Bekijk volle/desktop versie : ik heb jullie raad en hulp nodig mensen!!!

Pagina's : [1] 2

01-04-2002, 21:00
hallo ik wil even iets kwijt , mijn zus is al 1 jaar getrouwd en ze heeft een paar problemen met haar man. ik weet het jullie gaan denken het zijn mijn zaken niet maar toch zit ik er mee in en ze vraagt zelf mijn raad dus....
het zit zo.... als ze de waarheid vertelt aan haar man vb. ze is vandaag naar haar moeder geweest, ze heeft iets gekocht in een wwinkel, enz.. dan ontstaat er ruzie en slaagt hij haar soms..
ook zegt hij soms tegen haar van nee je mag vandaag niet naar je moeder gaan en toch gaat ze.. omdat het toch haar ouders zijn of niet!!!
mohim ik vraag jullie wat vinden jullie ervan graag serieuze reacties...
bedankt!!!

01-04-2002, 21:12

In the name of Allah the most Gracious the most Merciful

Qassam Brigades

Military communiqué

“It is not ye who slew them; it was Allah: when thou threwest it was not thy act, but Allah's”

“Fight them, and Allah will punish them by your hands, cover them with shame, help you (to victory) over them, heal the breasts of Believers,”

Zionists would not enjoy security before our people enjoy it in practice

Our Mujahid Palestinian people … our great Arab and Islamic Ummah

With the grace of Allah the martyr hero:

Abdul Baset Mohammed Qassem Odeh, 25, from the steadfast city of Tulkarm

was able to penetrate all Zionist security lines to arrive at Barak Hotel at 7.25 PM on Wednesday 13th Muharram 1423H – 27/3/2002AD in the city of Um Khaled called Netanya established on our occupied lands in 1948. He blasted his pure body amidst a gathering of Jewish settlers who usurped our cities and villages.

The Qassam Brigades thank Almighty Allah for success of the operation and affirms the following:

First: the operation is one in a series of big operations that the Qassam Brigades had prepared as a simple and modest gift to terrorist Sharon and his nazi government calling on him to expect more.

Second: what the Zionist entity and its ally America call “innocent civilians” are called in our Brigades and our Palestinian people’s lexicon settlers and usurpers of our lands. They will only receive death and displacement and if they wish to save their lives they have to pack up and leave before they regret it.

Third: our operation, which coincided with the Arab summit in Beirut, is a clear message to our Arab rulers that our Mujahid people have chosen their road and known how to regain lands and rights in full depending on Allah only. Our people do not accept other than Jihad and resistance as the main path to regain usurped rights.

Fourth: the Qassam Brigades affirm continuation of all kinds of Jihad and resistance employing all available means at the opportune time and place without paying attention to the inharmonious voices that call for halting our blessed intifada.

Fifth: occupation crimes against our people that are struggling for regaining usurped rights will not pass unpunished and we will spread death in lines of the Zionists everywhere in the streets, buses, hotels, restaurants and discos. They will not find a safe place until they leave our lands, cities and villages.

Sixth: this operation affirms how brittle is the theory of Zionist security in face our Mujahideen’s strong belief and Allah’s preservation of them. We tell the Zionists that your former and current leaders’ promises of security will never be achieved before the Palestinian people enjoy such security in practice.

And it is a Jihad until either victory or martyrdom

Qassam Brigades
13th Muharram 1423H
27/3/2002AD

01-04-2002, 21:16
liefste zeitoena...

Wat je nu vertelt is een klassieke vorm van...communicatie-storing tussen je zus en haar man...

wat ze nu doet is die storing nog erger maken dan hij is...

En volgens mij zijn zij allebei harde koppen...als je begrijpt wat ik bedoel...

Mijn raad aan je zuster is...probeer met je man af te spreken, de dag dat je familie wilt bezoeken...en de tijd dat je daar blijft...

en wandel je man niet voorbij...uiteindelijk leven jullie samen...en samen moeten jullie dit proberen op te lossen...

Ik denk wel dat het lukt...ze zijn nog maar 1 jaar samen...en de éérste jaar is meestal de moeilijkste...iedereen houd zijn woord en wil niets toegeven...

Later gaan de scherpe hoeken... veranderen in mooie afgeronde hoeken...inch allah

groeten,

Justice.

01-04-2002, 21:17
ik zelf kan me never noooit voorstellen dat ik mijn vrouw zal slaan
als ze naar een winkel is geweest of naar haar ouders of wat dan ook

my god !!!!!! ja sorry hoor ,maar van welke planeet komt die man van je zus ???? anyway veel sterkte verder ik hoop het beste voor je zuster

01-04-2002, 21:28

ZOZZOO JIJ WEET PRECIES HOE EEN MEEID ZICH VOELT GEDRAAGT!!!!!!!!!!!!! EN JE BENT NOG EEN JONGEN!! ( IK HEB HET TEGEN MOHAMMED)

01-04-2002, 21:30

Citaat:
Origineel gepost door cazaouiaforlive
remii heb je zina dan nooit geslagen??????

haha nee ...gelukkig niet
zinaa is een engeltje ....
voor elke keer dat ik haar zou slaan , wil ik op eigen verzoek duizend jaar branden in de hel

01-04-2002, 22:13
lelarifia...wat bedoel je alstublieft...

groeten,

Justice.

