Bekijk volle/desktop versie : Eten!



Pagina's : [1] 2 3

01-10-2013, 23:55
Hallallove, waarom is je topic weg? Ik wilde nog aangeven dat ik een broodje kaas met knoflookzitoen heb gehad en een verse azombie heb gemaakt.

Oh en ik wilde die chococake van M.Perry nog van het beeldscherm likken. Mag ik recept...zoveel chocolade A7 zo lekker.

01-10-2013, 23:56


Ik ga Chips eten

01-10-2013, 23:57
Ik krijg trek door jullie.

01-10-2013, 23:59

Citaat door Mfelsia:
Hallallove, waarom is je topic weg? Ik wilde nog aangeven dat ik een broodje kaas met knoflookzitoen heb gehad en een verse azombie heb gemaakt.

Oh en ik wilde die chococake van M.Perry nog van het beeldscherm likken. Mag ik recept...zoveel chocolade A7 zo lekker.
Ik tik m morgen in shaae Allaah uit voor je Het is echt een taart die je gelukkig maakt.. en dik.

02-10-2013, 00:04



Citaat door rotterdamabdars:
Ik ga Chips eten
Heb zin in Pringles sour&cream!

02-10-2013, 00:04

Citaat door Aaike:
Ik krijg trek door jullie.
Kom bij mij die taart van Perry maken dan, dan eten we het saampjes op.

02-10-2013, 00:06
Ik ben geen keukenprinses, maar wil best toekijken hoe jij het maakt en dan eet ik 'm op.
Citaat door Mfelsia:
Kom bij mij die taart van Perry maken dan, dan eten we het saampjes op.

02-10-2013, 00:08

Citaat door M.Perry:
Ik tik m morgen in shaae Allaah uit voor je Het is echt een taart die je gelukkig maakt.. en dik.


Citaat door hallallove:
Ik ben er weer even.. geen zorgen ik heb alles opgeslagen
Shokran dames!

Perry, ach nog dikker...dan laten we een nog grotere 3abaya naaien.

02-10-2013, 00:09

Citaat door Aaike:
Ik ben geen keukenprinses, maar wil best toekijken hoe jij het maakt en dan eet ik 'm op.
Shab Islam&Ik zijn geen keukenprinsessen man , we moeten hier een kooktopic openen!

Ik maak, ik eet op en jij draagt de calorieën...deal?

02-10-2013, 00:11
Haha, ik zie de mannen dan al aankomen met hun opmerkingen zoals dat een echte vrouw moet kunnen koken.

Haha, no deal. Wij gaan het samen dragen, .
Citaat door Mfelsia:
Shab Islam&Ik zijn geen keukenprinsessen man , we moeten hier een kooktopic openen!

Ik maak, ik eet op en jij draagt de calorieën...deal?

02-10-2013, 00:12
Een echte vrouw moet kunnen koken. (:hihi

02-10-2013, 00:13
Zie je? Ik zei het je toch, .

Mannen, .
Citaat door Alien_:
Een echte vrouw moet kunnen koken. (:hihi

02-10-2013, 00:16



Citaat door hallallove:
Ja schande he.. ik iig, maar weet je ik maak me niet zo druk om als ik mss wel zou moeten?
Jawel moet, koken is munitie! als je bonje hebt met je man, maak je een geweldige maal en peper je hem even in wat voor geweldige vrouw hij wel niet heeft.

02-10-2013, 00:17

Citaat door Aaike:
Haha, ik zie de mannen dan al aankomen met hun opmerkingen zoals dat een echte vrouw moet kunnen koken.

Haha, no deal. Wij gaan het samen dragen, .
, ik zeg eerlijk...als ik een man was, dan moet mijn vrouw wel kunnen koken. Tis net zoiets als een man die een lamp moet kunnen verwisselen en een plank op moet kunnen hangen.

Ok, maar jij draagt 75 %.

02-10-2013, 13:57
Zusters.. ik heb 2 nieuwe taartrecepten. Witte chocolade cheesecake met bosvruchtensaus en chocoladetaart met gekaramelliseerde hazelnoten. Zullen we een dag afspreken om ze te maken

Pagina's : [1] 2 3