Bekijk volle/desktop versie : Skere mannen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

23-09-2013, 11:20
goeiemorgen mensen,

Ik heb een vraag aan de getrouwde dames hier. Hoe zit het met financien hoe hebben jullie dat verdeeld?

Ik heb eigelijk mijn hele leven lang nooit iets hoeven betalen. Mijn broers en vader hebben allemaal een goedbetaalde baan en mijn rijbewijs is door hen betaald, mijn studie, mijn zorgverzekering, mijn telefoon rekening, kleding enzovoorts. Eerlijk gezegd hoort het ook zo, de mannen horen voor de vrouwen te zorgen vind ik. Ik heb ook nooit moeten werken, alleen voor de ervaring heb ik weleens vrijwilligerswerk gedaan of 1 dag in de week. Nou had ik gister een gesprek met mijn verloofde die zegt ineens tegen me, luister schat ik weet niet of ik wel alles kan betalen. Ik wil je in ieder geval voorstellen je eigen zorgverzekering te betalen. Like what the fuck ? Ik zei tegen hem, sorry maar als je het huwelijk niet aan kan moet je niet willen trouwen. Jij hoort mij gewoon te onderhouden, klaar. Als ik niet wil werken zou ik niet hoeven werken. Als hij mij niet kan bieden wat zelfs mijn broers en vader mij al die tijd gaven, wat moet ik dan met hem

23-09-2013, 11:21


What on earth zijn skere mannen

23-09-2013, 11:25
Ergens begrijp ik het wel en vind ik ook dat hij je moet kunnen onderhouden.
Maar mijn vrouw moet dat niet gaan eisen.. Afhankelijk van hoe zij is en of ze wil werken mag ze het hooguit verwachten.

Maar om nou moeilijk te gaan doen om 100 euro of eigenlijk 30/40 ivm zorgtoeslag sporen jullie beiden niet en staat jullie heel wat te wachten.

Daarnaast is eigen potje altijd handig en jij bent gewoon verwent


Sent from my Rass using Elmog

23-09-2013, 11:28
Ligt er natuurlijk ook maar aan wat voor levensstijl jij wilt. Mss moet je gwn iets soberder gaan leven. (gsm/kleding)

23-09-2013, 11:29


Je dient je intentie te zuiveren, en als jij een aanbod af zou willen wijzen omdat de man je niet kan onderhouden dan moet het zijn omwille van Allaah Zijn wetgeving en niet voor eigen begeertes en luxe willen leven oftewel dat je broers en vader alles voor je betalen.

Laat deze broeder in zijn waarde, als hij het niet aankan financieel om rond te komen ghair, bespreek het op een goede manier.
Misschien is er een andere oplossing en geef hem tijd.
Leg hem de redenen uit op de juiste wijze en zuiver je intentie.

Het klopt dat de man de vrouw dient te onderhouden in islam.
Maar de manier hoe " betekent niet dat hij bijvoorbeeld jouw tel.rekeningen bijv moet betalen.
Als hij de huur betaalt en eten haalt , en meest noodzakelijke en je kunt hiervan leven dan is dit al genoeg

Dus je dient ook je eigen eisen na te kijken en realistisch te blijven in wat je vraagt.
Dit dient overeen te komen met dat wat haalbaar is voor hem en waarin jullie toch samen kunnen leven.

Kijk of jullie op iets anders kunnen bezuinigen, om zo toch die ziek.verzekering te betalen bijv.
het hoeft niet perse afgelopen te zijn alleen omdat hij dit nu aangeeft.
Bespreek het en zoek een oplossing omwille van Allaah , en als je toch echt niet wilt.

Laat de broeder in zijn waarde.
Rizq komt van Allaah en Hij verruimt en beperkt voor wie Hij wil.
Wij dienen mensen niet af te rekenen op hun financiele situatie.

23-09-2013, 11:30
Is het een ramp als je hem helpt met het betalen van de rekeningen??? het is toch JOU zorgverzekering??
meid ben jij wel toe aan trouwen?? aangezien je altijd afhankelijk bent geweest en blijft van andere??

23-09-2013, 11:31
ja joh, het huwelijk draait om jou

23-09-2013, 11:33
maar serieus, door meisjes zoals dit geval hier, willen de meeste mannen niet trouwen

23-09-2013, 11:33
armoedzaaier verwijt armoedzaaier

23-09-2013, 11:35

Citaat door Allesofniks:
Ergens begrijp ik het wel en vind ik ook dat hij je moet kunnen onderhouden.
Maar mijn vrouw moet dat niet gaan eisen.. Afhankelijk van hoe zij is en of ze wil werken mag ze het hooguit verwachten.

Maar om nou moeilijk te gaan doen om 100 euro of eigenlijk 30/40 ivm zorgtoeslag sporen jullie beiden niet en staat jullie heel wat te wachten.

