Bekijk volle/desktop versie : Wellicht kan ik een uitkomst bieden (foto)....



06-02-2005, 12:51

Citaat door legalaid:
Je hebt binnekort een bruiloft. Je hebt alleen de tijd niet om een nieuwe jurk te laten maken, wellicht ook niet de middelen.
Wellicht kan ik dan een uitkomst bieden. Ik wil namelijk graag mijn jurk verkopen. De jurk is gemaakt in Marokko, Oujda. Ik heb em zelf nooit gedragen door een sterfgeval binnen de familie. De jurk is zwart en rood. Ik heb voor deze combinatie gekozen, omdat ik zwart en rood altijd chique en feestelijk heb gevonden. Het zijn eenvoudige kleuren die makkelijk combineerbaar zijn. Ik wil er bij zeggen dat de foto's niet denderend zijn, omdat ik ze gemaakt heb met de digicam van mijn mobieltje. Verder ben ik ook geen ster in het maken van foto's. Mocht je de jurk willen bekijken dan is 1 mailtje voldoende.

Beschrijving:

De jurk is driedelig

1) Bovenkant is zwart/doorzichtig met een roosjesmotief. Het roosje komt af en toe terug in de stof. Het is net een afgedrukt plaatje. Verder heeft deze bovenkant een subtiele glittering (glittertjes op de roosjes) die de jurk net dat beetje extra geeft, zonder over the top te zijn. Deze bovenkant (fouqia) is genaaid in een jasjes model, waardoor deze eenvoudig aan te doen is.

2) De onderkant (te7tia) is rood. Op de foto lijkt de jurk een oranje gloed te hebben, maar ik kan je verzekeren dat deze echt rood is. De onderkant heeft zoals gebruikelijk le3qadi van boven tot onder. Wat verder bijzonder is aan deze jurk is de halslijn. Deze valt iets lager dan gebruikelijk, maar is zeker nog respectabel. Hoe groot je boezem ook is, ik verzeker je dat je decolleté niet te zien zal zijn. De halsopening is ook geen ronde, maar een beetje hoe zal ik het zeggen, hartvormig. Ik denk dat die beschrivjing er het dichtst bij komen.

3) de riem. Hier zal ik niet teveel over uitwijden (zie foto). De riem heeft aan de voorkant een touwtje met kwastje. Deze is echter puur ter decoratie. De sluiting van de riem zit op de achterkant.

De maten: Omdat de jurk een jasjesmodel is (de fouqia) is deze naar mijn mening voor diverse maten draagbaar. Ik denk dat hij het mooist zal staan bij iemand vanaf maat 42. Op de foto is hij echter gedragen door een vriendin met maat 36/38. Mocht je met een klein maatje hierin geinteresseerd zijn, dan wil ik je waarschuwen voor het feit dat de schouders dan waarschijnlijk te breed zullen zijn voor je.


Foto van de riem:
http://img154.exs.cx/my.php?loc=img154&image=kaftanriem5hm.png

Kaftan:
http://img154.exs.cx/my.php?loc=img154&image=kaftanfull3fv.png

De prijs?
50 euro. Niet meer en niet minder.

legalaidd@hotmail.com
.

06-02-2005, 14:04


heel erg mooi de jurk alleen heb ik helaas maatje 34/36 dus ik denk dat de jurk te groot is voor mij

07-02-2005, 02:34
heb je hem nog?en waar in ned woon je?ik vind hem prachtig

07-02-2005, 02:57
hoi ik heb je jurk gezien. en ik vind hem echt heel erg mooi ik zal hem graag van je willen overnemen. als je er nog in bezit van bent.

ik hoop op een reactie '
met vriendelijk groet karima

zou je ook de plaats er bij willen vermeld waar je vandaan komt