Bekijk volle/desktop versie : Vernielzucht kolonisten: olijfbomen Palestijnen met grond gelijk gemaakt



Pagina's : [1] 2

06-10-2013, 14:00
Vandalen uit een Israëlische nederzetting op de Westelijke Jordaanoever hebben meer dan honderd olijfbomen vernield.





Dat heeft de Palestijnse boer Yasser Fukha zaterdag gezegd. In totaal zijn 129 bomen vernield, aldus Fukha. De boer zag bewoners van de nederzetting Shavei Shomron in de buurt van zijn boerderij rijden en ontdekte later de bomen, ontworteld en vernield.

De vernielingen zijn toegebracht aan het begin van de Palestijnse olijfoogst, die veertig dagen duurt. De oogst is voor de Palestijnen niet alleen een moment om de (financiële) vruchten van het werk te plukken, maar staat ook symbool voor de band van de boer met zijn land. Ieder jaar worden echter olijfbomen doelwit van de vernielzucht van kolonisten.

De Israëlische politie liet weten dat een 'onderzoek' wordt ingesteld.

06-10-2013, 16:14


Dit keer zonder bulldozers van de racistische zionistische bezetter?




Vreemd, erg vreemd....

06-10-2013, 22:44
Haat tegenover de joden blijft opbouwen.


06-10-2013, 22:56
Voor christus, Grieken sloegen elkaar lustig de hersens in, maar vernielden nooit olijfbomen, omdat men wist dat het lang duurt voor nieuw geplante olijfbomen weer vrucht zouden dragen.

Die waren - hoe keihard en wreed ook - een stuk beschaafder dan die lui nu in israel.

06-10-2013, 23:08


Zo komt er natuurlijk nooit vrede. Er is altijd wel weer een kleine groep Israëliërs of Palestijnen die het voor de rest verzieken.

06-10-2013, 23:09
Klagen over antisemitisme maar niet (willen) doorhebben dat 'Israël' met haar barbaarse zionistische 'kolonisten' en hun wandaden de grootste voedingsbodem van het hedendaagse antisemitisme is... Het antisemitisme zou nu gereduceerd zijn naar een nihiele factor als Israël niet zou bestaan.

06-10-2013, 23:24

Citaat door Rigby:
Maar Israel bestaat en gaat nooit meer weg.
Het is maar waar ze blij om zijn, een land gestolen van een ander volk en tegelijkertijd klagen over antisemitisme en weer tegelijkertijd letterlijk barbaarse neo nazies uit Rusland toelaten in Israël. Ethisch ben je dan niet helemaal 100% en de contradictie is ook nog eens ongelofelijk.


06-10-2013, 23:38

Citaat door Rigby:
Ik weet niet of je het gestolen kan noemen, het was en is nu eenmaal een plaats waar Joden altijd al geleefd hebben.
De rest is veroverd en van gebied veroveren weten moslims alles van.
Dat handjevol russische neo-nazi's staan natuurlijk in geen verhouding met de legertjes moslims die alles en iedereen doodschieten en/of opblazen noch trouwens tot de horders marokkaanse jeugd die de straten van nederland terroriseert. (De Mohammedjeugend)
Als ik jou was zou ik de definitie van diefstal even opzoeken.
Nee hoor, altijd is een misvatting, dat staat zelfs in hun heilige boek.

We hebben het nu niet over de moslims maar over zionistische kolonisten die andermans eigendommen vernielen waar zij 'de Palestijnen' van leven. Of probeer je het één goed te praten door te wijzen naar iets anders wat er niets mee te maken heeft. Dat is altijd makkelijk als je geen kritiek kunt of durft te hebben op je eigen mensen toch? Zwak hoor. Je doet me denken aan de gemiddelde NSDAP' er in Nazie Duitsland, Goebels zou niet voor je onderdoen: wijzen, wijzen, wijzen maar niet naar zichzelf kijken.

sjonge dus Nederland is in een staat van beleg? Dan zou ik, in jouw geval even heel snel het Pieterbaan centrum bellen, want het gaat niet goed met je daar in je bovenkamer.

Zoek hulp!