Daarnaast is eigen potje altijd handig en jij bent gewoon verwent


Sent from my Rass using Elmog
Ja maar hij weet dat ik nooit heb gewerkt, ik heb ook niet de ervaring om nu snel een baan te krijgen. En ik ga echt niet werk doen onder mijn niveau omdat hij het niet kan betalen. Hij heeft tegen mijn vader en broers gezegd dat hij het financieel aan kan en dat hij mij kan onderhouden. En nu wij verloofd zijn zegt hij ineens zulke dingen. Waarom dan niet gelijk open kaart spelen dat je het niet kan betalen ? Hij zei tegen mij dat hij alles voor me kan kopen wat ik wil en dat ik niks tekort ga komen. Ook gaf hij me dure cadeaus om me te imponeren. Maar waarom doe je je dan anders voor dan je bent vraag ik me dan af.

23-09-2013, 11:36

Citaat door gewoonikke:
goeiemorgen mensen,

Ik heb een vraag aan de getrouwde dames hier. Hoe zit het met financien hoe hebben jullie dat verdeeld?

Ik heb eigelijk mijn hele leven lang nooit iets hoeven betalen. Mijn broers en vader hebben allemaal een goedbetaalde baan en mijn rijbewijs is door hen betaald, mijn studie, mijn zorgverzekering, mijn telefoon rekening, kleding enzovoorts. Eerlijk gezegd hoort het ook zo, de mannen horen voor de vrouwen te zorgen vind ik. Ik heb ook nooit moeten werken, alleen voor de ervaring heb ik weleens vrijwilligerswerk gedaan of 1 dag in de week. Nou had ik gister een gesprek met mijn verloofde die zegt ineens tegen me, luister schat ik weet niet of ik wel alles kan betalen. Ik wil je in ieder geval voorstellen je eigen zorgverzekering te betalen. Like what the fuck ? Ik zei tegen hem, sorry maar als je het huwelijk niet aan kan moet je niet willen trouwen. Jij hoort mij gewoon te onderhouden, klaar. Als ik niet wil werken zou ik niet hoeven werken. Als hij mij niet kan bieden wat zelfs mijn broers en vader mij al die tijd gaven, wat moet ik dan met hem
Gelijk heb je ook. Een man hoort voor het gezin te zorgen. Een vrouw mag er zelf voor kiezen of ze wilt gaan werken en niet omdat de man het financieel niet aan kan en moet zij gaan werken. Meid......echte mannen zijn tegenwoordig bijna uitgestorven.

23-09-2013, 11:39

Citaat door Cllash:
maar serieus, door meisjes zoals dit geval hier, willen de meeste mannen niet trouwen
Wollah je hebt gelijk. Triest triest triest maar dit is er een van de zoooooveeeeeel. Alleen durft zij t nog eerlijk te zeggen.

23-09-2013, 11:40



Citaat door Naadje101:
Gelijk heb je ook. Een man hoort voor het gezin te zorgen. Een vrouw mag er zelf voor kiezen of ze wilt gaan werken en niet omdat de man het financieel niet aan kan en moet zij gaan werken. Meid......echte mannen zijn tegenwoordig bijna uitgestorven.
Ja dat zie je wel zitten he, lekker zonder diploma zonder werk de hele dag op je luie gat zitten. Jezelf vol te vreten en tv kijken. En dan raar op kijken als hij je dikke ass verlaat. En dan? Wat ga je dan doen?

23-09-2013, 11:40

Citaat door Naadje101:
Gelijk heb je ook. Een man hoort voor het gezin te zorgen. Een vrouw mag er zelf voor kiezen of ze wilt gaan werken en niet omdat de man het financieel niet aan kan en moet zij gaan werken. Meid......echte mannen zijn tegenwoordig bijna uitgestorven.
een echte man is iemand met een dikke portemonnee

bazz 3la vrouwen van tegenwoordig

23-09-2013, 11:40

Citaat door gewoonikke:
goeiemorgen mensen,

Ik heb een vraag aan de getrouwde dames hier. Hoe zit het met financien hoe hebben jullie dat verdeeld?

Ik heb eigelijk mijn hele leven lang nooit iets hoeven betalen. Mijn broers en vader hebben allemaal een goedbetaalde baan en mijn rijbewijs is door hen betaald, mijn studie, mijn zorgverzekering, mijn telefoon rekening, kleding enzovoorts. Eerlijk gezegd hoort het ook zo, de mannen horen voor de vrouwen te zorgen vind ik. Ik heb ook nooit moeten werken, alleen voor de ervaring heb ik weleens vrijwilligerswerk gedaan of 1 dag in de week. Nou had ik gister een gesprek met mijn verloofde die zegt ineens tegen me, luister schat ik weet niet of ik wel alles kan betalen. Ik wil je in ieder geval voorstellen je eigen zorgverzekering te betalen. Like what the fuck ? Ik zei tegen hem, sorry maar als je het huwelijk niet aan kan moet je niet willen trouwen. Jij hoort mij gewoon te onderhouden, klaar. Als ik niet wil werken zou ik niet hoeven werken. Als hij mij niet kan bieden wat zelfs mijn broers en vader mij al die tijd gaven, wat moet ik dan met hem
Lol ben jij wel klaar voor het huwelijk??

Serieus die kerel is beter af zonder jou. Beetje hier achter zijn rug om hem zitten afkraken. Je bent 0.0% vrouw. Gewoon een jong wijf.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22