Bekijk volle/desktop versie : Geen titel



Pagina's : [1] 2

25-09-2013, 10:35
Salam


Al heb ik heel veel aan mijn hoofd is er 1probleem waar ik er niet uitkom.
Durf mijn topic niet te plaatsen doch ga ik het wagen.

Ik hou het heel kort hierbij het volgende.


Ik heb in het verleden een lang relatie achter de rug gehad,ga er niet om liegen dat heeft bijna 13 jaar geduurd.
De reden dat we niet konden trouwen was zijn vader na 8jaar geduldig afwachten (we waren verloofd)
Nadat zijn pa toestemde heb ik er een punt achter gezet,ik was op van. Miserie.

We zijn inmiddels maanden uit elkaar maar hij blijft contact opzoeken.
Enkele maanden geleden vroeg hij of ik met hem wilde trouwen met Fatha( hij kan momenteel niet trouwen op papier,identiteit probleem)
In afwachting tot het in orde komt ik ben er absoluut tegen wat ik ook heb laten weten.


Nu blijkt dat alleen ik nog hem kan helpen om zijn identiteit te behouden.
Heb het gevoel dat hij geen keus heeft met mij te trouwen anders is hij verloren.


Voor degene die enkel reacties zonder inhoud plaatsen heb daar niks aan.

Mijn ouders weten ervan aangezien ik niks stiekem wilde doen.


Voor de rest is dat tussen mij en allah zal mij alsnog moeten verantwoorden voor mijn zondes.



Dus meiden mee de zee inspringen of toch maar laten varen.

25-09-2013, 10:37


Ik snap het niet... Je gaat wel 13 jaar lang (!) een relatie met hem aan en als jullie dan eindelijk kunnen trouwen, wil je niet meer?

Leg uit, waarom wel 13 jaar van je leven (bijna een half huwelijk) eraan wijden, maar niet trouwen?

25-09-2013, 10:38
Hoe bedoel je "zijn identiteit behouden"?

En de reden dat je het stopzette snap ik ook niet helemaal?

25-09-2013, 10:40
Ik weet het niet ik heb zoveel van die jongen gehouden,heb hem jaren uit de schit gehaald nadat we eindelijk verder konden heefthij het verknalt.

25-09-2013, 10:40


Ik weet dat je niet op zulke reacties wacht maar desondanks wil ik het toch posten.

Waarom vraag jij onbekenden om op basis van een paar zinnen te stemmen in jouw prive leven? Dit gaat om jouw leven en als je een relatie/verloving van 13 jaar achter de rug heb neem ik aan dat je volwassen bent, volwassen genoeg om eigen keuzes te maken.

Succes ermee.

25-09-2013, 10:45
Ik heb deze topic geplaatst omdat ik meningen van andere meiden wil Horen/lezen.

25-09-2013, 10:45
ik begrijp niet wat je bedoelt met identiteit ?

25-09-2013, 10:49
Als je na 13 jaar relatie een einde aan hebt kunnen maken wat er is nu dan anders dat je het wél zou doen? 13 jaar is super lang je hebt waarschijnlijk niet uit een opwelling de keus gemaakt om niet door te gaan met het huwelijk. Wil je echt met hem trouwen of is het uit medelijden? ( dus om dat indentiteit iets wat ik niet begrijp )

25-09-2013, 10:50
Meiden kan er niet op ingaan betreft identiteit


Das een ingewikkeld probleem dat verbonden is aan andere problemen.

Bij deze ben ik voorzichtig met plaatsen aangezien hij weet dat ik opdeze site kom.

25-09-2013, 11:02
Is het een illie ofzo?

25-09-2013, 11:07
Jij hebt echt teveel issues. Deze week al een topic geopend ivm je ouders, vandaag ivm je relatie.

Ik zou je willen adviseren in deze fase van je leven even afstand te nemen van alles en iedereen en even rust in je leven te bouwen. Jij laat je leven teveel beheersen door andermans problemen. Is niet gezond dit.

25-09-2013, 11:08
Neen geen ili heeft er niks mee te maken.

25-09-2013, 11:10



Citaat door Tameghnest:
Jij hebt echt teveel issues. Deze week al een topic geopend ivm je ouders, vandaag ivm je relatie.

Ik zou je willen adviseren in deze fase van je leven even afstand te nemen van alles en iedereen en even rust in je leven te bouwen. Jij laat je leven teveel beheersen door andermans problemen. Is niet gezond dit.


helemaal mee eens.

25-09-2013, 11:10
Meid, jullie waren 13 jaar samen, in mijn ogen waren jullie zo goed als een getrouwd stel! Of je er al dan niet mee doorgaat of niet moet je zelf bepalen. Jij kent de feiten, je moet ze maar afwegen en zien of het de moeite is om verder te gaan of niet.

25-09-2013, 11:16

Citaat door Tameghnest:
Jij hebt echt teveel issues. Deze week al een topic geopend ivm je ouders, vandaag ivm je relatie.

Ik zou je willen adviseren in deze fase van je leven even afstand te nemen van alles en iedereen en even rust in je leven te bouwen. Jij laat je leven teveel beheersen door andermans problemen. Is niet gezond dit.
Dit is nogmaals het topjevan de ijsberg,ikkangeen afstand doen heb ik in verleden gedaan.
Het ging van kwaad naar erger tot zelfs gewonden,moet constant de boel bijeen houden terwijl ik zellf hard aan mezelf moet werken.

Mijn ouders zeggen leef voorbeeld in plaats jezelf aande kant te schuiven,zevergeten wel dat ik ontzettend veel lasten en verplichtingen van hen heb meegekgen(sinds hun scheiding)

Pagina's : [1] 2