Bekijk volle/desktop versie : Hotel mama



02-10-2013, 23:30
Uuupppsssaaa

02-10-2013, 23:56


Uuupppsssaaa

03-10-2013, 00:08
Mijn moeder was uitgedost vertrokken. Ik heb niet de kans gekregen waar ze naartoe ging gaan. Volgens Jasmine had was ze uitgenodigd bij een vriendin. Wil je iets doen had ze gevraagd? Maar ik had geweigerd. Ik wil vanavond vroeg in mijn bed zei ik tegen haar. Ik was er ook zeker van dat ze van plan was om naar haar kamer te gaan om met Adil te tetteren. Ze nam van mij afscheid. Ik bleef buiten nog wat hangen aan het zwembad. Starend naar het water. Amir & Tuba die gaan binnenkort trouwen. Ik wilde echt blij zijn voor hen. Maar ergens voelde ik een vies gevoel van jaloezie door mij heen gaan. Vreselijk vond ik het. Ik miste Amerika en mijn vriendinnen. Het uitgaan en plezier maken. Hier thuis zijn voelde ik niets meer dan stress. Juffrouw Zeyn hoorde ik zeggen. Ik draaide mij om naar de bediende die mij riep. Naast haar zag ik Sammy staan. Mijn mond viel wat open van verbazing. Maar ik herpakte mij onmiddellijk. U heeft bezoek zei de bediende vriendelijk. Ik knikte. Je komt alweer binnenvallen zonder dat u verwittigd hebt of zonder dat u gevraagd bent merkte ik op. U bent ziek geweest zei hij. Door jou schuld zei ik kort. Ik ben niet ziek geweest maar, hij wees naar zijn oog. Hij heeft al alle kleurtjes van de regenboog gehad. Wat kom je doen? Mama is niet thuis! Ik kom ook niet voor je moeder. Ik kom eigenlijk voor Jasmine. Ik kreeg het al direct op mijn zenuwen. Jasmine is niet thuis zei ik snel. Ik wil met haar praten onder vier ogen zei hij. Dat zal dan vandaag toch niet lukken antwoorde ik. Hij bekeek mij stilzwijgend aan. Zijn ogen gingen dwars door mij heen. Hij leek mij volledig te observeren. En ik was helemaal niet van plan mij te laten doen door hem. Kom je u bemoeien? Hij grijnsde even. Dreigen?? Ik richtte mij volledig op hem en bleef op een veilige afstand staan. Wat wil je haar zeggen? Je bent Jasmine niet zei hij. En wie ben jij Sammy?? Wie ben jij om hier te komen zonder uitnodigen? En om wat komen dreigen tegen mijn zus? Wie heeft er gesproken over bedreigingen? Ik begin je te kennen Sammy Muaz. En ik verwittig je niet te moeien met mijn zus leven. Ik wil dat ze uit de buurt blijft van Adil. Hij is verliefd op haar. En dat is één van jullie valstrikken. Hem inpalmen en gebruiken als schild zei hij. Ik schoot in de lach. Je bent zo komiek Sammy. Je denkt echt dat iedereen naar je pijpen zal dansen. Je bent aan het verkeerd adres Muaz. Jasmine zal met Adil niet trouwen. Ik wil gewoon niet dat het zover komt scharminkel dat jou zus gekwetst word. Ik moet je toegeven dat ik persoonlijk niets tegen Jasmine heb. Qua karakter trekt ze helemaal niet op jou moeder of op jou. Jullie zijn zussen maar dag en nacht verschil. Maar helaas is ze en blijft ze een Tirra.
Je wilt jou zus niet gekwetst zien? Zorg er dan voor dat ze afstand neemt van Adil. Ik vind ze goed bijeen passen. En ik steun ze dan ook door dik en dun. En niet jij of jou gefrustreerde moeder zal daar iets aan kunnen veranderen. Zijn ogen werden ijzig. Ik bleef roerloos staan en staarde hem aan. “Made in Germany’, past jou perfect. Hij wees naar mijn tattoo. Nazi, jood! Directe match. Wat wil je concreet Prins? Ik wil dat jullie afstand nemen. Jasmine moet stoppen achter mijn beste vriend aan te zitten. En ik wil jullie hieruit. Ik ben bereid om met jou te onderhandelen. Met mij vroeg ik verbaasd wel wel wel. Het hotel behoort tot ons ging hij verder. Het is familiegoed zei hij geïrriteerd. Was verbeterde ik voor hem. Nu behoort het tot ons. Ik wil er een mooi bedrag voor betalen. Tegen mijn principes scharminkel. Ik heb een naam zei ik rustig. Niet die jij verdiend. Ik hield even mij adem in. Ik kan je al vertellen Muaz, da ik niet inga op jou voorstel. Laat mij jou dit dan ook laten weten zei hij. Ik geef je geen andere keuze. Want verdwijnen van hier zullen jullie. Hotel mama zal verdwijnen als sneeuw voor de zon. Ik laat het liever volledig platbranden. En niemand zal mij kunnen tegenhouden scharminkel. En dat weet je! Ik geef jou een maand de tijd om erover na te denken. Ik heb heel veel geduld gehad met jou scharminkel. Ik heb veel geslikt. Maar mijn geduld raakt op.
Hij maakte aanstalten om te vertrekken. Ik heb begrepen dat Jasmine en jij morgen aanwezig zijn op het feestje van jou ex. Blijf weg, en dat is een bevel. Ik lachte hem toe. Wat is er Sammy, ben je bang dat ik je belachelijk maak waar jou vriendinnetje zal bij zijn? Ik zal er morgen zijn. Samen met mijn zus. Van mij part mag je nu ook de boel in de fik steken. Want ik kan je verzekeren dat ik nooit mijn paleis zal verkopen aan u . Een maand herhaalde hij! Hij draaide zich om en wandelde met grote stappen weg!