06-10-2013, 23:51

Citaat door Rigby:
Het gaat erom die joden zitten daar nu eenmaal en of jij het er nu mee eens bent of niet, ze gaan echt niet weg.
En de ellende die de islam dagelijks constant de wereld bezorgt lijkt mij meer reden voor je om je zorgen om te maken.

En ja, Nederland heeft heel veel last van marokkanen, dat is gewoon een feit.
Dat 'die' joden daar zitten interesseert me niet zoveel, het gaat erom dat er joden zijn die daar zitten nog steeds land blijven koloniseren, land en huizen blijven onteigenen en zich stelselmatig niet houden aan opgestelde regels waarbij de eigen regering stelselmatig deze personen de hand boven het hoofd blijft houden én ondersteunen. En daar gaat gedeeltelijk dit artikel over en niet over een andere religie of een ander volk. Iets waar je nog steeds omheen blijft draaien.

Nee dat is geen feit, je zou feiten van meningen moeten kunnen onderscheiden.

07-10-2013, 00:00

Citaat door Rigby:
De Islam heeft er wel degelijk mee te maken natuurlijk.
1,6 miljard moslims willen niets liever dan die Joden weer de zee in drijven en daar zit nu het probleem.
omdat die Joden dat verdomt goed weten denken ze ook, waarom moeite doen voor vrede?
Waarom niet verder gaan met kolonialiseren ?
Israel heeft als eens gebied opgegeven voor vrede en het enigste dat ze kregen waren ladingen raketten.

Nederland heeft een marokkanenprobleem......feit.
wat een leugen ! als het aan de islaam had gelegen , waren de joden nooit verder gekomen dan 1440 jr geleden !
de geschiedenis laat zien dat jullie zelf voor veiligheid bij de moslims aanklopten
jullie werden verkettert door de christenen en op de brand stapel gegooid , vandaag de dag hebben jullie eindelijk beetje kracht en meteen laten de joden hun ware aard weer zien die de eeuwen voorheen hebben laten zien

07-10-2013, 00:01

Citaat door kurosakII:
Dat 'die' joden daar zitten interesseert me niet zoveel, het gaat erom dat er joden zijn die daar zitten nog steeds land blijven koloniseren, land en huizen blijven onteigenen en zich stelselmatig niet houden aan opgestelde regels waarbij de eigen regering stelselmatig deze personen de hand boven het hoofd blijft houden én ondersteunen. En daar gaat gedeeltelijk dit artikel over en niet over een andere religie of een ander volk. Iets waar je nog steeds omheen blijft draaien.

Nee dat is geen feit, je zou feiten van meningen moeten kunnen onderscheiden.
hun argument is holocaust en ze wachten op de anti christ

07-10-2013, 00:02

Citaat door Gti_car:
wat een leugen ! als het aan de islaam had gelegen , waren de joden nooit verder gekomen dan 1440 jr geleden !
de geschiedenis laat zien dat jullie zelf voor veiligheid bij de moslims aanklopten
jullie werden verkettert door de christenen en op de brand stapel gegooid , vandaag de dag hebben jullie eindelijk beetje kracht en meteen laten de joden hun ware aard weer zien die de eeuwen voorheen hebben laten zien


+1

07-10-2013, 00:05



Citaat door Rigby:
Grappig dat je meteen denkt dat ik een jood ben.
Maar je verhaal is wat onsamenhangend.
Je hebt geen enkel probleem met Israel, begrijp ik goed ?
je hebt een gat in je hersen pan ga geschiedenis leren misschien wordt die gat nog gedicht

07-10-2013, 00:06

Citaat door Rigby:
Grappig dat je meteen denkt dat ik een jood ben.
Maar je verhaal is wat onsamenhangend.
Je hebt geen enkel probleem met Israel, begrijp ik goed ?



Je bent wel racist die constant Marokkanen erbij haalt terwijl het onderwerp over de vernieling van olijfbomen door IsraHel in Palestina gaat

07-10-2013, 00:07

Citaat door Rigby:
Ik weet veel van de geschiedenis af hoor.
Het afslachten van een hele joodse stam door de profeet, het onderwerpen van andere bijv.
maar dat is geschiedenis en ik ben blij dat je geen problemen hebt met Israel.


Waarom haal je nu de Profeet(Saw) erbij?

Pagina's : [1] 2