Bekijk volle/desktop versie : Wat een uitstraling...



Pagina's : [1] 2 3

23-09-2013, 22:54

Citaat:
[video=youtube;yYgWTCcoig4]http://www.youtube.com/watch?v=yYgWTCcoig4[/video]
Wanna sing with her

23-09-2013, 22:55


lol

23-09-2013, 22:56
jij bent raar

23-09-2013, 22:59

Citaat door Ultra_Neuroot:
lol


Daar is niets grappigs aan :S

Citaat door n00B:
jij bent raar


Why?

Citaat door Beautiful_hOpe:
Wat is?

23-09-2013, 23:00


Ik ben benieuwd naar de vele soorten type en verschillende achtergronden in de wereld maar dit is wel uiterste

23-09-2013, 23:03
ik lachte vooral om de muziekstijl, not really my thing van die britney spears muziek..

23-09-2013, 23:04
Gij moet je inbox legen! Ik had nog wel leuk nieuws. Zelfs topic aangemaakt, omdat je geen krabbels toelaat. Work with me woman!! Ohja mourri vond het ook niet leuk dat ik zijn geruzie schattig vond, allemaaaaaal jouw schuld. Eigenlijk ga ik het je niet meer vertellen.

23-09-2013, 23:05

23-09-2013, 23:05
wel cute (net zoals andere chinezen)

23-09-2013, 23:09

Citaat door Mourri:
Ik ben benieuwd naar de vele soorten type en verschillende achtergronden in de wereld maar dit is wel uiterste


So? What's the conclusion?

Citaat door Ultra_Neuroot:
ik lachte vooral om de muziekstijl, not really my thing van die britney spears muziek..


I like Britney Spears- style, die van vroeger he... vanaf Toxic ging het bergafwaarts.

Citaat door Beautiful_hOpe:
Gij moet je inbox legen! Ik had nog wel leuk nieuws. Zelfs topic aangemaakt, omdat je geen krabbels toelaat. Work with me woman!! Ohja mourri vond het ook niet leuk dat ik zijn geruzie schattig vond, allemaaaaaal jouw schuld. Eigenlijk ga ik het je niet meer vertellen.
Oh my goodness!

Ik had m'n inbox een tijd terug geleegd maar die topic vind ik niet. You are harsh

23-09-2013, 23:10

Citaat door GloriousBastard:


Nietes! :S

Citaat door Monarch:
wel cute (net zoals andere chinezen)
Het is zeker cute

23-09-2013, 23:14
Mourri lach niet tegen mij hoor. Ik negeer je ook!

Citaat door Rei7aan:
So? What's the conclusion?


I like Britney Spears- style, die van vroeger he... vanaf Toxic ging het bergafwaarts.


Oh my goodness!

Ik had m'n inbox een tijd terug geleegd maar die topic vind ik niet. You are harsh
Gewoon RSI gekregen van jou, zonder resultaat ook nog want hij kon niet verstuurd worden!! Ik eis een vergoeding in de vorm van een vent of eten. Stelt niets voor hoor, je ken terug bladeren haha.

23-09-2013, 23:16



Citaat door Beautiful_hOpe:
Mourri lach niet tegen mij hoor. Ik negeer je ook!

Gewoon RSI gekregen van jou, zonder resultaat ook nog want hij kon niet verstuurd worden!! Ik eis een vergoeding in de vorm van een vent of eten. Stelt niets voor hoor, je ken terug bladeren haha.
Een vent of eten? Lol, helaas doe ik niet aan mensenhandel, dus het wordt het tweede.

What do you like to eat?

Terugbladeren?

23-09-2013, 23:17
Haar energie is geweldig, I like this concert a lot :


Citaat:
[video=youtube;bIIm9cORos4]http://www.youtube.com/watch?v=bIIm9cORos4[/video]

23-09-2013, 23:20

Citaat door Rei7aan:
Een vent of eten? Lol, helaas doe ik niet aan mensenhandel, dus het wordt het tweede.

What do you like to eat?

Terugbladeren?
Uithuwelijken aan mij valt niet onder mensenhandel? Maar vooruit eten gaat er altijd wel in! Eigenlijk niet zo'n moeilijke eter, maar we moeten clean blijven. Doe eens gek! Of verder bladeren weet ik het, dan zie je zo'n gare topic van mij haha.

Pagina's : [1] 2 3