Bekijk volle/desktop versie : Kan jouw man ook hard zijn?



28-09-2013, 21:13

Citaat door Marruecos.:
Wanneer je iets dwars ligt en je bespreekt dit met hem. Je doet heel droog of je bent boos, maar hij neemt geen moeite om met je te praten en negeert je keihard. Praat tegen je wanneer hij wilt. Wat doe jij hier tegen?
.

28-09-2013, 21:25



Citaat door Marruecos.:
Wanneer je iets dwars ligt en je bespreekt dit met hem. Je doet heel droog of je bent boos, maar hij neemt geen moeite om met je te praten en negeert je keihard. Praat tegen je wanneer hij wilt. Wat doe jij hier tegen?

Mijn man is een Marokkaan (ja echt waar) en dus per definitie koppig .. Negeren doe ik wel voor ons twee .. Negeren daar zijn vrouwen meester in ..

Tip: kies het juiste moment om een gesprek aan te gaan.. Niet elk moment is het juiste moment.. Laat gaan.. Denk erover na & start op een later tijdstip een nieuw gesprek..

Wauw echt goed advies van mij..

28-09-2013, 21:26

Citaat door Cashmere:
Mijn man is een Marokkaan (ja echt waar) en dus per definitie koppig .. Negeren doe ik wel voor ons twee .. Negeren daar zijn vrouwen meester in ..

Tip: kies het juiste moment om een gesprek aan te gaan.. Niet elk moment is het juiste moment.. Laat gaan.. Denk erover na & start op een later tijdstip een nieuw gesprek..

Wauw echt goed advies van mij..
!

28-09-2013, 21:29
als die vrouw droog gaat doen omdat ze boos is, dan moet ie haar gewoon bij het grof vuil dumpen. niks is zo erg hatelijk als een boze vrouw die droog doet.

28-09-2013, 21:32



Citaat door Cashmere:
Mijn man is een Marokkaan (ja echt waar) en dus per definitie koppig .. Negeren doe ik wel voor ons twee .. Negeren daar zijn vrouwen meester in ..

Tip: kies het juiste moment om een gesprek aan te gaan.. Niet elk moment is het juiste moment.. Laat gaan.. Denk erover na & start op een later tijdstip een nieuw gesprek..

Wauw echt goed advies van mij..
Haha inderdaad een heel goed advies

@ ts het klinkt misschien overdreven maar het goede tijdstip is wel erg belangrijk voor een man..
Probeer geen gesprek aan te gaan wanneer hij net uit zijn werk is, hij is moe heeft misschien stress die dag op het werk gehad.. Laat hem even rusten, hierna laat je hem goed eten en tijdens het eten nog niet erover beginnen laat hem eerst in rust zijn maaltijd eten.. Nu is hij door de rust na het werk die hij heeft gekregen en de goede maaltijd al vaak in een goed humeur .. Maak koffie of thee voor beiden ga even op de bank zitten en kijk hoe zijn bui is en begin dan niet in aanvallende, geïrriteerde toon te spreken over het probleem maar probeer dit op een rustige volwassen lieve manier te doen..dan incha Allah zal hij zeker willen luisteren en helpen het probleem op te lossen...


Moge Allah soubhana wa Ta ala jullie enkel het goede schenken..amien

28-09-2013, 21:44
nee, jij wel



Citaat door Marruecos.:
Jij bi?

28-09-2013, 21:46
hard to get spelen in een huwelijk, werkt gewoon niet. Een man wil een lieve vrouw.