Bekijk volle/desktop versie : Binnenkort heftige rassenrellen



Pagina's : [1] 2

06-02-2005, 23:27
Het moet toch een keer gaan uitbarsten, de grootschalige heftige rassenrellen.

Al die iritaties, frustraties, de continu negatieve aandacht aan allochtonen, de negatieve beeldvorming, de autochtonen die alsmaar de allochtonen en moslims als dagelijkse onderwerp op we werkvloer, op straat etc hebben alsof ze niks beters te doen hebben. Dit moet wel op een dag tot rellen leiden...er hoeft maar te gebeuren.......en grote rellen.

Ik ben er niet verantwoordelijk voor.

Maar het het wordt weer spectatulaire, spannende, leuke dagen.....weer een thema dat langdurig bespreken wordt door media, politici, en op de werkvloer etc
Leuk en spannend he.

06-02-2005, 23:39


Kijk, de twee ingredienten voor misere; een jankbuil die doet alsof alles aan de autochtonen ligt en een racist die een stijve krijgt van krankzinnige confrontaties.

Gaan jullie wel ergens in een weilandje of op een industrieterrein knokken? Want ik wil er niets mee van doen hebben.

06-02-2005, 23:40

Citaat door Kaalkop:
Ik wacht vol spanning af, als rechtse radicaal is het mijn ultieme doel een rassenoorlog te ontketenen en die te winnen. Wij radicalen bereiden ons al jaren voor op de RaHoWa, we zijn bereid.
Hoezo jij bent radicaal? Daar geloof ik niks van.

Wat heb je precies tegen allochtonen? Haat? Haat is een van de slechtste eigenschap van de mens.

06-02-2005, 23:42

Citaat door Ulysses:
Kijk, de twee ingredienten voor misere; een jankbuil die doet alsof alles aan de autochtonen ligt en een racist die een stijve krijgt van krankzinnige confrontaties.

Gaan jullie wel ergens in een weilandje of op een industrieterrein knokken? Want ik wil er niets mee van doen hebben.
Maar gaarne wel even melden hoe wat waar en wanneer, en breng de media op de hoogte dan kan ik met een grote zak chips voor de tv gaan zitten.

06-02-2005, 23:44



Citaat door Grote Duivel:
Het moet toch een keer gaan uitbarsten, de grootschalige heftige rassenrellen.

Al die iritaties, frustraties, de continu negatieve aandacht aan allochtonen, de negatieve beeldvorming, de autochtonen die alsmaar de allochtonen en moslims als dagelijkse onderwerp op we werkvloer, op straat etc hebben alsof ze niks beters te doen hebben. Dit moet wel op een dag tot rellen leiden...er hoeft maar te gebeuren.......en grote rellen.

Ik ben er niet verantwoordelijk voor.

Maar het het wordt weer spectatulaire, spannende, leuke dagen.....weer een thema dat langdurig bespreken wordt door media, politici, en op de werkvloer etc
Leuk en spannend he.
We zijn er allemaal zelf bij omdergelijks te helpen voorkomen door niet bij te dragen aan haat of opruiing in welke vorm dan ook.
Ik heb meer vertrouwen in de mens en geloof niet dat het op rellen hoeft aan te komen.

06-02-2005, 23:44
Jaaaaja, nou, volgens mij valt het allemaal wel mee. De meesten die het zouden willen denken eerst aan hun baantje, aan hun autootje, aan hun uitgaansleven en alles meer dat ze op moeten geven als ze opgepakt worden voor rassenrellen. En daarna gaan ze toch maar weer braaf naar school, naar hun werk en weet ik veel waarheen.
En zo moet het ook, daar zijn wetten voor. Als alles dat mensen zouden willen ook gebeurde was er geen samenleving meer, maar een totale oorlog waar iedereen het slachtoffer van zou worden. En ik wil de eerste stoere held van de rassenrellen nog wel zien als z'n eigen moeder gevierendeeld wordt, z'n broer levend verbrand, hijzelf z'n handen afgehakt of wat dan ook!

Groeten Kropotkin

06-02-2005, 23:47

Citaat door Ulysses:
Kijk, de twee ingredienten voor misere; een jankbuil die doet alsof alles aan de autochtonen ligt en een racist die een stijve krijgt van krankzin, nige confrontaties.

