Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Haaruitval



Pagina's : [1] 2

28-09-2013, 15:04
Ik heb vandaag gemerkt dat ik echt extreme haaruitval heb..het valt uit met wortel en is erg dun geworden hebben jullie goede tips? Huismiddeltjes??? Aub plaats ze hier ben radeloos!

28-09-2013, 15:58


Misschien heb je hier wat aan; http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4598266

28-09-2013, 16:19
Arganolie/Amandelolie!

28-09-2013, 16:30
Ik had daar ook een lange tijd van heb een natuurlijke shampoo gekocht die echt helpt.
Daar naast doe ik 1x in de week olijfolie met knoflook. En vergeet niet je haar valt in periode's extra uit zodat er nieuwe haren komen ik hwb dot zelf altijd in de periode van zomer naar herfst/winter.

28-09-2013, 17:33


Bedankt dames..ik heb amandel olie vaak gedaan en dat helpt een beetje...verder zal ik ook iedere week olijfolie met knoflook doen..hoop dat het maar een periode is..

29-09-2013, 09:37
Ik slik extra vitamine en voel me echt lekker haaruitval is gestopt hmdl. Je kan het bij de kruidvat halen het is een groen doosje en is spefiaal voor vrouwen

01-10-2013, 00:31
Up ...misschien nog iemand goede huis middeltjes??

01-10-2013, 07:29
Ik heb dus precies hetzelfde probleem
en dit al een jaar lang
ga nu stoppen met mijn haren te wassen met allemaal chemische shampoo's voor een tijdje
heb pillen gehaald van de drogist, huid haar en nagels
en gebruik argan olie/wonderolie/amandelolie
koko's maskers die ik zelf maak
en ik ga kijken hoe mijn haar hiervan wordt

01-10-2013, 17:53
ik heb al eerder op een soortgelijk bericht gereageerd. maar kan t nu even niet vinden.

Ik had ook heel erg last van haaruitval en haarbreuk. Mijn haar wa zo dun en broos dat ik 's ochtends bang was om het te kammen! Wat mijin leven heeft gered: knoflookshampoo! Ik gebruik het 2x per week en merkte eigenlijk meteen verschil. Mijn haar voelt gezonder aan, ik heb geen(!) last meer van haaruitval en het ziet er voller uit.
Als ik jullie 1 ding mag aanraden; probeer de knoflookshampoo. Ik gebruik zelf deze: http://www.heerlijkhaar.nl/Unscented-Garlic-Shampoo wat bij deze hebben ze de geur eruit gehaald (heel! belangrijk! niemand wil een rondlopen met knoflookgeur )
Succes dames!

01-10-2013, 20:08

Citaat door JalaB:
ik heb al eerder op een soortgelijk bericht gereageerd. maar kan t nu even niet vinden.

Ik had ook heel erg last van haaruitval en haarbreuk. Mijn haar wa zo dun en broos dat ik 's ochtends bang was om het te kammen! Wat mijin leven heeft gered: knoflookshampoo! Ik gebruik het 2x per week en merkte eigenlijk meteen verschil. Mijn haar voelt gezonder aan, ik heb geen(!) last meer van haaruitval en het ziet er voller uit.
Als ik jullie 1 ding mag aanraden; probeer de knoflookshampoo. Ik gebruik zelf deze: http://www.heerlijkhaar.nl/Unscented-Garlic-Shampoo wat bij deze hebben ze de geur eruit gehaald (heel! belangrijk! niemand wil een rondlopen met knoflookgeur )
Succes dames!

Dankje lieverd ahhaahhah moest lachen om die laatste...idd gelijk heb je wel hoor...alhoewel ik wel van knoflook hou..maar zeker niet van die geur

01-10-2013, 20:09

Citaat door Hakima__:
Ik heb dus precies hetzelfde probleem
en dit al een jaar lang
ga nu stoppen met mijn haren te wassen met allemaal chemische shampoo's voor een tijdje
heb pillen gehaald van de drogist, huid haar en nagels
en gebruik argan olie/wonderolie/amandelolie
koko's maskers die ik zelf maak
en ik ga kijken hoe mijn haar hiervan wordt

Hoe maak jij die masker mop?
Ik heb gister met henna van tuinen mn haar gederfd en heb ook masker van dove gebruikt en denk dat het wel goed komt in sha Allah...

01-10-2013, 20:17

Citaat door His_woman:
Hoe maak jij die masker mop?
Ik heb gister met henna van tuinen mn haar gederfd en heb ook masker van dove gebruikt en denk dat het wel goed komt in sha Allah...
Is niet heel ingewikkeld of super interessant eigenlijk
hahaha
ik haal kokosmelk uit de ah, eentje waar alleen water bij in zit
kook ik uit, zodat het water verdampt en enkel dus de kokos overblijft
dan doe ik er 1.5 theelepel argan in
of wonderolie/amamdelolie

laten intrekken tot het hard wordt en daarna uitwassen!

02-10-2013, 00:04



Citaat door Hakima__:
Is niet heel ingewikkeld of super interessant eigenlijk
hahaha
ik haal kokosmelk uit de ah, eentje waar alleen water bij in zit
kook ik uit, zodat het water verdampt en enkel dus de kokos overblijft
dan doe ik er 1.5 theelepel argan in
of wonderolie/amamdelolie

laten intrekken tot het hard wordt en daarna uitwassen!

Mmm klint goeddd dat wordt mijn volgende stap
Helpt t wel iets????

02-10-2013, 08:43
up,

ik heb er ook ineens last van! best wel extreem eigenlijk. waar kan ik die argan olie en wonderolie kopen . ik ga ook beginnen met keer per week olijfolie met knoflook in mn haar te smeren. en hoe vaak kan je het best die argan gebruiken? dit moet overigens op de hoofdhuid gesmeerd worden toch? of door heel je haren?

en laatste vraag kan ik voor de beste shampoos gewoon het best naar de tuinen gaan?

02-10-2013, 09:06

Citaat door nissa20:
up,

ik heb er ook ineens last van! best wel extreem eigenlijk. waar kan ik die argan olie en wonderolie kopen . ik ga ook beginnen met keer per week olijfolie met knoflook in mn haar te smeren. en hoe vaak kan je het best die argan gebruiken? dit moet overigens op de hoofdhuid gesmeerd worden toch? of door heel je haren?

en laatste vraag kan ik voor de beste shampoos gewoon het best naar de tuinen gaan?

Nou die tuinen is ook niet alllltijd goed...maar je kan proberen.
Argam kan je elke dag wel doen. Ook amandel olie schijnt goed te helpen. Je kan die bij een islamitische winkel kopen is speciaal voor haar en kost 5 euro.
Wonderolie weet ik niet waar je die kan krijgen misschien etos...hoop dat andere meiden je snel helpen...

Pagina's : [1] 2