Bekijk volle/desktop versie : Islamic Solidarity Games: Marokko-20 kwalificeert zich voor de halve finale



26-09-2013, 15:32


(ANTARA News) - The Indonesian national soccer team that took lead 1-0 at the first half over Morocco`s team at the 3rd Islamic Solidarity Games (ISG) 2013, finally lost 1-2 to Morocco here on Sunday night.

Morocco that fielded U-20 (under 20 years old) players eventually grabbed gold medal by defeating the host team at the second half.

The Indonesian national team that fielded the U-23 (under 23 years old) players netted the goal to Morocco`s wicket by Alfin Tuasalamony through the penalty spot, after the Morocco`s goal keeper violated the host striker Bayu Gatra.

The host team which was supported by thousands of spectators, at the Jakabaring sports stadium in Palembang, capital city of South Sumatra actually had a lot of opportunities to make goals, but the team failed to make more goals

At the qualification round, the Indonesian soccer team successfully defeated the Morocco`s team on Thursday night (Sept.19).

The Morocco`s team at the second half stepped up its pressure against the Indonesian team, and at the 70th minute El Hassouni Aymane equalized the score 1-1.

The second goal for Morocco`s team was made by El Karti Walid at the 81st minute. Thus, host team as the runner-up got silver medal.


Marokko is het enige land dat aantreedt met een -20 selectie. De overige landen doen allemaal mee met -23 selecties.





UPDATE FINALE GEWONNEN!


De afgelopen twee maanden heeft Marokko U20 met Botala spelers en twee Europese spelers de Mediterraanse spelen gewonnen in de finale gestaan van de Francophonie spelen en de Islamistische solidariteit spelen gewonnen. Goede voorbeeld voor de A-selectie.

26-09-2013, 15:45



Citaat door Clichy_sousbois:
jij bent egt grappig he wist je dat, -23 bestaat niet eens, de maximale leeftijd van jeugd teams is under 21 jaar, -23 is gewoon de 2 de team van de A team zoals ik al zei jij hebt 0,0 verstand van sport , je probeert zema hier te laten zien dat Marokko goed is omdat ze met een -20 team spelen en de rest niet, jij bent egt een malloot , ten eerste Palastina mag geen eens officieele wedstrijden spelen en ze staan niet eens in de fifa ingeschreven zegt genoeg over deze toernooi, ten tweede is Indonesie is de somalie team van Azie, en Irak -20 team heeft halve finale wk gespeeld van dit jaar, hoe kunnen ze nou laatste staan met hun -23 team tegen die poep landen die jij hierboven vermeld, terwijl ze van toplanden hebben gewonnen op het WK
Voor deze toernooien zijn de U23 opgesteld, jij weet niks van voetbal er bestaat wel iets als U23 die worden ook opgesteld bij Olympische spelen en andere verschillende toernooien. Palestina staat gewoon ingeschreven bij Fifa fucking domoor. http://www.fifa.com/associations/association=ple/index.html. De huidige Palestijnse voetbalbond werd in 1962 opgericht, maar werd pas in 1998 door de FIFA als lid erkend. http://nl.wikipedia.org/wiki/Palestijns_voetbalelftal

Ga eerst dingen onderzoeken voordat je hier met domme uitspraken komt

Waarom reageer je op mij? Je zou toch langs komen stoere mannetje.

26-09-2013, 16:45

Citaat door Clichy_sousbois:
waar in antwerpen, zonder jou nr te hebben, moet ik jou pms tonen hier, bangerik Marokko is zo slecht geworden dat ze enkel nog met zulke toernooitjes mogen mee doen, daar hoef je je niet voor te kwalificeren, je word gewoon opgeroepen, en jij doet alsof het iets groots is
Jij bent echt een mietje eerst zeg je dat je wilt afspreken en daar probeer je, jezelf eruit te lullen met dat je niet tegen Marokkanen bent en nog meer onzin. Ik ga jou niet meer serieus nemen.

Ik doe niet alsof het groot is ik deel het gewoon mee, jij komt hier aan met leugens niet ik.

27-09-2013, 21:24
Walid El Karti

27-09-2013, 21:36


Lol alweer een finale voor de U20, hoop dat ze dit keer wel winnen zoals de Mederiaanse spelen.
Ze hebben nu 3 toernooien in 2/3 maanden gespeeld?

27-09-2013, 22:54
goed voor de ontwikkeling van deze gasten

27-09-2013, 22:57

Citaat door artiestico:
goed voor de ontwikkeling van deze gasten
Indd daar dacht ik ook zo word het een hechte team, ze komen wel ieder keer in de finales, nu die U20 nog invullen met onze Europese talentjes en dan doorschuiven naar de A-selectie.

28-09-2013, 00:14

Citaat door Clichy_sousbois:
als ze finale winnen mogen ze tog naar Brazilie voor het WK in 2014??
Ha-Ha-Ha wat zijn we grappig.

30-09-2013, 06:11
update: Marokko gewonnen!