03-10-2013, 00:12


slaapwel

03-10-2013, 09:53


Olala dat etentje gaat plezant worden.

03-10-2013, 10:30
Salma go on please

03-10-2013, 11:25
HOOFDSTUK 4

Jasmine en ik kwamen in de grote villa van Tuba. Het domein was volledig afgesloten en beschermd door veiligheidsdiensten. Gekleed in een rode kokerjurk met halflange mouwen en torenhoge hakken wandelde ik mijn zus naar binnen. Jasmine had zich gekleed in een zwarte jurk afgewerkt met een fijn goud riempje. Ze zag er echt goed uit. Ze zou Adil zien. En ik zou alles in de gaten houden. Ik vertrouwde Sammy voor geen haar. Die ik bij het binnekomen onmiddellijk zag staan praten met Adil en een vrouw met lange haren. ‘Manal’, dacht ik bij mezelf. Zijn blik raakte de mijne. Ik keek niet weg van hem. Niet wetend waarom. Hij zag er goed uit in zijn blauwe design pak. Hij had geen das aan. Hij zag er sexy uit. Zijn ogen vertelden mij iets wat ik niet goed kon plaatsen. Ik keek uiteindelijk weg als zijn vriendin zich omdraaide. Ik groette Tuba en Amir. We bedankten hen voor de uitnodiging. Sammy’s vriendin deed mij denken aan ‘Kate Midleton’ Op de manier ze daar stond. De aandacht die ze kreeg. Haar kledij. Ze had weinig make up op. Haar kleren waren sober, maar chique. De combinatie van de twee , die haar wel sierden. Ik betrapte Sammy naar mij kijken. Adil bleef roerloos staan. Ik voelde mij echt boos worden. Hij durfde niet naar Jasmine komen en dat maakte mij kwaad. Ik probeerde mijn zus alle aandacht te geven. Ze voelde zich sowieso al niet thuis op zulke feesten. Nu ze er is voor Adil blijft hij mooi op afstand staan en doet hij alsof we niet bestaan. En Sammy geniet er van dat wist ik gewoon. Ik wilde het niet laten blijken. Ik voegde mij toe bij enkele mensen die Jasmine heel goed kende. Blij was ook ik ook wel dat Tuba door één of andere manier bij hing. Je ziet er super mooi uit zei ze. Dank u! Jij trouwens ook bruid in spé. Ze lachte. Ik ben blij dat je er bent. Ik ben met plezier gekomen Tuba. Ik wens jullie alle geluk samen. Dat weet ik antwoorde ze. Je zit samen met ons aan tafel als je dat goed vind. Bedankt zei ik! Jasmine voelde zich niet zo best in de menigte. Ze voelde zich verloren. Ik ben bij jou zei ik tegen haar. Daar gaat het niet om. Hij is nog steeds niet gekomen. Dit gaat niets worden zuchtte ze. Ik had niet mogen komen. Jazzy, we mogen ons niet laten kennen. Hij mag gewoon niet komen van Sammy! Ons relatie zal het op deze manier dan ook nooit redden zei ze bijna droevig. Laat niet merken aan Sammy dat je ermee inzit. Je geeft hem wat hij wil zei ik. En dat wil ik niet. Manal is hier ook fluisterde Jasmine mij toe. Ken je haar vroeg ik verbaasd? Ja, ze is de dochter van de minister van justitie. Ze komt uit een zeer rijke familie. Ze is enige dochter vertelde ze. Ze is zijn vriendin zei ik tegen Jasmine. Ja, dat is algemeen bekend antwoorde Jasmine. En waarom wist ik dat niet? Ik voelde een teleurstelling opkomen. Wat kan jou dat schelen. Je kan hem niet uitstaan. Ik gaf geen antwoord en toverde een glimlach op mijn gezicht. Jasmine lach een beetje. Ze wist wat ik bedoelde en ze gaf mij echt gelijk. Hoe is het zo ver kunnen komen Zeyn. Wij moeten ons tegenover iedereen bewijzen. En ik heb het gevoel dat we echt bekeken worden. Ik knikte! Dat hebben we te danken aan ons mama. Zeyn wat zeg je nu? Ik zeg de waarheid! Moest zij nooit een onmogelijke relatie zijn begonnen met de Sultan was dit nooit gebeurd. Zijn zoon is enkel uit op wraak. En hij gaat tot het