Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Krullen kwijt, HELP!!



Pagina's : [1] 2 3

22-09-2013, 22:24
Salam dames,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen insha Allah. Ik heb van nature een bos pijpkrullen.
Ik heb de afgelopen maanden een aantal keer mijn haar gestijld en allerlei troep erin gedaan .
Ik heb er zo een spijt van !!! Heeft iemand tips voor mij om weer volume in mijn haar te krijgen en waardoor mijn haar weer van nature gaat krullen. Ik heb eigenlijk nu van die slagen en sommige plukken zijn gewoon echt helemaal stijl.
Ik wil mijn haar terug! Ik weet niet wat ik moet doen om dat weer terug te krijgen..... Ik hoop dat jullie me tips kunnen geven of een bepaald product kennen. Ik heb ook een tijdje keratine olie gebruikt om mijn haar te laten glanzen enzo.. Weet iemand hoe ik dat eruit krijg.. schijnbaar blijft dat een tijdje erin zitten... I hope you can help me girls!!

23-09-2013, 00:12


ja dat komt echt vaak voor kan je niks aan doen meid gewoon ej haar laten rusten. niet meer stijlen en volg een goede lijn voor krullen. andrelon perfecte krul is wel goed. gebruik ook de masker en inshallah komt het goed.. niet meer stijlen als het niet nodig is..zonde

23-09-2013, 00:56
mixed chicks

23-09-2013, 11:44

Citaat door Monarch:
mixed chicks
Helpt dat echt? Ik heb het wel gezien idd alleen ik vraag me af of dat helpt als me krullen echt eigenlijk weg zijn??
Ik heb gewoon van die stijle plukken die niet krullen
Moet ik dan alleen de leave-in conditioner bestellen of.. alles shampoo enzo?

Thanx voor je berichtje meid!

23-09-2013, 11:46



Citaat door Goldielox:
ja dat komt echt vaak voor kan je niks aan doen meid gewoon ej haar laten rusten. niet meer stijlen en volg een goede lijn voor krullen. andrelon perfecte krul is wel goed. gebruik ook de masker en inshallah komt het goed.. niet meer stijlen als het niet nodig is..zonde
Thanx voor je bericht meid. Ik stijl het sowieso echt niet meer!

23-09-2013, 12:30

Citaat door Sfiha:
Ik heb zelf ook een keratien behandeling ondergaan.
Ik had ook een bos krullen, en nu meer grove krullen.
Wilde dit zelf ook, maar keratine was je uit. Dus ik merk langzamerhand dat mijn oude krullen weer terugkomen.

Maar heb je zitten stijlen met een tang of gewoon echt een product gebruikt voor permanente stijling
Ik had ook echt een bos pijpkrullen en ik heb nu idd ook grove krullen, ik noem het eigenlijk geen krullen maar slagen, heel gek?
Was je keratine eruit, dus hoe vaker ik me haar was hoe meer het gaat krullen? i hope so!
Ik hoop ook echt dat ze snel terugkomen. Ik vind stijl haar echt niet mooi bij mijzelf!

Ik heb een olie treatment gehad van keratine zeg maar.. Was even een boost zeg maar voor mijn haren, een lekker masker.. daardoor ben ik denk ik mijn krullen kwijt. Ik had van te voren wel gelezen of het je krullen zou weghalen en ook nog gevraagd maar het zou je haar alleen mooier maken en glanzender maken.. nou... het is idd wel glanzender maar mijn krullen ben ik dus gewoon kwijt

23-09-2013, 13:22
Daar had ik ook last van. Toen ik begon met hijab heb ik mijn haren afgeknipt had ze krullend tot mijn kont en toen afgeknipt tot me nek. Nu komen ze weer terug!

Okurimaso kaizoku senpaku Going Merry.

