Bekijk volle/desktop versie : Reeks bomaanslagen in Bagdad



Pagina's : [1] 2

30-09-2013, 16:08
BAGDAD (ANP) - Door een reeks bomaanslagen op drukke plekken in Bagdad zijn maandag zeker 42 mensen om het leven gekomen. In een paar minuten tijd ontploften zeker negen autobommen in overwegend sjiitische wijken in de Iraakse hoofdstad. Tientallen mensen zijn gewond geraakt.

De golf van geweld in Irak eist steeds meer levens. Zondag kwamen tientallen mensen om bij een aanslag op een sjiitische moskee in Al Musayab, waar een uitvaartceremonie was. Ook op andere plekken waren aanslagen, onder meer in de doorgaans rustige Koerdische hoofdstad Arbil.

Het geweld in Irak is dit jaar sterk opgelaaid. Tussen sjiieten, soennieten en Koerden is grote verdeeldheid. Alleen al in augustus vielen er door aanslagen en ander geweld ongeveer 800 doden.

bron:http://www.bndestem.nl/algemeen/buitenland/reeks-bomaanslagen-in-bagdad-1.4029834

Ze zijn weer lekker bezig

30-09-2013, 17:55


Schuld van de Amazone-indianen. En van de zionisten natuurlijk.

30-09-2013, 17:58

Citaat door Kosmopoliet:
Schuld van de Amazone-indianen. En van de zionisten natuurlijk.
Nee schuld van Bush en de Amerikanen.

30-09-2013, 18:12

Citaat door JimmyOVZ:
Nee schuld van Bush en de Amerikanen.
Waarom ? Die stammenstrijd bestaat toch al lang ?

30-09-2013, 19:34



Citaat door cazzette:
BAGDAD (ANP) - Door een reeks bomaanslagen op drukke plekken in Bagdad zijn maandag zeker 42 mensen om het leven gekomen. In een paar minuten tijd ontploften zeker negen autobommen in overwegend sjiitische wijken in de Iraakse hoofdstad. Tientallen mensen zijn gewond geraakt.

De golf van geweld in Irak eist steeds meer levens. Zondag kwamen tientallen mensen om bij een aanslag op een sjiitische moskee in Al Musayab, waar een uitvaartceremonie was. Ook op andere plekken waren aanslagen, onder meer in de doorgaans rustige Koerdische hoofdstad Arbil.

Het geweld in Irak is dit jaar sterk opgelaaid. Tussen sjiieten, soennieten en Koerden is grote verdeeldheid. Alleen al in augustus vielen er door aanslagen en ander geweld ongeveer 800 doden.

bron:http://www.bndestem.nl/algemeen/buitenland/reeks-bomaanslagen-in-bagdad-1.4029834

Ze zijn weer lekker bezig
salafististische terroristen zijn weer bezig met het afslachten van weerloze moslims

30-09-2013, 19:53

Citaat door worldcitizen:
salafististische terroristen zijn weer bezig met het afslachten van weerloze moslims
Sinds wanneer zijn sjieten moslims?

30-09-2013, 19:55

Citaat door rifi111:
Sinds wanneer zijn sjieten moslims?
het zijn moslims. punt ander lijn.
het zijn jouw salafistische vrienden die ketters zijn.

30-09-2013, 20:03

Citaat door worldcitizen:
het zijn moslims. punt ander lijn.
het zijn jouw salafistische vrienden die ketters zijn.
Hhhhhhh hun zijn alles behalve moslims. Mijn salafistiche vrienden? Salafisten kunnen de kanker krijgen.

30-09-2013, 21:46

Citaat door rifi111:
Hhhhhhh hun zijn alles behalve moslims. Mijn salafistiche vrienden? Salafisten kunnen de kanker krijgen.
en toch zijn shia moslims, net als protestanten en katholieken allebei christen zijn.

30-09-2013, 22:21

Citaat door Kosmopoliet:
Schuld van de Amazone-indianen. En van de zionisten natuurlijk.
Nee schuld van wahabieten (een vorm van salafisme)


Citaat:
In 1801 and 1802, the Saudi Wahhabis under Abdul Aziz ibn Muhammad ibn Saud attacked and captured the holy Shia cities of Karbala and Najaf in Iraq and destroyed the tombs of Husayn ibn Ali who is the grandson of Muhammad, and son of Ali (Ali bin Abu Talib), the son-in-law of Muhammad (see: Saudi sponsorship mentioned previously). In 1803 and 1804 the Saudis captured Mecca and Madinah and demolished various venerated shrines, monuments and removed a number of what was seen as sources or possible gateways to polytheism or shirk - such as the shrine built over the tomb of Fatimah, the daughter of Muhammad. In 1998 the Saudis bulldozed and allegedly poured gasoline over the grave of Aminah bint Wahb, the mother of Muhammad, causing resentment throughout the Muslim World. Shi'a and other minorities in Islam insist that Wahhabi's are behind targeted killings in many countries such as Iraq, Pakistan and Bahrain.

30-09-2013, 22:33

Citaat door anti-Amerika:
Nee schuld van wahabieten (een vorm van salafisme)
shitische nagemaakte , hier je homofiele pedovader kutmenie door hem zijn er 7 keer meer transgenders dan heel eu bij elkaar wat een barbaarse kutgeloof heb jij he

[video=youtube_share;Pt9oZlOU5UE]http://youtu.be/Pt9oZlOU5UE[/video]

30-09-2013, 22:40

Citaat door rifi111:
Hhhhhhh hun zijn alles behalve moslims. Mijn salafistiche vrienden? Salafisten kunnen de kanker krijgen.
Fijne reactie. Kort en bondig uitgelegd waarom verschillende groepen Moslims elkaar afmaken.

Succes.

30-09-2013, 22:41


hihih.. als ik homo ben.. breng je moeder maar naar mij, ik zal haar met alle plezier bewijzen dat ik geen homo ben en jij mag kijken, stuur haar naar mij, de seks-jihad zal haar niet tegenvallen. gekke wahabi

30-09-2013, 22:57

Citaat door anti-Amerika:
Nee schuld van wahabieten (een vorm van salafisme)

Oh ja, dat zijn verkeerde moslims

30-09-2013, 22:59

Citaat door Kosmopoliet:
Schuld van de Amazone-indianen. En van de zionisten natuurlijk.
Dat van de amazone-INDIANEN moet je aan de kolonisten vragen. Dezelfde kolonisten die Irak zijn binnengevallen en die andere kolonisten helpen met het uitroeien van Palestijnen

Pagina's : [1] 2