had om te laten harsen. Toen ik daarna weer ging harsen deed het gewoon echt pijn itt alle andere keren. Ik ga wel uitstellen tot hoelang ik kan en kijken wat ze daar zeggen

Thanks voor je reactie!!

07-10-2013, 20:40
Aah oke. Ik hoop dat het lukt inshallah.

Mocht je geïnteresseerd zijn, ik hars vanuit huis in Rotterdam. Heb momenteel een actie. 3 zones voor 25 euro.

Heel veel succes schat

07-10-2013, 20:47

Citaat door Siya-Beauty:
Aah oke. Ik hoop dat het lukt inshallah.

Mocht je geïnteresseerd zijn, ik hars vanuit huis in Rotterdam. Heb momenteel een actie. 3 zones voor 25 euro.

Heel veel succes schat
Hoop het ook! Ik hars alleen mijn benen altijd, voor 20 euro En ik woon in Amsterdam, heeft niet echt nut voor mij. But thanks!!

Thanks mop! Jij ook met salon!

07-10-2013, 21:13
Als je een epilator hebt kun je daar even mee langs gaan

07-10-2013, 22:27

Citaat door RACHI12345:
Als je een epilator hebt kun je daar even mee langs gaan
Zus heeft er eentje, maar doet vreselijk veel pijn Durf het niet weer te proberen...

07-10-2013, 22:35
Epileren lijkt me het beste dan.

Je zou zelf thuis even kunnen proberen om te harsen

07-10-2013, 22:40

Citaat door PaRaSoNiCa:
Zus heeft er eentje, maar doet vreselijk veel pijn Durf het niet weer te proberen...
Zijn toch niet veel haartjes en als je harsen gewend bent zal t wel meevallen, gewoon tanden op elkaar en ef snel erlangs gaan

07-10-2013, 22:50

Citaat door Tunaruz.:
Epileren lijkt me het beste dan.

Je zou zelf thuis even kunnen proberen om te harsen
Nee, ik en harsen is drama. Kan ik gewoon niet...

07-10-2013, 22:51



Citaat door RACHI12345:
Zijn toch niet veel haartjes en als je harsen gewend bent zal t wel meevallen, gewoon tanden op elkaar en ef snel erlangs gaan
Hahaha, zelf doen is nog erger. Bij harsen doen ze het voor je en klaar. Nu ga ik twijfelen als het een beetje pijn doet en stoppen ermee