02-04-2002, 22:37
Zeitoena meisje......

zeg tegen je zus dat ze de eerst volgende keer gelijk haar spullen moet pakken en naar jullie ouders moet gaan. Ze moet hem laten zien dat hij haar niet zo mag behandelen.

Maak dat ze wegkomt daar als ie weer zoiets flikt. Want ik kan je 1 ding garanderen: als een man begint met slaan zal er veel moeten gebeuren als je wilt dat ie daarmee ophoudt. Denk niet dat het wel over zal gaan.

Sommige mannen zijn net beesten en daarom moet je ze zelf leren hoe het moet. Je zus moet laten merken dat ie za pas bij hem terugkomt als ie zijn verstand weer terugheeft.

Take care.

03-04-2002, 09:43
hey mensen bedankt voor al jullie reacties maar ik heb niet uitgedrukt dat hij een monster is en dat hij haar altijd slaagt.....
maar mohim ten eerste haar koffers pakken dat gaat niet zomaar want ze houd van hem en kan dat zomaar niet doen
ten tweede wat moeten mijn ouders denken als ze thuis terugkomt met haar koffers???? mijn ouders weten hier niks van....
toch bedankt !!!
beslama

27-03-2004, 14:01
maar waarom mag ze dan niet naar haar ouders is toch haar zaak ofno
??

27-03-2004, 14:22

Citaat:
Origineel gepost door ahlam_ahlam
Als je net getrouwd bent heb je bijna dagelijks ruzie, want je wilt natuurlijk beide niet aan dingen toegeven.. Dat komt ook omdat je elkaar nog niet goed begrijpt ... Je moet beide proberen een goed huwelijk te hebben... Je hebt gelijk, je koffers pakken en weggaan is geen oplossing.... Maaaaaaar....

In een huwelijk moet ook respect zijn en genegenheid voor elkaar en wanneer dat verdwijnt in een huwelijk kun je er beter mee stoppen... vooral als je nog geen kinderen hebt...

Ik zeg niet tegen jou dat je zus nu haar man moet verlaten, maar als hij haar zonder reden verbiedt naar de stad te gaan en dingen te kopen en haar ouders niet te bezoeken en dan nog slaan.. dan is er iets mis met hem..

We willen hem of jou niet aanvallen maar dat is de waarheid.

Zij moet ook misschien niet zwak optreden tegenover hem... Zij moet het absoluut niet pikken als hij haar niet met respect behandelt... ze moet tegenover hem niet haar mond houden.. ze moet ook niet de schuld bij zichzelf leggen maar hem duidelijk maken dat hij fout zit,misschien dat ie dan een beetje wakker wordt...

Toen ik net getrouwd was zei mijn man een keer tegen mij wleeee.. Dat is op zich niet zo'n erg woord maar ik heb toen wel een hele grote ruzie met hem overgemaakt... Niet omdat ik zoooo gevoelig ben , maar om hem niet de kans te geven om later nog ergere dingen te durven zeggen of te doen.

Veel succes.....

Ahlam
zo normaal vind ik dat toch niet hoor maar goed
zal wel aan mij liggen
ELKE DAG RUZIES

ik ga al niet meer trouwen

27-03-2004, 14:28

Citaat:
Origineel gepost door ik_oke_is
zal wel aan mij liggen
ELKE DAG RUZIES

is zeker niet normaal gewoon goede afspraken maken van te voren dan komt het wel goed

27-03-2004, 15:39

Citaat:
Origineel gepost door ik_oke_is
zal wel aan mij liggen
ELKE DAG RUZIES

Wallah iella

27-03-2004, 15:44
Jaalooo da meiske haar zus had toen raad nodig wie weet is haar man nu al verbeterd (hoop ik)

En nu pas komen jullie aankloppe me older raad
Die topic is al 2 jaar oud

27-03-2004, 17:05

Citaat:
Origineel gepost door zeitoena
hallo ik wil even iets kwijt , mijn zus is al 1 jaar getrouwd en ze heeft een paar problemen met haar man. ik weet het jullie gaan denken het zijn mijn zaken niet maar toch zit ik er mee in en ze vraagt zelf mijn raad dus....
het zit zo.... als ze de waarheid vertelt aan haar man vb. ze is vandaag naar haar moeder geweest, ze heeft iets gekocht in een wwinkel, enz.. dan ontstaat er ruzie en slaagt hij haar soms..
ook zegt hij soms tegen haar van nee je mag vandaag niet naar je moeder gaan en toch gaat ze.. omdat het toch haar ouders zijn of niet!!!
mohim ik vraag jullie wat vinden jullie ervan graag serieuze reacties...
bedankt!!!
Hij is macht ziek die sukkel van een man, dat hij jouw zus gaat slaan heb je geen broers ofzo??
Maar ik vindt het ook niet terecht als een vrouw elke dag naar haar ouders naar toe gaat. Zij is getrouwd en moet ook thuis zijn, zommige meisjes trouwen om zogenaamd vrijheid te krijgen

Pagina's : [1] 2