Bekijk volle/desktop versie : Mekka bedevaart



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

06-10-2013, 21:41
Waarom hoor je daar zo weinig over in dit land.. Het grootste religieuze en culturele evenement op aarde en er wordt maar heel weinig aandacht aan besteed.. k vind maar vreemd. Ik heb zelf twee zussen die er vorige week naartoe zijn gegaan, met nog 3 miljoen andere mensen

06-10-2013, 22:01


Er wordt daar best veel gestolen heb ik begrepen van familieleden die daar heen zijn geweest. Terwijl de dieven het risico nemen dat je hand eraf wordt gehakt

06-10-2013, 22:05

Citaat door Denkster:
Er wordt daar veel gestolen heb ik begrepen van familieleden die daar heen zijn geweest. Terwijl de dieven het risico nemen dat je hand eraf wordt gehakt
ze bestelen elkaar. Het zijn niet de bewoners die stelen!

06-10-2013, 22:08

Citaat door solace:
ze bestelen elkaar. Het zijn niet de bewoners die stelen!
Je hebt daar ook van die gastarbeiders die daar leven. Uit Indonesië, Sri Lanka enz

06-10-2013, 22:09



Citaat door solace:
ze bestelen elkaar. Het zijn niet de bewoners die stelen!
Dat ook,onbegrijpelijk zou je denken.

06-10-2013, 22:12

Citaat door TamentthDhen:
Waarom hoor je daar zo weinig over in dit land.. Het grootste religieuze en culturele evenement op aarde en er wordt maar heel weinig aandacht aan besteed.. k vind maar vreemd. Ik heb zelf twee zussen die er vorige week naartoe zijn gegaan, met nog 3 miljoen andere mensen
Moge Allah het voor hun vergemakkelijken en het van hun accepteren.

Ameen.

Omdat het niet je jaarlijkse vakantietripje naar Marokko is,het is zwaar,niet goedkoop veel mensen kunnen het niet betalen.En de grote kans om op opgelicht te worden door de reisbureaus.

06-10-2013, 22:12

Citaat door Denkster:
Er wordt daar best veel gestolen heb ik begrepen van familieleden die daar heen zijn geweest. Terwijl de dieven het risico nemen dat je hand eraf wordt gehakt
Is de sharia van toepassing in Mekka ?

06-10-2013, 22:16

Citaat door Denkster:
Er wordt daar best veel gestolen heb ik begrepen van familieleden die daar heen zijn geweest. Terwijl de dieven het risico nemen dat je hand eraf wordt gehakt
Rwina dus haha. Dat is nieuws voor mij, mensen die ik ken hadden daar hele goede ervaringen. Wat eigenlijk grappig is als je nagaat horveel mensen daar bij elkaar komen

06-10-2013, 22:19

Citaat door TamentthDhen:
Waarom hoor je daar zo weinig over in dit land.. Het grootste religieuze en culturele evenement op aarde en er wordt maar heel weinig aandacht aan besteed.. k vind maar vreemd. Ik heb zelf twee zussen die er vorige week naartoe zijn gegaan, met nog 3 miljoen andere mensen
Lijkt mij logisch, nog maar ca 50 jaar moslims in ons land en ook nog een paar procent van de bevolking.
Bovendien een land waar de meerderheid van de bevolking al religie is ontstegen.

06-10-2013, 22:20

Citaat door newhighlighter:
Moge Allah het voor hun vergemakkelijken en het van hun accepteren.

Ameen.

Omdat het niet je jaarlijkse vakantietripje naar Marokko is,het is zwaar,niet goedkoop veel mensen kunnen het niet betalen.En de grote kans om op opgelicht te worden door de reisbureaus.
Amen. Iwa die problemen kun jr wel verwachten, ik vind het nog een wonder dat die bedevaarten ieder jaar weer soepel verlopen. Gigantisch veel mensen bij elkaar van alle culturen, talen enz. Mijn zus liep trouwens te helemaal te shakrn toen ee afscheid namrn. Echt een emotionele impact op dr. Inshallah zal het voor mij ook niet lang duren

06-10-2013, 22:21

Citaat door Big.Brother.:
Is de sharia van toepassing in Mekka ?
Ja volgens mij wel. Geldt in heel Saoedi Arabië

06-10-2013, 22:22

Citaat door Leonidas:
Lijkt mij logisch, nog maar ca 50 jaar moslims in ons land en ook nog een paar procent van de bevolking.
Bovendien een land waar de meerderheid van de bevolking al religie is ontstegen.
Start van zo'n groot evenement is wereldnieuws!

06-10-2013, 22:22



Citaat door TamentthDhen:
Rwina dus haha. Dat is nieuws voor mij, mensen die ik ken hadden daar hele goede ervaringen. Wat eigenlijk grappig is als je nagaat horveel mensen daar bij elkaar komen
Jaa ik stond ook perplex toen ik het hoorde. Dit was overigens wel een paar jaar geleden toen ik dit hoorde van familieleden.

06-10-2013, 22:22

Citaat door TamentthDhen:
Amen. Iwa die problemen kun jr wel verwachten, ik vind het nog een wonder dat die bedevaarten ieder jaar weer soepel verlopen. Gigantisch veel mensen bij elkaar van alle culturen, talen enz. Mijn zus liep trouwens te helemaal te shakrn toen ee afscheid namrn. Echt een emotionele impact op dr. Inshallah zal het voor mij ook niet lang duren
Incha Allah voor elke moslim.

06-10-2013, 22:23

Citaat door Denkster:
Je hebt daar ook van die gastarbeiders die daar leven. Uit Indonesië, Sri Lanka enz
Die zouden niet durven je te bestelen. Het zij meestal de mekkagangers zelf die elkaar bestelen. In hotelkamers of in mina enz..
De arbeiders uit die landen die komen niet eens bij je in de buurt msakan, de hele dag hard aan het werk, die gaan echt niet het risico lopen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6