Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Meiden met krullen, kom eens..



03-10-2013, 16:00
[Ik had een vraagje over mijn haar, voordat ik mijn haar knipte in Marokko, was mijn haar zo mooi en lang en dik/vol, en gezond! nooit haar uitval gehad, wij zijn nu bijna 4 jaar verder, en mijn haar is niets gegroeid, ik heb sinds ik het heb geknipt in Marokko heb ik last van haar uitval, af en toe zie ik het op mijn kussen, en het ziet er niet meer zo wauw uit als eerst, en ik knip het ook steeds het is nu echt te kort! Ik ben ook vaak naar de dokter gegaan maar niets helpt, wat moet ik nu doen? IK WIL MIJN GEZONDE MOOIE HAREN TERUGG ]


Wie heeft er tips voor mij of iets wat ik kan doen gebruiken?

03-10-2013, 16:13


ik had ook best veel last van haaruitval en heb zelf ook krullen nu gebruik ik deze producten al een jaar en mijn haar uitval is weg.



Als ik mijn haar los doe gebruik ik dit:



gebruik 1 keer in de zoveel tijd een masker en vitamine E huid/nagel/haar

dit is wat helpt bij mij.

03-10-2013, 17:02
Olijfolie met knoflook opwarmen en dat samen in een fles goed laten intrekken, dat wekelijks gebruiken als haarmasker. M'n nicht heeft het gebruikt en heeft prachtig lang en vol haar gekregen, terwijl ze echt van dat futloze haar had.
En bovenal zijn het lekkere natuurlijke producten, dus zal het geen kwaad doen.

Succes meid!

03-10-2013, 23:38
Ach dankje wel meiden dat jullie hebben gereageerd, ik ga het eens proberen, en die mousse schijnt goed te werken, ik ga ook even die shampoo proberen..

En siham dat heb ik ooit gehoord, maar ik weet het niet, ziet er zo raar uit, en het stinkt dan zo erg naar knoflook. Haha hoelang moet het erin blijven?

Super bedankt.

Upp voor meer tips..