Bekijk volle/desktop versie : Samenwonen zonder te trouwen...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

25-09-2013, 16:37
Is een taboe in de Marokkaanse gemeenscap. Wie kan uit ervaring spreken?

25-09-2013, 16:51


Vrouwen zullen dit niet toejuichen natuurlijk, omdat ze na beeinding van een huwelijk lekker alimentatie en de helft van het vermogen van de man kunnen vangen, terwijl je na beeindigen van het samenwonen niets krijgt.

25-09-2013, 16:54

Citaat door Appie030:
Is een taboe in de Marokkaanse gemeenscap. Wie kan uit ervaring spreken?
Er zijn best veel Marokkaanse jongens en Marokkaanse meiden die samenwonen en samen kind hebben.

Meestal is het wel met een niet-MArokkaan.

Dus mocro jongen vaak met een NLse meid en Mocro meid met neger, Hindoe, Nederlander, donker Afrikaan, Afgaan, Chinees, Indonees, Latino's, Amerikaan, Duitser, Pool, Eskimo, buitenaard wezen etc zolang het geen Marokkaan is

25-09-2013, 16:56

Citaat door Murrie:
Er zijn best veel Marokkaanse jongens en Marokkaanse meiden die samenwonen en samen kind hebben.

Meestal is het wel met een niet-MArokkaan.

Dus mocro jongen vaak met een NLse meid en Mocro meid met neger, Hindoe, Nederlander, donker Afrikaan, Afgaan, Chinees, Indonees, Amerikaan, Duitser, Pool, Eskimo, buitenaard wezen etc zolang het geen Marokkaan is
Mijn eerste reactie was dit--)
tweede was dit ---)

25-09-2013, 16:57


Het gaat niet om afkomst elke hond kan samen wonen..

Het gaat om religie wat ver te zoeken is bij jullie!! #Waardeloos

25-09-2013, 16:59

Citaat door Kiya:
Mijn eerste reactie was dit--)
tweede was dit ---)
Hoezo

Wat klopte niet??

O ja ik heb gekeken, de Pool is natuurlijk onzin. Moet slavische gast zijn he. Servier ofzo




Citaat door Hemelbloempje:
Het gaat niet om afkomst elke hond kan samen wonen..

Het gaat om religie wat ver te zoeken is bij jullie!! #Waardeloos
Denk je dat je op twitter ofzo zit??

25-09-2013, 16:59

Citaat door Rebel666:
Vrouwen zullen dit niet toejuichen natuurlijk, omdat ze na beeinding van een huwelijk lekker alimentatie en de helft van het vermogen van de man kunnen vangen, terwijl je na beeindigen van het samenwonen niets krijgt.
Wilde ik net posten. Afgezien van het feit dat het religieus gezien ook niet kan.

25-09-2013, 17:00

Citaat door Hemelbloempje:
Het gaat niet om afkomst elke hond kan samen wonen..

Het gaat om religie wat ver te zoeken is bij jullie!! #Waardeloos
Bedek eerst je tieten voor jij over religie gaat praten

25-09-2013, 17:01

Citaat door Murrie:
Hoezo

Wat klopte niet??

O ja ik heb gekeken, de Pool is natuurlijk onzin. Moet slavische gast zijn he. Servier ofzo







ik mis de zuid amerikanen

25-09-2013, 17:03

Citaat door Rebel666:
Vrouwen zullen dit niet toejuichen natuurlijk, omdat ze na beeinding van een huwelijk lekker alimentatie en de helft van het vermogen van de man kunnen vangen, terwijl je na beeindigen van het samenwonen niets krijgt.
en gelijk hebben wij

25-09-2013, 17:03

Citaat door Kiya:






ik mis de zuid amerikanen
Ik heb toegevoegd. Dank je zusje..

We moeten het werk van de Marokkaanse meiden niet onderschatten als VN ambassadeurs

25-09-2013, 17:04
Ik ben toch niet van plan te trouwen. Maar samenwonen lijkt mij wel een optie.

25-09-2013, 17:07



Citaat door Murrie:
Ik heb toegevoegd. Dank je zusje..

We moeten het werk van de Marokkaanse meiden niet onderschatten als VN ambassadeurs
Ik denk graag mee...

nope.. het is een zware baan die niet zo maar door de eerste beste boerentrien gedaan kan worden.. bloed zweet en tranen kost het je, daar is niet iedereen voor in de wieg gelegd. Sommige moeten het de rest van hun leven gewoon met een Marokkaan doen

25-09-2013, 17:08

Citaat door Kiya:
Ik denk graag mee...

nope.. het is een zware baan die niet zo maar door de eerste beste boerentrien gedaan kan worden.. bloed zweet en tranen kost het je, daar is niet iedereen voor in de wieg gelegd. Sommige moeten het de rest van hun leven gewoon met een Marokkaan doen



Genoeg gedold/getrold weer...


Waar ging de topic ook alweer over?

25-09-2013, 17:12
Waarom zou het een taboe moeten zijn als je lak hebt aan wat Allah heeft gezegd? Dan doe je toch lekker waar je zin in hebt en leef je als een hond. Maar schuif het niet af op de gemeenschap.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6