Ulysses je praat niet netjes. Maar dat is toch ook zo, alles is de schuld van autochtonen, heb je vandaag niet de reportage gezien over somaliers die naar Engeland zijn gevlucht. Auchtonen hebben een gebrek aan zelfkritiek

Gaan jullie wel ergens in een weilandje of op een industrieterrein knokken? Want ik wil er niets mee van doen hebben.
[COLOR=Red]Zogenaamde rechtradicalen zijn mietjes, ze kunnen niet tegen allochtonen op, alleen maar praatjes, dat weet je toch wel, waar moeten rechtradicalen voor vechten? Voor haat? Dat werkt gewoon niet.[/COLOR]
Grote Duivel

06-02-2005, 23:48

Citaat door Kaalkop:
Ik wacht vol spanning af, als rechtse radicaal is het mijn ultieme doel een rassenoorlog te ontketenen en die te winnen. Wij radicalen bereiden ons al jaren voor op de RaHoWa, we zijn bereid.
Ik zou maar al te graag die kop van je in willen slaan

06-02-2005, 23:48

Citaat door Grote Duivel:
Het moet toch een keer gaan uitbarsten, de grootschalige heftige rassenrellen.

Al die iritaties, frustraties, de continu negatieve aandacht aan allochtonen, de negatieve beeldvorming, de autochtonen die alsmaar de allochtonen en moslims als dagelijkse onderwerp op we werkvloer, op straat etc hebben alsof ze niks beters te doen hebben. Dit moet wel op een dag tot rellen leiden...er hoeft maar te gebeuren.......en grote rellen.

Ik ben er niet verantwoordelijk voor.

Maar het het wordt weer spectatulaire, spannende, leuke dagen.....weer een thema dat langdurig bespreken wordt door media, politici, en op de werkvloer etc
Leuk en spannend he.
"... Satan is namelijk een verklaarde vijand van de mens." (Koran 12:5)




"De satan is voor jullie een vijand. Behandel hem dus als een vijand. Hij roept zijn volgelingen slechts op opdat zij in de vuurgloed zullen thuishoren." (Koran 35:6)



"Jullie die geloven! Volgt de voetstappen van de satan niet. En als iemand de voetstappen van de satan volgt...; hij legt jullie het gruwelijke en het verwerpelijke op.... " (Koran 24:21)




"En zeg: "Mijn Heer, ik zoek bescherming bij U tegen de ophitsingen van de satans." (Koran 23:97)




"O mensen, vreest jullie Heer die jullie uit één wezen geschapen heeft, die uit hem zijn echtgenote schiep en die uit hen beiden vele mannen en vrouwen heeft voortgebracht en [over de aarde] heeft verspreid..." (Koran 4:1)




"De mensen waren oorspronkelijk één gemeenschap..." (Koran 2:213)



De betekenis hiervan is dat alle mensen gelijk zijn en dat iedereen de broeder en zuster is van elke ander: alle mensen hebben immers dezelfde voorouders. Hiermee wordt in essentie de basis gelegd voor een echte wereldbroederschap van mensen. Devote Muslims spreken elkaar overigens aan met "zuster" en "broeder" - hiermee bevestigen zij niet enkel een geloofsverwantschap maar ook en vooral een volledige gelijkheid voor God: geen mens kan zich superieur achten aan een ander. Profeet Mohamed zei:


"O Heer! Heer van mijn leven en van alles in het universum! Ik bevestig dat alle mensen broeders zijn van elkaar."




"En tot Zijn tekenen behoren de schepping van de hemelen, en de aarde en het verschil in jullie talen en kleuren. Daarin zijn tekenen voor de wereldbewoners." (Koran 30:22)



"Als jouw Heer het had gewild, had Hij de mensen tot één gemeenschap gemaakt, maar zij bleven het oneens..." (Koran 11:118).



"O mensen, Wij hebben jullie uit een man en een vrouw geschapen en Wij hebben jullie tot volkeren en stammen gemaakt opdat jullie elkaar zouden kennen... (Koran 49: 13).



"... De voortreffelijkste van jullie is bij God de godvrezendste. God is wetend en welingelicht." (Koran 49: 13).



