Bekijk volle/desktop versie : Meskina arme vrouw, Allahie shafiha



Pagina's : [1] 2 3 4

06-10-2013, 16:25
Wa salaam alaikoum allemaal,
Via een zuster die nu in Marokko is op vakantie met haar gezin, kreeg ik gisteren een paar foto's waarvan ik schrok. Een oude vrouw, die in een klein kamertje ligt 24uur. Naar buiten gaan is geen optie, want door haar suikerziekte, is ze beetje verlamt aan haar benen. Vandaag heeft deze zuster wat inkopen gedaan met haar man voor deze vrouw, maa shaa Allaah! Wij zijn echt heel blij mee dat ze de winter door kan, nu zij een nieuwe matras/kussen en deken heeft gekregen. Zij kreeg nog andere spullen zoals een kleed en een tafel. Zij gaan nog meer dingen halen voor haar en een een rolstoel zoeken voor haar. Wij hopen dat ze deze vinden! zo niet, dan gaan wij zeker in NL 1tje voor haar regelen, zodat zij naar buiten kan, Ya Allah! Ik schrok echt van de beelden en heb tranen gelaten, al ken ik deze dame niet. Ik ben echt heel blij dat wij hier een bijdrage aan konden leveren. Dankzij jullie algemene donaties die binnen kwamen natuurlijk!!! Moge Allaah(subhana wata3ala) jullie allen hiervoor belonen,ameen!








06-10-2013, 16:26


Wa salaam alaikoum,
Vandaag hebben wij een rolstoel opgehaald bij Donadoni BV, maa shaa Allaah helemaal gratis.
Wij hebben deze rolstoel ook bezorgd bij een zuster. Deze zuster gaat ervoor zorgen dat deze rolstoel bij de oude dame terecht komt, In shaa Allaah. Wij hopen dat ze erbij mee zal zijn.


06-10-2013, 16:46



06-10-2013, 16:49
Hartverscheurend

06-10-2013, 16:54


Via onze stichting hebben wij ook geld overgemaakt voor deze vrouw, maa shaa Allaah door jullie donaties(Algemeen)Zoals jullie zien, zijn veel spullen gekocht en deze dame was sprakeloos en heel erg blij..Wij zijn trots op jullie allen..dankzij jullie donaties heeft deze vrouw het niet koud in deze winter!!!!
Moge Allaah jullie 1 voor 1 RIJKELIJK hiervoor belonen, ameen
[/FONT]




[FONT=Century Gothic]Een zuster heeft de tekst zelf geschreven, maa shaa Allaah echt lief van haar en Allahoema ameen op haar du3a!![/FONT]



[FONT=Century Gothic][SIZE=2]Wa salaam alaikoum allemaal,
Dankzij jullie donaties(kopers van de spullen) en onze zuster, die inkopen heeft gedaan met haar man, Moge Allaah(subhana wata3ala) jullie allen hiervoor belonen,ameen!
[/SIZE" -->



06-10-2013, 17:15
Lieve mensen,
Ik zamel geen geld in voor haar.
Ik wil dit alleen met jullie delen, meer niet.

06-10-2013, 17:25
Allahoe Akbar

06-10-2013, 17:28
Wat erg om dit te zien.Tranen komen bij het zien van die foto's.

06-10-2013, 17:59
meskina:traan: hopelijk zal ze de winter goed doorkomen en zal ze van zodra het goed weer is, buiten kunnen...

06-10-2013, 18:00
Moge Allah haar helpen...... Ya Allah help de behoeftigen en ons allen

06-10-2013, 18:04
Allah Akbar

Ze doet mij aan mijn moeder denken, toen zij ook ziek in bed lag.

Moge Allah sub7annah deze vrouw genezen en haar leven verrijken.

En wat lief dat jullie inkopen voor haar hebben gedaan, ik krijg ook een brok in mijn keel als ik naar haar kijk

als je wilt inzamelen voor haar voor een rolstoel, medicijnen, dan moet je dit zeker doen

06-10-2013, 19:38
Ameen...

06-10-2013, 23:14



Citaat door Amoura:
Allah Akbar

Ze doet mij aan mijn moeder denken, toen zij ook ziek in bed lag.

Moge Allah sub7annah deze vrouw genezen en haar leven verrijken.

En wat lief dat jullie inkopen voor haar hebben gedaan, ik krijg ook een brok in mijn keel als ik naar haar kijk

als je wilt inzamelen voor haar voor een rolstoel, medicijnen, dan moet je dit zeker doen
In shaa Allah../

06-10-2013, 23:24
Waarom geen geld verzamelen? Bij haar zie je dat het echt nodig meskiena.

06-10-2013, 23:34
Misschien doe ik het nog wel, in shaa Allaah, maar nu ben ik druk met andere dingen.


Citaat door amiraatje007:
Waarom geen geld verzamelen? Bij haar zie je dat het echt nodig meskiena.

Pagina's : [1] 2 3 4