Bekijk volle/desktop versie : Gezocht: De persoon die mij een puber vond, graag melden !!!



06-02-2005, 18:52
Zou u zo vriendelijk willen zijn om even hier naar toe te komen om de discussie voor te zetten.

06-02-2005, 19:13


Assalaamoe Alaikoem

Broeder, ik neem aan dat je mij bedoeld.

Wa Alaikoem Salaam

06-02-2005, 19:24
Reputatiepunten

06-02-2005, 19:28
Verjaardag:
11-09-2001
Roots:
ToRa BoRa
Biografie:
Moslim-Salafi-Jihaadi
Locatie:
ToRa BoRa
Interesses:
Islaam-Jihaad
Beroep/opleiding:
Afghanistan Trainingskamp
Geslacht:
Man


Ok, je bent geboren op 11 september 2001
Beroep,opleiding is een trainingskamp in Afghanistan
En je interesse is islaam-jihaad. Hmmm Jihaad is ook een onderdeel van ons geloof de Islaam. Dan kan je ook de vijf zuilen en heel de islaam achter islaam zetten.

Ghair InshAllah. Uiteraard begrijp ik je wel. Ik ben ook zeker niet iemand die geen du3a doet voor mijn broeders die strijden. En inshAllah mag ik ook ooit bij hen horen. Maar het publiceren van de gegevens van Wilders (oude gegevens) en vragen wie ze wil, wat bereik je daarmee. Wie wordt daar mee geholpen. Of zoek je de sensatie?!?!?

Broeder het was niet bedoeld als aanval, maar denk effe na InshAllah

Wa Alaikoem Salaam

06-02-2005, 19:34


Sorry voor de late reactie.

luister, jij kent mij niet en weet niet waarmee ik me bezig hou.

Ik zeg je een ding, onderschat niemand. Jij hebt het wel erover dat we achter onze pc zitten, maar wat jij niet weet is dat ik misschien wel ergens naar toe ben geweest, of het heb geprobeerd, of ik misschien binnenkort ga.

ik adviseer je om gewoon je geloof te praktiseren en mij niet als een 15 jarige te bestempelen.

Ik ben van mening dat deze gegevens gewoon hierop kunnen gezet worden. Daar is niks mis mee en dat heeft ook niet te maken met het feit dat is sensatie wil hebben of dergelijke.

06-02-2005, 19:40

Citaat door alpha_girl:
Wat is er mis met een 15 jarige
helemaal niets hoor. Maar als ik 10 jaar zei zou die straks helemaal over de rode gaan.
Maar ik denk dat mijn punt wel duidelijk is. Zijn punt ook.

Laten we het hier maar bij houden. Trouwens jij kent mij ook niet ; ) Mss moeten we eens kennis maken. Wie weet kennen we elkaar al ; )

Ghair InshAllah

ps. Nogmaals ik wou je niet kwetsen. ahh laat ook maar

06-02-2005, 19:41
Gheir Insha Allah

Alaikoem Salaam
een14 jarige

07-02-2005, 12:07
it wasn't me

08-02-2005, 16:51
masha allah zo vorme we de broederschap wallahie dit willen de joden dat we de barmhartigheid tussen ons kapot maken.

moge allah ons leiden.

wees broeders die elkaar steunen voor elkaar opkomen en niet detegenovergestelde.

la ilaha illa allah mohamed rasoeloe allah. daar streven we allemaal al insha allah waarom maken we elkaar belachelijk.


waslaam alajkoem
abou bakr

08-02-2005, 22:08

Citaat door elmoettaqi:
masha allah zo vorme we de broederschap wallahie dit willen de joden dat we de barmhartigheid tussen ons kapot maken.

moge allah ons leiden.

wees broeders die elkaar steunen voor elkaar opkomen en niet detegenovergestelde.

la ilaha illa allah mohamed rasoeloe allah. daar streven we allemaal al insha allah waarom maken we elkaar belachelijk.


waslaam alajkoem
abou bakr
Assalaamoe Alaikoem,

Beste broeder.

Dit alles ging om een topic van de broeder die mij "geroepen" heeft. In deze topic gaf hij adres gegevens van Wilders, de blonde rasta.
Ik zag het nut er niet van in. Maar ghair InshAllah

08-02-2005, 23:31
wat hebben we aan het adres van WIlders we hebben het adres van de paradijs hoe we daar kunnen komen.

waarom volgen jullie de media
laat die mensen zeggen wat ze willen en doen wat ze willen
jou geloof is van jou en jij moet je niet gek laten maken als je weet dat je goed bezig bent.
wallah die mensen van de 2 de kamer of 1 ste kamer intreseren mij niet erger nog de regering van islamitische landen interseren mij niet eens omdat zij mij niet de weg naar de jannah wijzen waarom moet ik mijn dure tijd verspillen.

wasalmoe alajkoem

11-02-2005, 16:54
broeders en zusters...heb elkaar lief...

11-02-2005, 18:18



Citaat door elmoettaqi:
wat hebben we aan het adres van WIlders we hebben het adres van de paradijs hoe we daar kunnen komen.

waarom volgen jullie de media
laat die mensen zeggen wat ze willen en doen wat ze willen
jou geloof is van jou en jij moet je niet gek laten maken als je weet dat je goed bezig bent.
wallah die mensen van de 2 de kamer of 1 ste kamer intreseren mij niet erger nog de regering van islamitische landen interseren mij niet eens omdat zij mij niet de weg naar de jannah wijzen waarom moet ik mijn dure tijd verspillen.

wasalmoe alajkoem
Inderdaad jongen, blijf maar niks volgens, daarom zijn wij 3rab dom !!!!

Ze vernietigen ons en we willen niet eens kijken of er van weten.

Waarom zijn de joden slimmer dan ons, omdat ze alles volgen en mensen die wat strafbaars zeggen berecht worden. Zeg jij hier alleem maar bijvoorbeel joden aan het gas...

kijken of er geen joodse organsatie zal ingrijpen en marokko.nl voor de rechter slepen.

Maar wij kennen geen sites zoals http://www.holland-hardcore.com

Jongen, de weg naar Jannah is moslims helpen en verdedigen en niet zelf alleen denken door naar moskee te gaan en je baardje te laten alleen !!!!