Bekijk volle/desktop versie : Bakkali kiest voor België



03-10-2013, 17:40
Zakaria Bakkali heeft voor België gekozen. Bondscoach Marc Wilmots bevestigde dat donderdag op een persconferentie.

De 17-jarige buitenspeler van PSV ziet bij de 'Rode Duivels' meer perspectief op deelname aan grote toernooien dan met zijn vaderland Marokko. Hij zit bij de selectie voor de WK-kwalificatieduels met Kroatië en Wales.

Kroatië
België gaat met 22 punten uit acht wedstrijden aan de leiding in groep A. Nummer twee Kroatië volgt op vijf punten.

Op 11 oktober staat het duel tussen de nummer één en twee op het programma in Zagreb. De Belgen hebben in die wedstrijd aan een punt genoeg om zich te kwalificeren voor het WK in Brazilië.


http://nos.nl/artikel/558295-bakkali-kiest-voor-belgie.html

03-10-2013, 18:46



Citaat door Alhoceima09:
Zakaria Bakkali heeft voor België gekozen. Bondscoach Marc Wilmots bevestigde dat donderdag op een persconferentie.

De 17-jarige buitenspeler van PSV ziet bij de 'Rode Duivels' meer perspectief op deelname aan grote toernooien dan met zijn vaderland Marokko. Hij zit bij de selectie voor de WK-kwalificatieduels met Kroatië en Wales.

Kroatië
België gaat met 22 punten uit acht wedstrijden aan de leiding in groep A. Nummer twee Kroatië volgt op vijf punten.

Op 11 oktober staat het duel tussen de nummer één en twee op het programma in Zagreb. De Belgen hebben in die wedstrijd aan een punt genoeg om zich te kwalificeren voor het WK in Brazilië.


http://nos.nl/artikel/558295-bakkali-kiest-voor-belgie.html


:Hij kiest voor zijn toekomst en het land dat hem de mogelijkheden heeft geboden. Niets raars!

Wat vind jij er van Achmed. Is het anders dan dat jij er voor kiest om hier te werken en niet daar?"
:Verrader...verrader! Zijn werk is anders als die van mij, en nee ik zou voor geen goud mijn baan hier willen opgeven voor een baan in Marokko...hebben daar geen soos! Maar hij heeft al genoeg doekoe asa7bi!!!

: Had jij niet gewoon ook je best kunnen doen om ook zo ver te komen en wel iets te betekenen voor de koning en bezoekers van Mawazin?
:Is anders man. Hijs is zo geboren...wat....opkankeren met je kutvragen!!