Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hoe krijg je die grove krullen



Pagina's : [1] 2 3

06-10-2013, 17:24

06-10-2013, 19:26


Met een stijltang lukt het heel goed . Als je de techniek niet onder de knie krijgt, kun je op youtube kijken voor verschillende tutorials.

06-10-2013, 20:38
Dat kan denk ik alleen met een chi tang een goedkopere type niet helaas.

Heb getikt grove krullen blabla maar alleen die Hollanders met dun futloos gaan die ze3ma krullen willen hebben.
Moet van een latina ofzo hebben die hebben zulle haar haha .
Weet jij een leuke tutorials

06-10-2013, 21:08
pff ik wil dit oook

Ik heb wel een chi maar dit heeft zo veel geduld nodig

06-10-2013, 21:16


Ik had ook een Chi, vond m echt zwaar overrated! Na niet eens een jaar heb ik m weggegeven omdat ik m niet effectief genoeg vond.
Nu heb ik een Remington, tig keer laten vallen en werkt nog steeds super goed.
Bij de Douglas in Amsterdam gehaald, hij is rond de 60 euro. De helft van de prijs van de Chi en zoveel beter, vind ik tenminste. Niet iedereen heeft hetzelfde haar, dus ligt eraan wat voor jou werkt.

Maar anyway hier heb je een paar videos (wel in het engels):
Zij heeft dik haar: http://www.youtube.com/watch?v=nVHP49g5IPQZij
Deze is goed, zo doe ik het ook als ik dat effect wil bereiken: http://www.youtube.com/watch?v=kv5c2ZoUYb0

06-10-2013, 21:39
met de remington stijl tang gaat dat prima!!! curl en sleek heet die tang

06-10-2013, 23:04
Dames ik heb geen styletang alleen zo eentje van de kruidvat hihi. Kan het ook met grote krullers? Zoja en hoeeeee ik wil het al maanden man

07-10-2013, 01:51
grove krullen krijg je mooi met een krultang en dan zachtjes met je vingers langs je krullen of zachtjes met een borstel voor een mooie bouncy effect. je kan het ook indd met stijltang doen, ik heb ook de remington curl en sleek maar vind toch dat de krullen dan wat platter zijn dan een krultang, alhoewel het met de remington veel langer blijft zitten bij mij dan, dan de krultang.... dus zo allebei zijn voor en nadelen. kijk op youtube bouncy curls....

07-10-2013, 21:50

Citaat door Exclusiive:
grove krullen krijg je mooi met een krultang en dan zachtjes met je vingers langs je krullen of zachtjes met een borstel voor een mooie bouncy effect. je kan het ook indd met stijltang doen, ik heb ook de remington curl en sleek maar vind toch dat de krullen dan wat platter zijn dan een krultang, alhoewel het met de remington veel langer blijft zitten bij mij dan, dan de krultang.... dus zo allebei zijn voor en nadelen. kijk op youtube bouncy curls....
Sooo noemen ze dat, Bouncy Curls . Zo der zitten een paar tussen die zwaar mislukt zijn. Dat je denkt 'Wat is dat? Wat moet dar voorstellen'.. Uploaden ze hun filmpje met Bouncy Curls en dan zie je een styl plek met onder 1 slag hihil.

Die donkere dames kunnen het prachtig maar allemaal met zo mooie dure style tang of krultang. Kan het niet met grote krullers in nat haar ofzo..

07-10-2013, 22:43
Mooie golven krijg je toch het beste met een krultang hoor. Heel je haar krullen en dan alles losmaken met je vingers/grove kam. Ik doe dat ook altijd en het resultaat is prachtig. Ik gebruik een Babyliss krultang.

08-10-2013, 10:09

Citaat door Smiraatje:
Mooie golven krijg je toch het beste met een krultang hoor. Heel je haar krullen en dan alles losmaken met je vingers/grove kam. Ik doe dat ook altijd en het resultaat is prachtig. Ik gebruik een Babyliss krultang.
Hoe doe je dat precies met een krultang?

08-10-2013, 14:59

Citaat door Lella_Fatima:
Hoe doe je dat precies met een krultang?
Ehm ja gewoon, ik heb een krultang zonder klep. En dan pak ik een pluk haar en rol het om de krultang, wacht ongeveer 30sec en dan klaar. En dit dan herhalen met heel mijn haar.

08-10-2013, 15:51



Citaat door Smiraatje:
Ehm ja gewoon, ik heb een krultang zonder klep. En dan pak ik een pluk haar en rol het om de krultang, wacht ongeveer 30sec en dan klaar. En dit dan herhalen met heel mijn haar.
30 sec wachten..... dat is veels te lang

08-10-2013, 16:24

Citaat door FRISNFRUITIG.:
Sooo noemen ze dat, Bouncy Curls . Zo der zitten een paar tussen die zwaar mislukt zijn. Dat je denkt 'Wat is dat? Wat moet dar voorstellen'.. Uploaden ze hun filmpje met Bouncy Curls en dan zie je een styl plek met onder 1 slag hihil.

Die donkere dames kunnen het prachtig maar allemaal met zo mooie dure style tang of krultang. Kan het niet met grote krullers in nat haar ofzo..
hahah indd bij sommige zijn het gewoon mislukte krullen. met grote krullers kan het wel, maar die zakken snel uit en duurt veel te lang als je het in nat haar gaat doen en is ook niet prettig wanneer je het eruit haalt.. beste is gewoon en krultang, krullen maken en bovenhelft van je haar ook maar daar zou ik de krul wat lager inzetten zodat het boven stijl blijft. haarlak en met je vingers of borstel. bij donkere dames lukt het indd echt goed. het hoeft geen dure krultang te zijn..


heb je lang haar of kort?

08-10-2013, 18:12
Ook maar eens gauw uitproberen

Pagina's : [1] 2 3