Bekijk volle/desktop versie : Een echt Marokkaans gewoonte... Bij ons dan he



Pagina's : [1] 2

04-02-2003, 22:28
In de avond op de stoeprand zitten en zonnepitten eten totdat je erbij neervalt... Dit is een typisch Marokkaans gebueren bij ons in Casablanca ... Ik mis de zonnepitten en The FEELING

Bent Dagilia

04-02-2003, 22:29


in tanger too!! En vaak worden de bneder er ook bij gehaald!!

04-02-2003, 22:29
Ja ja... en er vinden ook hele gesprekken plaats

Bent Dagilia

04-02-2003, 22:33

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
In de avond op de stoeprand zitten en zonnepitten eten totdat je erbij neervalt... Dit is een typisch Marokkaans gebueren bij ons in Casablanca ... Ik mis de zonnepitten en The FEELING

Bent Dagilia
..

Meskiena meid....je hebt gelijk...mis het ook soms heel erg veel
zielig zitten we hier in dit koude landje voor ons uit te staren..................

04-02-2003, 22:39


ik weet wat je bedoelt!!!

Er is nix relaxter dan dat, met familie ouwehoeren over alles en nog wat
met zonnepitjes en de beruchte cola flesjes erbij..............

ik mis het echt

04-02-2003, 22:41
@ Bent Dagilia...je hebt helemaal gelijk meid..., dat is een stukje sfeer wat je hier in NL nooit zal krijgen...!!! (in heel W-Europa niet trouwens) gaat weer helemaal kriebelen nu je er over begint...

04-02-2003, 22:52

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
In de avond op de stoeprand zitten en zonnepitten eten totdat je erbij neervalt... Dit is een typisch Marokkaans gebueren bij ons in Casablanca ... Ik mis de zonnepitten en The FEELING

Bent Dagilia
me 2.

05-02-2003, 09:57

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
In de avond op de stoeprand zitten en zonnepitten eten totdat je erbij neervalt... Dit is een typisch Marokkaans gebueren bij ons in Casablanca ... Ik mis de zonnepitten en The FEELING

Bent Dagilia


waarom vertel je dit nou

Je maakt me helemaal gek



IK WIL TERUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

xx SouSou xx

05-02-2003, 10:23
Innador ook, alleen hou ik niet van zonnepitten... wel van de zon..

05-02-2003, 10:32

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
In de avond op de stoeprand zitten en zonnepitten eten totdat je erbij neervalt... Dit is een typisch Marokkaans gebueren bij ons in Casablanca ... Ik mis de zonnepitten en The FEELING

Bent Dagilia
ja ik mis het ook meid

05-02-2003, 10:36
hahaha ja man zeker weten, aleen bentie nu zelf de jonge in de buurt bij ond doet dat nog, aleen vaak overlats dus hebb die schijt aan de mensen dus, in rotterdam doen de meetse jongere nog steed vooral zomers, maar ik snap je man

05-02-2003, 10:51
ik moest het es proberen om op de stoep rand te gaan zitten... denk dat ik me dan een stel nieuwe tanden mag gaan halen

05-02-2003, 11:04



Citaat:
Origineel gepost door Anya
ik moest het es proberen om op de stoep rand te gaan zitten... denk dat ik me dan een stel nieuwe tanden mag gaan halen
grappig wallah

05-02-2003, 11:08
Bij ons in Rabat ook

05-02-2003, 11:10
grappig yek, als je twee maand in marokko zit en je mag niet naar zee (want de mensen hebben geen respect meer-preek krijg ik dan van pa),
en je mag niet alleen buiten (want de mensen praten en zijn niet te vertrouwen-preek krijg ik van me moeder), en je mag ZEKER niet op het balkon genieten van een glaasje thee of zo (als je dat doet, dan kom je slecht over, dan kijkt iedereen naar je-preek krijg ik dan van me tante) resultaat, twee maand naar die o zo interessante muren kijken, en de vloer ja die is ook heel interessant...weinig respect voor de vrouw daar waar ik vandaan kom wollah in marokko heb ik totaal geen vrijheid what so ever... en toch ga ik graag

Pagina's : [1] 2