Bekijk volle/desktop versie : Indianse vrouw zwaar getsraft voor in brandsteken hoofdoek gruwelijke video



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

26-09-2013, 12:23
Allah straft deze moslim hater op geruwelijke wijze kijk zelf maar




http://www.youtube.com/watch?v=NOhDIX12mmc

26-09-2013, 12:26


Wel ENORM kleinzielig van allah als hij voor zoiets simpels zo ernstig wil straffen. Ik denk dat daar wel psychische behandelingen voor zijn. Een boeddhist zou zich er geen zorgen over maken......

26-09-2013, 12:30
Welke zogenaamde straf? Is dat net zo een straf als met die vent die de Amerikaanse vlag in de brand stak... de meeste mensen noemen het een dom ongeluk, want dom is het.

26-09-2013, 12:33

Citaat door alialibaba37:
Allah straft deze moslim hater op geruwelijke wijze kijk zelf maar
Het idee dat jouw god op deze manier mensen, die hij notabene zelf imperfect heeft geschapen en van wie hij de volledige gedachtengang kent en derhalve zou moeten begrijpen hoe mensen tot hun daden komen, zou straffen is een gotspé.

Dat jij daar in mee gaat is veelzeggend.


26-09-2013, 12:35



Citaat door 3arbiboy:
Soeb7anAllah, zij is wel diegene met de brandbare spul... Ik vind het wel jammer, het is echt satan en onwetendheid die het heeft gedaan. Satan zegt: "doe in fik." En brandbaar spul is heel gevaarlijk...

Haar leven is nu wel naar de klote, en om wat?
Het gaat gewoon om een hoofddoek in de brand steken! Als je daar als gelovige al volkomen van ut je dak gaan is er iets mis met je.

26-09-2013, 12:36

Citaat door Seal79:
Het idee dat jouw god op deze manier mensen, die hij notabene zelf imperfect heeft geschapen en van wie hij de volledige gedachtengang kent en derhalve zou moeten begrijpen hoe mensen tot hun daden komen, zou straffen is een gotspé.

Dat jij daar in mee gaat is veelzeggend.




deze straf staat you ook te wachten in eeuwige hel...wat natuurlijk veel zwarder zal zijn....ik krijg nu al medelijden met jou...

26-09-2013, 12:37

Citaat door alialibaba37:
deze straf staat you ook te wachten in eeuwige hel...wat natuurlijk veel zwarder zal zijn....ik krijg nu al medelijden met jou...
Maak maar weer reclame voor de islam.

26-09-2013, 12:38

Citaat door 3arbiboy:
We zitten hier tijdelijk op aarde:
Dan zou ik ook niet de politiek in gaan.

26-09-2013, 12:40

Citaat door alialibaba37:
deze straf staat you ook te wachten in eeuwige hel...wat natuurlijk veel zwarder zal zijn....ik krijg nu al medelijden met jou...
Ook in deze geldt: als god mij zou willen straffen voor ongeloof, had-ie wat beter z'n best moeten doen, aangezien god precies weet waarom ik ongelovig ben en hoe hij dat zou kunnen veranderen.


Het idee dat een alwetende, algoede god mensen eeuwig en gruwelijk gaat straffen voor het niet geloven in hem, is werkelijk ziek. Niets meer dan kinderachtige bangmakerij voor simpele zielen.

26-09-2013, 12:40

Citaat door 3arbiboy:
We zitten hier tijdelijk op aarde
No shit, Sherlock.

26-09-2013, 12:40

Citaat door Globi:
Dan zou ik ook niet de politiek in gaan.
wat zoek je hier op marokko .nl ga naar de pvv.nl

26-09-2013, 12:42

Citaat door 3arbiboy:
Weet je wat wij moslims niet moeten vergeten, is dat we samen, de mensheid, op aarde samen leven en samen op aarde gezet zijn. Ik geloof dat elke kind dat geboren is, een moslim is. Of het nu een blanke een neger of grootste heiden ouders heeft, de kind is moslim. Dit betekent dat er 'iets' fout is gegaan in de jeugd naar volwassenheid...

En je kunt die 'iets' al raden... Het is satan, de influisteringen... Dus elke ziel op aarde is een moslim, maar in een latere stadia keert diegene zich weg van de juiste pad en wordt zo: secularist/agnost/atheist/humanist/blabla/...

Geloof me, deze vrouw in de fik, was ook als moslima geboren, maar ergens is het fout gegaan en DAT is waarom ik het jammer vind...
En ook dat slaat nergens op natuurlijk, want een net geboren kind weet nergens iets van, laat staan van een alwetende god.

Ik kan net zo goed zeggen "elk net geboren kind is een Zoroastrist".

Beargumentatie: nul.

26-09-2013, 12:42



Citaat door 3arbiboy:
Weet je wat wij moslims niet moeten vergeten, is dat we samen, de mensheid, op aarde samen leven en samen op aarde gezet zijn. Ik geloof dat elke kind dat geboren is, een moslim is. Of het nu een blanke een neger of grootste heiden ouders heeft, de kind is moslim. Dit betekent dat er 'iets' fout is gegaan in de jeugd naar volwassenheid...

En je kunt die 'iets' al raden... Het is satan, de influisteringen... Dus elke ziel op aarde is een moslim, maar in een latere stadia keert diegene zich weg van de juiste pad en wordt zo: secularist/agnost/atheist/humanist/blabla/...

Geloof me, deze vrouw in de fik, was ook als moslima geboren, maar ergens is het fout gegaan en DAT is waarom ik het jammer vind...
Je kunt veel geloven over geboren kinderen, maar het bewijzen word een probleem en daarom kan je het dus niet als een redelijk argument gebruiken.

26-09-2013, 12:43
vrees ALLAH als je moslim bent....voor deze dome worden voor je ..hoe kom je aan deze onwaarheden

26-09-2013, 12:44

Citaat door alialibaba37:
vrees ALLAH als je moslim bent....voor deze dome worden voor je ..hoe kom je aan deze onwaarheden
Precies: angst, angst, angst. Niet met liefde en logica, nee, angst.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17