Bekijk volle/desktop versie : Heb jij nog een fiets liggen die je niet meer gebruikt?



27-09-2013, 08:58
Salaamoe aleikoem,

Heb jij nog een fiets liggen die je niet meer gebruikt en zou je deze willen doneren aan een goed doel? Wij zijn voor onze nieuwe project bezig fietsen te verzamelen om kinderen 8-18 jaar op het platteland in Marokko mobieler te maken. Ze moeten vaak kilometers lang te voet afleggen om naar school te gaan. Fietsen kunnen door heel Nederland opgehaald worden door onze vrijwilligers. Het mogen zowel kinderfietsen vanaf 8 jaar tot aan fietsen voor volwassenen. Stuur me een pm of mail naar info@utesco-eu.nl

Voor meer info over onze stichting, zie www.utesco-eu.nl

Djazaakoem allahoe gajran.

27-09-2013, 09:49


Als de fietsen bij arme kinderen komen en er wordt geen geld aan verdient dan hebben jullie mijn zegen. ..

27-09-2013, 10:03

Citaat door MO3:
Als de fietsen bij arme kinderen komen en er wordt geen geld aan verdient dan hebben jullie mijn zegen. ..
Met Allah swt als onze getuige doen wij dit werk met hart en ziel voor de stichting. Het is op vrijwillige basis en wij hebben er geen verdiensten aan.

27-09-2013, 10:16
80% van de fietsen zullen weer doorverkocht worden door de mensen die een fiets krijgen. Marokkannen in maroc houden niet van kados maar van geld!!

Ik heb helaas geen fiets staan, anders had ik graag meegedaan

27-09-2013, 10:32



Citaat door Tuinslang1980:
80% van de fietsen zullen weer doorverkocht worden door de mensen die een fiets krijgen. Marokkannen in maroc houden niet van kados maar van geld!!

Ik heb helaas geen fiets staan, anders had ik graag meegedaan
Nee, ik denk het niet. Het is voor een selecte groep leerlingen op het platteland. Die willen dolgraag een fiets hebben.
Maar toch bedankt voor je reactie. Mocht je iemand kennen die een fiets heeft dan kun je ze doorverwijzen naar ons.

Dit is onze facebookpagina http://https://www.facebook.com/UtescoTaourirtEu

27-09-2013, 15:05
Waarom zijn Marokkanen altijd zo negatief man. Heb je een fiets laat haar weten zo niet hou je reactie voor je.

27-09-2013, 18:37
wauw masha allah mooi initiatief! ghair in shaa Allah. misschien een idee als jullie ook gewoon om donaties vragen zodat jullie daarmee fietsen kunnen aanschaffen via marktplaats ofzo?