Bekijk volle/desktop versie : Cadeau tip voor zusje (bruiloft) Dames help me eens



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-09-2013, 22:44
Salaam wa3alaykoum,

Heeft iemand tips voor een cadeau? Ik wil haar iets geven wat ze echt leuk gaat vinden..

24-09-2013, 22:45


Wa'alaikoem Salaam.


Huwelijksreis als cadeau?

24-09-2013, 22:46
Wa'laikom salaam,

Geef haar een auto

24-09-2013, 22:47
heeft ze alles al in haar huis. materialistisch??

24-09-2013, 22:47



Citaat door Wafa.:
Wa'alaikoem Salaam.


Huwelijksreis als cadeau?
Daar is haar man al mee bezig, wat een verassing moet blijven.

24-09-2013, 22:48

Citaat door Kleine-Ster:
Wa'laikom salaam,

Geef haar een auto
Ze heeft al een auto, die wil ze verkopen omdat ze er geen meer wilt voorlopig.

24-09-2013, 22:49

Citaat door misskissi:
heeft ze alles al in haar huis. materialistisch??
geloof het wel, weet het biet zeker eigenlijk.

24-09-2013, 22:50

Citaat door MarcoBorsato:
geloof het wel, weet het biet zeker eigenlijk.
ik zou zeggen neem een kijkje. misschien heeft ze niet alles of misschien zijn ze wel toe aan een nieuwe plasma tv.
neem een kijkje zou ik zeggen!

24-09-2013, 22:50
Iets wat haar herinnert aan jou? Wat dat is, kan ik niet invullen. Allah y kemel belgair. Moge Allaah haar, het huwelijk zegenen en hun samenbrengen in het goede.

24-09-2013, 22:52

Citaat door MarcoBorsato:
Daar is haar man al mee bezig, wat een verassing moet blijven.
Iets samenstellen van jullie foto's samen? Van haar babyfoto's tot nu , als familie bij elkaar. Er fragment van maken, en hiernaast haar negaffa betalen dan maar?

24-09-2013, 22:53

Citaat door TrotseBerberse_:
Iets wat haar herinnert aan jou? Wat dat is, kan ik niet invullen. Allah y kemel belgair. Moge Allaah haar, het huwelijk zegenen en hun samenbrengen in het goede.
Zusjeeeeeeee! Hoe is het? Lang geleden man, ik dacht gisteren nog aan je. Hoop dat alles goed met je gaat Inn sha Allah.

Allahouma amien! Klinkt leuk, maar wat haha?

24-09-2013, 22:55

Citaat door MarcoBorsato:
Ze heeft al een auto, die wil ze verkopen omdat ze er geen meer wilt voorlopig.


Ik zou het dan niet weten. ja de standaard dingen...maar dat is niet leuk voor een huwelijksgeschenk.

Gefeliciteerd trouwens met je zusje.

24-09-2013, 22:58



Citaat door Wafa.:
Iets samenstellen van jullie foto's samen? Van haar babyfoto's tot nu , als familie bij elkaar. Er fragment van maken, en hiernaast haar negaffa betalen dan maar?
klinkt wel leuk.. Ik ga hem als optie houden, geef liever niet iets met foto's aan iemand omdat daar meningsverschillen over zijn. Negaffa betalen? Die kreng kost 2500 euro voor een beetje make up en een kerstboom jurk die ze 15 min aanhoud.

24-09-2013, 23:02

Citaat door MarcoBorsato:
Zusjeeeeeeee! Hoe is het? Lang geleden man, ik dacht gisteren nog aan je. Hoop dat alles goed met je gaat Inn sha Allah.

Allahouma amien! Klinkt leuk, maar wat haha?
Wat een enthousiaste en warme reactie. Dank daarvoor.
Al hamdoellilaah, z'n gangetje. Hoe is het met jou?

Zomaar dacht je aan me, of ben ik je iets verschuldigd? Of jij mij? Haha. Waardeer het.

Ik zou het echt niet weten. Moeilijk dit. Bij mij zussen heb ik gewoon geholpen met de financiën en ze allemaal boeken cadeau gedaan, waar mijn zelfgeschreven verhalen in staan. Verhalen die wel over hun gaan, het gezin enzovoort.

24-09-2013, 23:03

Citaat door MarcoBorsato:
klinkt wel leuk.. Ik ga hem als optie houden, geef liever niet iets met foto's aan iemand omdat daar meningsverschillen over zijn. Negaffa betalen? Die kreng kost 2500 euro voor een beetje make up en een kerstboom jurk die ze 15 min aanhoud.
Een cadeau dat bestaat uit 100 mini cadeautjes? Een overvloed aan cadeautjes?
Dat ze dagen bezig is met cadeautjes uitpakken? Eventueel een mooi gedicht waarin je als broer zijnde haar een gezegende huwelijk wenst met een dua erbij en dit in een mooi lijstje zet, zodat ze het ergens kan ophangen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5