De Profeet zei: "laat de mensen ophouden met op te scheppen over hun afkomst. Men is slechts een devote gelovige of een miserabele zondaar. Alle mensen zijn zonen van Adam, en Adam kwam van stof." (Abu Dawud, Tirmidhi)

06-02-2005, 23:49

Citaat door Kaalkop:
Ik wacht vol spanning af, als rechtse radicaal is het mijn ultieme doel een rassenoorlog te ontketenen en die te winnen. Wij radicalen bereiden ons al jaren voor op de RaHoWa, we zijn bereid.
RaHoWa = Racial Holy War?

06-02-2005, 23:50

Citaat door Kaalkop:
Dan ben ik maar een slechte mens, het zij zo. Voor mij is lafheid de slechtste eigenschap van de mens.
Zo te zien heb je een minderwaardigheidscomplex....lafheid is een zwakheid maar nog geen slechte eigenschap

06-02-2005, 23:53

Citaat door Rafi:
We zijn er allemaal zelf bij omdergelijks te helpen voorkomen door niet bij te dragen aan haat of opruiing in welke vorm dan ook.
Ik heb meer vertrouwen in de mens en geloof niet dat het op rellen hoeft aan te komen.
Het hoeft voor mij ook niet, maar ik vrees van wel...er hoeft maar wat te gebeuren..een allochtone die ten onrechte wordt doodgeschoten of iets dergelijk en je hebt rellen....nog een nieuwere fenomoon...de autochtonen die het heft in eigen handen gaan nemen...kleine burgeroorlogje

06-02-2005, 23:54



Citaat door Kropotkin:
Jaaaaja, nou, volgens mij valt het allemaal wel mee. De meesten die het zouden willen denken eerst aan hun baantje, aan hun autootje, aan hun uitgaansleven en alles meer dat ze op moeten geven als ze opgepakt worden voor rassenrellen. En daarna gaan ze toch maar weer braaf naar school, naar hun werk en weet ik veel waarheen.
En zo moet het ook, daar zijn wetten voor. Als alles dat mensen zouden willen ook gebeurde was er geen samenleving meer, maar een totale oorlog waar iedereen het slachtoffer van zou worden. En ik wil de eerste stoere held van de rassenrellen nog wel zien als z'n eigen moeder gevierendeeld wordt, z'n broer levend verbrand, hijzelf z'n handen afgehakt of wat dan ook!

Groeten Kropotkin
Denk dat je wel eens heel erg gelijk kan hebben, die rassenrellen worden vast op het laatste moment afgeblazen. De leider van de ene groep was vergeten dat hij een tandarts afspraak op dat tijdstip had. De leider van de andere groep kan geen vrij krijgen van zijn werk.

06-02-2005, 23:55

Citaat door Kaalkop:
Ik wacht vol spanning af, als rechtse radicaal is het mijn ultieme doel een rassenoorlog te ontketenen en die te winnen. Wij radicalen bereiden ons al jaren voor op de RaHoWa, we zijn bereid.
Hahahahahahahahahahahahahahaha!

Groeten Kropotkin

06-02-2005, 23:55

Citaat door Kropotkin:
Jaaaaja, nou, volgens mij valt het allemaal wel mee. De meesten die het zouden willen denken eerst aan hun baantje, aan hun autootje, aan hun uitgaansleven en alles meer dat ze op moeten geven als ze opgepakt worden voor rassenrellen. En daarna gaan ze toch maar weer braaf naar school, naar hun werk en weet ik veel waarheen.
En zo moet het ook, daar zijn wetten voor. Als alles dat mensen zouden willen ook gebeurde was er geen samenleving meer, maar een totale oorlog waar iedereen het slachtoffer van zou worden. En ik wil de eerste stoere held van de rassenrellen nog wel zien als z'n eigen moeder gevierendeeld wordt, z'n broer levend verbrand, hijzelf z'n handen afgehakt of wat dan ook!

Groeten Kropotkin
Kropotkin...ik ruik het gewoon...dat er rellen komen....de sfeers in de samenleving is al lange tijd slecht....er wordt maar een incident te gebeuren...

Pagina's : [1] 2