Bekijk volle/desktop versie : ik ben er achter gekomen dat mijn man een poolse minnares heeft



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

07-10-2013, 15:02
Ik ben er achter gekomen door mijn neef die het heeft gehoord van vrienden
ik ben nog maar 2 jaar met hem getrouwd en toen we net getrouwd waren was alles goed het was fantastisch
maar hij heeft altijd een zwak punt gehad voor die poolse en hij verborg het niet eens
ik dacht altijd het zijn maar praatjes hij mag blij zijn dat hij mij heeft
maar hij heeft dus een kind gekregen met een poolse en tegen mij zei die dat hij wou wachten met kinderen
en het ergste is hij kiest voor haar hij wil scheiden van mij. en hij is al zo een lange tijd vreemd gegaan en die poolse vond dat blijkbaar gewoon goed dat hij vreemd ging met haar terwijl hij een vrouw heeft thuis zitten.

WAT VOOR MAN BEN JE DAN

MAROKKAANSE MANNEN ZIJN GEWOON ZERO ZE LATEN EEN MAROKAKANSE VROUW LOPEN VOOR EEN POOLSE


ik weet gewooon niet meer wat ik moet doen ik hou van hem. hoe kan hij dit me aandoen HOE
help me alsjeblieft


ps dit is niet mijn account

07-10-2013, 15:04


mischien moest hij trouwen met een marokkaanse maar hield van haar

07-10-2013, 15:04
Weet hij dat jij het weet?

07-10-2013, 15:06

Citaat door ElPino:
Weet hij dat jij het weet?
ja hij weet het en hij kiets voor haar

07-10-2013, 15:07


waarom trouwde hij met jou als hij gevoelens voor haar had? zo een iemand ben je toch liever kwijt dan rijk. het is maar goed ook dat jullie geen kinderen hebben samen.

07-10-2013, 15:08
zehma je komt erachter en denkt eraan om hier een topic te openen.
het laatste waar ik aan zou denken is marokko.nl als ik achter zoiets zou komen.

07-10-2013, 15:08
Huwelijk blijven stranden mijn vrees voor trouwen wordt alsmaar groter.

Je zegt dat hij het niet verborg waarom nam je toen al geen stappen.

Wens je heel veel sterkte.

07-10-2013, 15:08
Opgeruimd staat netjes.

07-10-2013, 15:08

Citaat door ikneemwraak:
zehma je komt erachter en denkt eraan om hier een topic te openen.
het laatste waar ik aan zou denken is marokko.nl als ik achter zoiets zou komen.
dit is al 2 weken geleden gebeurd ik heb me kapot gehuild

07-10-2013, 15:09

Citaat door Adela.:
waarom trouwde hij met jou als hij gevoelens voor haar had? zo een iemand ben je toch liever kwijt dan rijk. het is maar goed ook dat jullie geen kinderen hebben samen.
we waren eerst gelukkig en ik weet zeker dat hij in het begin niet met haar had

07-10-2013, 15:10

Citaat door Aangeklaagd:
mischien moest hij trouwen met een marokkaanse maar hield van haar
nee zijn ouders niet streng

07-10-2013, 15:10
Gadver kon hij dat niet eerder bedenken? Ik zou zeggen bel zijn ouders op om hun te vertellen wat hun zoon jou aandoet van mij mogen ze hem verbannen!

07-10-2013, 15:11


Houd de eer aan jezelf en kies voor jezelf. Je hebt geen kinderen van hem en kunt nog een nieuw leven beginnen met een man die echt voor jou gaat. Wat heb je aan een man die op papier met jou getrouwd is, maar in zijn hart met een ander. Plus wil je blijven met een man die ook nog eens kinderen verwerkt met zijn minnares? Kom op zeg. Zoiets is onvergeeflijk.

07-10-2013, 15:12

Citaat door Aangeklaagd:
mischien moest hij trouwen met een marokkaanse maar hield van haar
dit komt vaak voor! zulke mannen wllen hun familie pleasen,en doen dan andere meisjes te kort helaas! meestal nemen dit soort mannen radicaal een beslissing om te trouwen met de eerste de beste meisje die door hun ouders als 'trouwmateriaal' wordt gezien.er is dan totaal geen emotionele band tussen die man en vrouw,die man gaat gezellig verder met zijn leven,buiten zijn vrouw om! om samen te zijn met zijn Geliefde! Leef je leven,voor jezelf en niet voor je Omgeving!

07-10-2013, 15:12
Hoe kun je nog van zo iemand houden als hij jou zoiets heeft geflikt

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12