23-09-2013, 13:28

Citaat door Bjoetifoel:
Ik had ook echt een bos pijpkrullen en ik heb nu idd ook grove krullen, ik noem het eigenlijk geen krullen maar slagen, heel gek?
Was je keratine eruit, dus hoe vaker ik me haar was hoe meer het gaat krullen? i hope so!
Ik hoop ook echt dat ze snel terugkomen. Ik vind stijl haar echt niet mooi bij mijzelf!

Ik heb een olie treatment gehad van keratine zeg maar.. Was even een boost zeg maar voor mijn haren, een lekker masker.. daardoor ben ik denk ik mijn krullen kwijt. Ik had van te voren wel gelezen of het je krullen zou weghalen en ook nog gevraagd maar het zou je haar alleen mooier maken en glanzender maken.. nou... het is idd wel glanzender maar mijn krullen ben ik dus gewoon kwijt
Keratine haalt je krullen er niet helemaal uit, maar verminderd het wel. Daarnaast kan het ook heel goed zijn dat je je haar beschadigd hebt door het stijlen en de hitte van de stijltang waardoor je de krullen niet meer terug gaat krijgen.
In het eerste geval gaat het zeker weken duren voordat de keratine eruit is...in het tweede geval ga je je krullen niet meer terugkrijgen en moet je je haar opnieuw laten groeien.

23-09-2013, 13:30
Ik heb hier trouwens ook recentelijk een topic over gehad waar dit wordt besproken, moet je maar even doorheen bladeren.

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4790756&highlight=

Dan zie je dat je niet de enige bent met dit 'probleem'...op pagina 2 van topic zie je wat dingen erover

23-09-2013, 15:15
Dank jullie wel voor de tips girls!!

23-09-2013, 16:01
Je bent je krullen zoiezo niet voorgoed kwijt. Die groeien terug. Als ik jou was zou ik mijn haar kort knippen, niet meer stylen en het de tijd geven. Je krullen komen dan vanzelf terug in sha Allah.

23-09-2013, 18:54

Citaat door LaaY:
Je bent je krullen zoiezo niet voorgoed kwijt. Die groeien terug. Als ik jou was zou ik mijn haar kort knippen, niet meer stylen en het de tijd geven. Je krullen komen dan vanzelf terug in sha Allah.
hopelijk komen mijn krullen idd weer terug insha allah. Maar knippen doe ik niet meer, kort haar staat mij niet

23-09-2013, 21:30



Citaat door magrebChica:
hopelijk komen mijn krullen idd weer terug insha allah. Maar knippen doe ik niet meer, kort haar staat mij niet
haha knippen wil ik dus ook echt niet! ik wil absoluut geen kort haar meer

24-09-2013, 11:23
Ik stijl mijn haar bijna iedere week. Ik heb van mezelf ook een hele bos krullen... Je zou denken dat na al dat stijlen die krullen wel weg gaan, maar nee!
Ik moet er wel altijd iets in doen als ik mooie krullen wil. Ik gebruik dan meestal mixed chicks, krijg ik ook veel volume van.

Vroeger gebruikte ik weleens mousse enz, maar dat is helemaal niet goed voor het haar volgens mij. Dus nu gebruik ik mixed chicks en ben wel tevreden.

24-09-2013, 12:05

Citaat door BentHajjAl3arbi:
Ik stijl mijn haar bijna iedere week. Ik heb van mezelf ook een hele bos krullen... Je zou denken dat na al dat stijlen die krullen wel weg gaan, maar nee!
Ik moet er wel altijd iets in doen als ik mooie krullen wil. Ik gebruik dan meestal mixed chicks, krijg ik ook veel volume van.

Vroeger gebruikte ik weleens mousse enz, maar dat is helemaal niet goed voor het haar volgens mij. Dus nu gebruik ik mixed chicks en ben wel tevreden.
Wauw, I love the curls
Heb je een foto? Hopelijk wel.. Wil even kijken wat die mixed chicks met je krullen doet?
Ik zag een keer zo een youtube filmpje van zo een vrouw, echt geweldig supermooie krullenbos!!

Pagina's : [1] 2 3