Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk De waarheid over haarverzorging!



24-09-2013, 15:40
Zij heeft zoooooo gelijk! Dames, leer hiervan!


Citaat:
[video=youtube;pLqIsDZD5b0]http://www.youtube.com/watch?v=pLqIsDZD5b0[/video]
http://www.youtube.com/watch?v=pLqIsDZD5b0

24-09-2013, 15:44


Wat zegt ze
Ik kan nu geen filmpje bekijken

24-09-2013, 15:50
Me 2. Wat zegt ze

24-09-2013, 16:01
Plaats is link.

24-09-2013, 16:16



Citaat door Soukar:
Wat zegt ze
Ik kan nu geen filmpje bekijken


Kijk het later, het is best wel een uitgebreid filmpje. Maar om even samen te vatten: ze vertelt waarom de ene persoon lang haar heeft en de ander niet, waarom de een krullend/kroes haar heeft en de ander glad en hoe je ervoor kunt zorgen dat je gezond blijft (vitaminen binnenkrijgen, niet teveel producten in gooien, niet beschadigen door permanent/verhitten, etc.). Ik wist bijvoorbeeld niet dat het slecht was om te zwemmen (in een normale zwembad, met chloor) en daarna in de zon te komen. Dat is blijkbaar heel slecht voor de haren.


Citaat door Haarspeldje:
Me 2. Wat zegt ze


Zie hierboven.

Citaat door saviisgoed:
Plaats is link.
Geplaatst.

24-09-2013, 16:42
Ik had ook ooit eens gelezen dat zeewater en daarna in de zon heel schadelijk is voor je haar. Het is juist aangeraden om na een plons in de zee je haren af te spoelen met normaal water. Maar ja, daar moet je maar de tijd en zin in hebben hihi

25-09-2013, 00:40
Ben haar clips aan het bekijken, interessant.

25-09-2013, 11:37

Citaat door Siham0sS:
Ik had ook ooit eens gelezen dat zeewater en daarna in de zon heel schadelijk is voor je haar. Het is juist aangeraden om na een plons in de zee je haren af te spoelen met normaal water. Maar ja, daar moet je maar de tijd en zin in hebben hihi


Zeewater? Echt? Ik kan bij chloor mij wel wat voorstellen, maar gewoon zeewater?

Citaat door MirenMo:
Ben haar clips aan het bekijken, interessant.
Ik vind die corsetten wat eng uitzien :S

26-09-2013, 00:13

Citaat door Rei7aan:
Zeewater? Echt? Ik kan bij chloor mij wel wat voorstellen, maar gewoon zeewater?
Ja, wist het ook niet tot ik erover had gelezen. Zeewater alleen al is niet zo goed voor je haar. Het wordt er dof van en beschadigd het sneller. In combinatie met zon wordt dat nog erger.

26-09-2013, 00:17

Citaat door Siham0sS:
Ja, wist het ook niet tot ik erover had gelezen. Zeewater alleen al is niet zo goed voor je haar. Het wordt er dof van en beschadigd het sneller. In combinatie met zon wordt dat nog erger.
Goed om te weten! Maar ik zwem niet vaak in zeewater (sterker nog, heb er nooit in gezwommen), dus dat probleem zal ik niet hebben

26-09-2013, 00:21
Is eigenlijk best lekker, maar ja in dit geval beter af! Hihi

26-09-2013, 00:29

Citaat door Siham0sS:
Is eigenlijk best lekker, maar ja in dit geval beter af! Hihi
Inderdaad! En vergeet niet je haren te spoelen

26-09-2013, 06:04


Hahahaha dan blijf ik bezig!