Bekijk volle/desktop versie : Meiden die mashAllaah zeggen



Pagina's : [1] 2 3

29-09-2013, 23:09
terwijl de zuster waartegen dat wordt gezegd...een verschijning kent die ervoor zorgt dat de Engelen haar vervloeken...niet echt conform hoehetzoumoetenzijn dus...

Waarom Allaah betrekken bij iets wat Hij juist afkeurt

29-09-2013, 23:12


The Prophet (sallahu alayhi wa salim) said:

“ Whenever one of you sees something with his brother that amazes him, ask Allah to bless him.”

Collected by ibn Majah (3500) and graded as being Saheeh by Shaykh Al-Albani.


Tegen het boze oog.

29-09-2013, 23:15

Citaat door Strange.:
The Prophet (sallahu alayhi wa salim) said:

“ Whenever one of you sees something with his brother that amazes him, ask Allah to bless him.”

Collected by ibn Majah (3500) and graded as being Saheeh by Shaykh Al-Albani.


Tegen het boze oog.
Ja maar ook wanneer je bijvoorbeeld een chick ziet waarbij jij de wenkbrauwen...welke overigens geëpileerd zijn...prijst?

Neem aan dat er wel wat nuance in zit...ik bedoel...anders zou het wel heel erg verwarrend zijn

29-09-2013, 23:18
Grappig om te horen:
Vrouw A komt vrouw tegen B tegen. Vrouw A zegt tegen vrouw B kom een keer langs vrouw A zegt dat alleen uit beleefdheid, vrouw B wilt niet langskomen en zal dan ook niet het bezoekje brengen. Vrouw B zegt dan In,sha'Allah kom ik langs (ze weet al ze zal nooit en ter nimmer langskomen). En beide zeggen ze in koor In, sha'Allah...

Wat een misbruik van het woord!

29-09-2013, 23:19



Citaat door kurosakII:
Grappig om te horen:
Vrouw A komt vrouw tegen B tegen. Vrouw A zegt tegen vrouw B kom een keer langs vrouw A zegt dat alleen uit beleefdheid, vrouw B wilt niet langskomen en zal dan ook niet het bezoekje brengen. Vrouw B zegt dan In,sha'Allah kom ik langs (ze weet al ze zal nooit en ter nimmer langskomen). En beide zeggen ze in koor In, sha'Allah...

Wat een misbruik van het woord!
vrouwen

29-09-2013, 23:20
En jullie (mannen) gebruiken de woorden nooit. Ook niet wanneer het WEL van toepassing is. Dus niet zeuren en gwn je bek houwe.

29-09-2013, 23:21

Citaat door Pi3rce:
vrouwen
Rare wezens

29-09-2013, 23:21

Citaat door Pi3rce:
terwijl de zuster waartegen dat wordt gezegd...een verschijning kent die ervoor zorgt dat de Engelen haar vervloeken...niet echt conform hoehetzoumoetenzijn dus...

Waarom Allaah betrekken bij iets wat Hij juist afkeurt
Jij bent zo aardig, masha'Allah

29-09-2013, 23:22
Ik ben het wel met je eens eigenlijk.. ergens.

29-09-2013, 23:22

Citaat door kurosakII:
Grappig om te horen:
Vrouw A komt vrouw tegen B tegen. Vrouw A zegt tegen vrouw B kom een keer langs vrouw A zegt dat alleen uit beleefdheid, vrouw B wilt niet langskomen en zal dan ook niet het bezoekje brengen. Vrouw B zegt dan In,sha'Allah kom ik langs (ze weet al ze zal nooit en ter nimmer langskomen). En beide zeggen ze in koor In, sha'Allah...

Wat een misbruik van het woord!
Algemeen bekend dat "in sha Allah" en "el 7amdoliLah" in sommige gevallen vervangende woordjes zijn voor "misschien" en "goed"

29-09-2013, 23:23

Citaat door Pi3rce:
Ja maar ook wanneer je bijvoorbeeld een chick ziet waarbij jij de wenkbrauwen...welke overigens geëpileerd zijn...prijst?

Neem aan dat er wel wat nuance in zit...ik bedoel...anders zou het wel heel erg verwarrend zijn
Als het geëpileerd is, dan zegen je iets wat Allaah vervloekt.. het is wel een beetje dubbel inderdaad.
Beter het zeker voor het onzekere nemen..

29-09-2013, 23:23
En mannen misbruiken dat woord niet? In zielige versier pogingen hoor je al heel gauw woorden als maa shaa Allah en tbarkallah.

29-09-2013, 23:24



Citaat door kurosakII:
Grappig om te horen:
Vrouw A komt vrouw tegen B tegen. Vrouw A zegt tegen vrouw B kom een keer langs vrouw A zegt dat alleen uit beleefdheid, vrouw B wilt niet langskomen en zal dan ook niet het bezoekje brengen. Vrouw B zegt dan In,sha'Allah kom ik langs (ze weet al ze zal nooit en ter nimmer langskomen). En beide zeggen ze in koor In, sha'Allah...

Wat een misbruik van het woord!
Dit komt me wel bekend voor.
Guilty!

29-09-2013, 23:25

Citaat door Aquamarijn:
En jullie (mannen) gebruiken de woorden nooit. Ook niet wanneer het WEL van toepassing is. Dus niet zeuren en gwn je bek houwe.

Je kan roeptoeteren wat je wil...maar jullie vrouwen spannen de kroon als het op onjust gebruik van die Naam komt

Citaat door kurosakII:
Rare wezens


3 dagen lang bloeden en alsnog niet doodgaan...hoe verzinnen ze het

Citaat door Aquamarijn:
Jij bent zo aardig, masha'Allah
Denk je dat het wel mag in een sarcastische context?

29-09-2013, 23:27
Jij bent ook niet al te snugger.

Pagina's : [1] 2 3