Bekijk volle/desktop versie : ik ben op zoek naar... vrouwen die de koran op zang-vorm kunnen oplezen-->sadaka

06-02-2005, 03:42
Dag

Ik wil binnenkort een sadaka geven (na 40dagen omdat opa overleden is)
Ik weet dat er mannen zijn die de koran op een "zang"-vorm (anasheed) kunnen oplezen in gezelschap van een aantal mannen.
Nou heb ik gehoord dat je die mannen niet in een gemeenschap kunt zetten van alleen vrouwen ... dus vraag ik me af of er ook vrouwen zijn die de koran in "zang"-vorm kunnen oplezen in het gezelschap van een aantal vrouwen.

Kent iemand zulke vrouwen?
Hoe kom ik daar in contact mee? telefoonnr? email-adres?

Ik hoop dat ik spoedig een reactie op krijg

06-02-2005, 15:19

Citaat door nadia82:
Dag

Ik wil binnenkort een sadaka geven (na 40dagen omdat opa overleden is)
Ik weet dat er mannen zijn die de koran op een "zang"-vorm (anasheed) kunnen oplezen in gezelschap van een aantal mannen.
Nou heb ik gehoord dat je die mannen niet in een gemeenschap kunt zetten van alleen vrouwen ... dus vraag ik me af of er ook vrouwen zijn die de koran in "zang"-vorm kunnen oplezen in het gezelschap van een aantal vrouwen.

Kent iemand zulke vrouwen?
Hoe kom ik daar in contact mee? telefoonnr? email-adres?

Ik hoop dat ik spoedig een reactie op krijg
Salaam aleikoem,

Waar woon je?

07-02-2005, 01:30

Citaat door amina01:
Salaam aleikoem,

Waar woon je?
in brabant
Hoezo ken je iemand dan?

07-02-2005, 21:39

Citaat door nadia82:
in brabant
Hoezo ken je iemand dan?
Ik ken enkele dames in België (Antwerpen) Indien je wenst kan ik het aan hen voorstellen.

07-02-2005, 23:37

Citaat door :Amirtangawij::
Mischien hier de imaam
hmmm? wat bedoel je?

07-02-2005, 23:38

Citaat door amina01:
Ik ken enkele dames in België (Antwerpen) Indien je wenst kan ik het aan hen voorstellen.
nou graag, als je me een telefoonnr. of email-adres kunt geven zou fijn zijn....dan bespreek ik het thuis

08-02-2005, 00:23

Citaat door nadia82:
nou graag, als je me een telefoonnr. of email-adres kunt geven zou fijn zijn....dan bespreek ik het thuis
Check uw pm.