uiterste zei ik. Ik zag dat zowel hij als Manal ons richting uitkeken. Ze zag eruit alsof ze juist een roddel heeft gehoord. Anders moeten we gaan zei Jasmine zenuwachtig. Neen antwoorde ik duidelijk. Iedereen mag denken wat hij wil. Als hij denkt dat hij mij op deze manier kan belachelijk maken dan heeft hij het verkeerd. Zeyn, je kan tegen hem niets beginnen. We staan hier al een tijdje zielig alleen merkte ik op. We zoeken mannelijke gezelschap op. Zeyn fluisterde Jasmine. Ik trok haar zachtjes mee naar Tuba die stond te praten Amir en enkele mensen. Ik voegde mij onmiddellijk bij het gesprek zodat de andere mannen het te boeiend vonden om ergens anders gezelschap te zoeken. Ik deed alsof ik mij kostelijk amuseer. Ik probeerde voor de rest van de avond Sammy te negeren. Maar het was verdomd moeilijk. Hij leek zich ook te amuseren met zijn klik. Met zijn vriendin! Na het diner stelde Tuba voor dat ik zou dansen met Amir. Ze voelde zich te moe. Ik vond het vreemd. Maar ik wilde niet weigeren. Sammy was dan ook als eerste die opkeek als ik mij op de dansvloer begaf met Amir.
Is het niet raar fluisterde Amir tegen mijn oor. Wat vroeg ik? Wij hier 2 dansend. Ik knikte! Ik kon niet weigeren antwoorde ik eerlijk. Ik ben blij dat je er bent Zeyn. Je ziet er vanavond prachtig uit. Tuba ook was mijn antwoord. Heb je iets met de Prins fluisterde hij terug. Waarom denk je dat? Ik heb jullie zien kijken naar mekaar. We haten mekaar antwoorde ik. Terwijl ik met hem danste kwamen er nog op de dansvloer. Ook Sammy nam Manal vast. Terwijl hij met Manal danste keek hij naar mij. Ik had geen idee waarom hij dat doet. Ik had zoveel zin om tegen hem te roepen. ‘There's a thin line between love and hate’, merkte Amir op.
Geloof mij Amir. Het is oorlog tussen ons. Waarom vroeg hij? Dat is een lang verhaal. Tuba heeft mij gisteren verteld dat hij jou in het water heeft gegooid en dat je hem een paar meppen hebt verkocht? Ik ga mij niet laten doen zei ik vastberaden. Ik hoorde Amir lachen. Dat weet ik, zo ken ik jou ook. Als je er ooit over wil praten. Dat heeft Tuba ook al voorgesteld maar ik denk dat ik hier zelf moet uitkomen. Zijn de geruchten waar? Bij zijn vraag gooide ik een vieze blik naar Sammy die nog steeds dansend met zijn vriendin naar mij zat te kijken. Hij doet er alles om ons uit het paleis te krijgen. ‘Palais Tirra’ vroeg Amir verbaasd? Ik knikte. Hij wil mijn moeder breken. Hij wil ons kapot! Ben je zeker Zeyn. Sammy is helemaal niet zo! Het zijn orders van zijn moeder vertelde ik. Van de Sultana vroeg hij fluisterend. Ja, antwoorde ik met een zucht. Amir? Vroeg ik zacht. Ja antwoorde hij! Had je kunnen gelukkig zijn met mij? Hij verstijfde even en verstevigde kort daarna zijn greep. Ik zie je nog steeds graag Zeyn. Had je mij de bons niet gegeven Zeyn dan zou ik inderdaad gelukkig kunnen zijn. Ben je dat nu niet? Het ging tot ik jou terug zag zei hij eerlijk. Deze keer keek ik naar Sammy. Ik slaakte automatisch een zucht. Ik voelde mij echt droevig. Maar ik wilde het niet verder laten opmerken. Ik heb je ook gemist zei ik zacht. Waarom vertel je mij dit nu vroeg hij? Ik wil dat je de waarheid weet zei ik zacht. Ik zou Tuba nooit kwetsen voegde ik er snel aan toe. Vrienden vroeg ik? Ik voelde hem knikken! We dansten stilzwijgend verder als ik lachend zwaaide naar Tuba dat ze moest komen dansen. Jou prinses fluisterde ik hem toe. Hij wist even niet wat zeggen als hij diep in mijn ogen keek. En Sammy die het vanop afstand had gezien.

