Bekijk volle/desktop versie : Wit hennabankje gezocht.. omgeving Gouda



01-10-2013, 18:57
Wie o wie..

01-10-2013, 18:58


Salaamoe’3alaikoem,

Ik verhuur een bruids-/hennaset inclusief (Stoel met zijkantdecoratie, achtergrond, tapijt, voetenbank, bedankjesdoos en tafelkleed met decoratie) voor €150,-, exclusief bezorgkosten. Indien je alleen de bruidsstoel wilt dan kost het €120,- exclusief bezorgkosten. Hou je je feest in een zaal? Dan heb ik een mooie bijpassend podium.


Bruidsstoel: gebroken wit/goud voor € 170,- inclusief podium, met achtergrond. Indien je alleen de bruidsstoel wilt dan kost het €120,- exclusief bezorgkosten.



Een barokstoel inclusief set ( Stoel, achtergrond, tapijt, zijkantdecoratie, poef met decoratie van henna) voor €100,-, exclusief bezorgkosten.



Nieuwe barokbank: los €100,-. Inclusief set (achtergrond + podium+ zijkantdecoratie): €130,-. De prijzen zijn exclusief bezorgkosten.



Voor meer info graag mailen. Als je de bezorgkosten wil weten, graag even het adres van de feestlocatie doorgeven.

02-10-2013, 14:45
Wij bieden decoratie aan vanaf €12,-. We werken vanuit Den Haag en Haarlem. Heeft u interesse in het zien van voorbeeldfoto’s en of wilt u meer informatie hebben over onze diensten, dan vragen wij u om ons een pm te sturen.

Wij hebben ook een bruidsbank in onze assortiment.

04-10-2013, 23:21
Salam meid,

Ben je op zoek naar zo bruidsbank?

http://tinypic.com/view.php?pic=ohpogm&s=5

Voor de decoratie kan je ook bij ons te recht!
Voor meer info en foto's stuur mijn je email-adres

Gr. Salma

05-10-2013, 21:26


Heb barokstoelen PM ME Te huur