Bekijk volle/desktop versie : heeeeeeel mooooi! Ma shaaaaa Allah!



26-09-2013, 22:37
http://www.youtube.com/watch?v=y-hxXHql2g0

30-09-2013, 16:11


ma sha allah prachtig

soukran voor het plaatsen,

moge allah swt je hiervoor belonen.

30-09-2013, 20:09
Advies aan mijn broeders en zusters om alleen kennis te nemen van bekende geleerden op de soennah en studenten van kennis.

Dit handelend naar de uitspraak van ibn sirien ( student van metgezel aboe hoerairah e.a.) Voorwaar deze kennis is religie, dus kijk vanwje jij je religie neemt.

Niet iedereen die mooi kan praten is een persoon van kennis.

Ik ken deze broeder moge Allaah hem succes schenken niet, maar het is zo in de islam dat we alleen kennis nemen bij bekenden uit voorzorg, betekent niet dat onbekenden gelijk fout zijn, maar het is net als handel, je handelt in geld alleen met betrouwbare mensen die je kent, alhoewel er in de mensen die je niet kent ook goeden zitten, maar uit voorzorg handel je niet met hen.

Van de bekende geleerden deze tijd: Ibn Baaz, Albaani, Ibn Oethaymien, Rabie', Fawzaan etc.etc.

En Allaah weet beter.

P.s: ben niet uit op nutteloze discussies met m.nl die harders, dialoog met oprechte, beleefde mensen kan wel. Moge Allaah ons allen leiden

30-09-2013, 20:19
De madkhalies zijn gearriveerd. Luister naar twee Saudische mufties die voor je worden uitgekozen door de kong van Saudi Arabie, verder zijn er geen geleerden of predikers in de ummah.

30-09-2013, 20:31


Voor de mensen die niet weten, Al AlBaani is Albanees, taqi dien hilaali marokkaan, abderrazaaq afiefie egyptenaar, Moqbil yemeniet.

Etc.etc.

En de meeste van de selef geleerden ahl hadieth waren niet arabieren, laat staan saoediers.

Voer geen discussies slechts om de discussie, alvast bedankt

En Allaah weet beter.

30-09-2013, 20:42
Haha wat een talbis. Zaten ze niet bijna allemaal in de lajna van sa en waren het niet de staatsmufties van dat land en hebben ze niet gestudeerd op de universiteiten van sa onder Saudische geleerden enzovoorts !!

Dat is niet eens het probleem want ik heb daar niets op tegen: Waar ik wel wat tegen heb is dat zij als enige ware grootste meest zuivere absolute geleerden worden gezien hun woord is gelijk aan de openbaring en mag niet in twijfel getrokken.

Dit is het overdreven sektarische gedoe wat ik bedoel.

30-09-2013, 22:03
Niet allemaal, al albaani niet, taqie oe dien niet, mohammed al banna niet etc.etc.en aangezien je er niks op tegen hebt beste broeder is het idd niet van toepassing. Zij zijn niet de enige geleerden en ik noem makkelijk anderen op na hen en voor hen.

Ibn taymiyyah
Ibn qayyim
Mohammed amien shinqiertie
Mohammed ferkous

En ga zo maar door

Hun zijn niet foutloos, maar wel degene met minste fouten en allaah heeft ons bevolen om naar hun terug te keren zeggende:

En vraagt de mensen van kennis in dien jullie niet weten.

Een oemmah die zijn geleerden niet respecteert en naar terugkeert, welke goedheid zit daarin.

Moge allaah ons allen leiden