03-10-2013, 11:42
Zeyn is een eerlijk persoon..

03-10-2013, 12:36
Please nog een vervolgje cause i like it

03-10-2013, 12:37
Mooi vervolg!

03-10-2013, 12:38
Please please,please,nog een vervolg voor Vandaag

03-10-2013, 12:49
Salmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, spannend. Ga snel verder..

03-10-2013, 13:13


Ik nam van de gelegenheid gebruik om naar Adil te gaan die stond te praten met enkele mannen. Ik groette vriendelijk de mannen. Adil keek automatisch naar Sammy die zich nog op de dansvloer bevond. Kan ik jou even spreken vroeg ik. Hij aarzelde even. Ik keek ook naar Sammy die ons in het oog hield. Adil ging wat opzij staan. Je hebt heel de avond niet naar mijn zus omgekeken! Wat heeft ze jou in godsnaam aangedaan? Ze verdiend dit niet. Adil wist niet wat zeggen. Hou je van mijn zus? Adil wist niet wat antwoorden. Niet dus! Laat mijn zus dan met rust en bel haar nooit meer op en ik wil je bij ons ook nooit meer zien. Ik hou zielsveel van haar zei hij snel. Ik ben stapelgek op haar. De situatie…- Daar heb jij niets mee te maken onderbrak ik hem. En Sammy mag niet tussen jullie komen. Wij mengen ons ook niet met zijn liefdesleven. Het is niet gemakkelijk Zeyn. Moeilijk kan ook antwoorde ik. Liefde overwint alles. Als Sammy een goede vriend is van jou, moet hij en zal hij jou steunen. Adil keek naar Jasmine die rustig aan tafel zat te praten met enkele vrouwen. Vraag haar ten dans. Ze zal het zo graag willen zei ik zacht. Hij keek mij aan en glimlachte. Dat wil ik al heel de avond doen antwoorde hij. Hij liet mij staan en wandelde zonder naar Sammy om te kijken naar Jasmine. Sammy stopte met dansen. Ook zijn vriendin keek op. Ik kruiste mijn armen om mij heen en moest glimlachen hoe hij nerveus mijn zus hand vastnam en haar begeleide naar de dansvloer. Sammy kwam met zijn vriendin naar me toe. Ik probeerde hem te negeren. Doe geen moeite zei hij boos. Jij ook niet antwoorde ik bot. Laten we hier geen cinema maken zei Manal rustig. Het is niet de plaats nog het moment. Ik moet haar voor eens en altijd doen stoppen zei hij. Wanneer ga jij eens stoppen mij overal te achtervolgen zei ik boos. Ik heb er echt genoeg van. Ik heb nergens rust. Overal waar ik ga kom je stomme kop tegen. Ik richtte mij tot zijn vriendin. Wil je hem vragen hiermee op te houden. Sammy’s ogen spoten vuur. Manal trok hem weg van mij. Hij was niet te spreken. Hij draaide zich naar mij om. Ik stak mijn tong uit naar hem. Hij was razend. Ik zette mij terug aan tafel en genoot verder van mijn zus die verliefd stond te slowen met Adil. Ik miste ook liefde in mijn leven. Ik voelde mij in de war door Amir. Hij stond nog steeds te dansen met Tuba. Hoe in godsnaam ben ik zo dom geweest hem te laten gaan. Ik zag Jasmine naar mij komen. Vind je het ok als ik even met Adil wegga. Hij brengt mij wel naar huis. Ik knikte. Geniet er maar van zei ik menend. Ik red me wel. Van de verte dat ik Sammy in discussie gaan met Adil. Deze draaide zich uiteindelijk gewoon om en liet een gefrustreerde Sammy achter met zijn vriendin Manal die hem probeerde in te praten. Zijn boze blik ging dwars door mij heen. Ik liet hem een geamuseerde blik zien. Hij wilde ontploffen. Ik stond op en nam afscheid van Tuba en Amir. Ben je weg vroegen ze. Het is al erg laat. Bedankt echt waar. Het was gezellig. Laten we van de week afspreken stelde ik voor. Tuba omhelsde mij. Zeker weten antwoorde ze. Bij het weggaan ving ik nog een glimp van Sammy.
Ik was zo blij buiten te zijn. Maar minder als ik mijn cabrio zag. Bespoten met grafitti : ‘hoerendochter’. Aan beide kanten vol gespoten. Ik bleef met gebalde vuisten roerloos staan. Kwaad liep ik naar de veiligheid. Wie heeft dit gedaan? Geen idee juffrouw zei hij koel. Sammy vloekte ik. Ik liep terug naar binnen. Ben je iets vergeten vroegen Tuba en Amir in koor. Zonder te antwoorden nam ik een grote taart van de desserttafel. Iets verderop stond Sammy te lachen met Manal en enkele mannen. Ik tikte zachtjes op zijn rug als hij zich omdraaide en ik de taart recht in zijn gezicht gooide. Manal slaakte een kreet. Ook Tuba kwam aangelopen. TRUT riep Sammy mij toe. Hij wilde op mij afkomen als de security mij stevig vastnam. Wat is dit zei Tuba verdrietig. Sorry stammelde ik. Je moet mijn wagen zien zei ik nu. Hij is te ver gegaan. Tuba liep naar buiten nog met enkelen naar buiten. Amir bleef staan. Hij vroeg aan de beveiliging mij los te laten. Maar daar was Sammy radicaal tegen. Niet op onze feest zei Amir streng. Niet hier! Manal hielp Sammy’s gezicht proper maken. Ze fluisterde hem iets toe. Laat haar los zei hij uiteindelijk. Tuba kwam binnen. Wie zit er achter die gemeenstreek van jou wagen vroeg Tuba. Ze keek naar Sammy. Hij gaf geen antwoord. Hij was druk bezig met zichzelf proper te maken Tuba wilde met me praten als ik mij excuseerde. Ik ga naar huis. Amir wilde mij tegengehouden als ik gewoon wegging. Ik beloofde mezelf niet te gaan huilen.

03-10-2013, 13:18

Manal

03-10-2013, 13:47
Dat zijn pesterijen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel laag van een volwassene man.

Maar Manal is echt een mooie vrouw.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221