Bekijk volle/desktop versie : wat vonden jullie van die irakese vrouw bij bush??



Pagina's : [1] 2

05-02-2005, 13:39
Wat vonden jullie van die vertoning met die irakese vrouw en amerikaanse moeder van een omgekomen soldaat?
Pr op en top of gewoonweg verraad van die irakese?

ik was zelf behoorlijk geirriteerd door die actie. ik weet nie precies waarom, ik hou gewoon niet van die amerikaanse krokodilletranen.

05-02-2005, 13:45


Die dame was gewoon blij dat in iraq eindelijk democratische verkiezingen zijn geweest. De dame in kwestie heeft haar keuze gemaakt ze koos voor vrijheid, democratie en een toekomst ze koos niet voor Terrorisme , Terreur en angst.

Die dame verdient een dikke proficiat net zoals alle irakies die die zondag NEEN hebben gezegd tegen de terreur en gaan stemmen zijn.

Indien deze dame een verraadster is in uw ogen ben je eigenlijk niet waardig om te leven in een vrij land . Maar we zullen u daarvoor niet van kant maken of onthoofden.

05-02-2005, 13:49
Die vrouw verdient een oscar!!!! Klasse, wat een performance!

05-02-2005, 13:53

Citaat door garf23:

Indien deze dame een verraadster is in uw ogen ben je eigenlijk niet waardig om te leven in een vrij land . Maar we zullen u daarvoor niet van kant maken of onthoofden.
WAAR heb je me horen zeggen dat ik haar een verraadster vind?!! Goed LEZEN aub, scheelt me weer een hartaanval zowat!!

ik vind absoluut dat ze blij mag zijn maar een hele show ervan maken vind ik absoluut overdreven. Vooral omdat het dan lijkt alsog Bush met de juiste redenen Iraq is binnengevallen. (geen weapons of massdestructions weet ge nog??)

ik vind haar dus geen verrader maar reclame maken voor bush vind ik egt beneden peil!!!

05-02-2005, 13:59



Citaat door Northern_Light:
WAAR heb je me horen zeggen dat ik haar een verraadster vind?!! Goed LEZEN aub, scheelt me weer een hartaanval zowat!!

ik vind absoluut dat ze blij mag zijn maar een hele show ervan maken vind ik absoluut overdreven. Vooral omdat het dan lijkt alsog Bush met de juiste redenen Iraq is binnengevallen. (geen weapons of massdestructions weet ge nog??)

ik vind haar dus geen verrader maar reclame maken voor bush vind ik egt beneden peil!!!
Jah ik vond het ook overdreven echt weer reclameshowtje van bush bush

05-02-2005, 14:08

Citaat door zainab1:
Jah ik vond het ook overdreven echt weer reclameshowtje van bush bush
hehe eindelijk iemand die het snapt

05-02-2005, 14:11

Citaat door Northern_Light:
WAAR heb je me horen zeggen dat ik haar een verraadster vind?!! Goed LEZEN aub, scheelt me weer een hartaanval zowat!!

ik vind absoluut dat ze blij mag zijn maar een hele show ervan maken vind ik absoluut overdreven. Vooral omdat het dan lijkt alsog Bush met de juiste redenen Iraq is binnengevallen. (geen weapons of massdestructions weet ge nog??)

ik vind haar dus geen verrader maar reclame maken voor bush vind ik egt beneden peil!!!
de reden voor de aanval was dat sadam met of zonder WMD een bedreiging was voor de regio en zijn eigen landgenoten. De democratisering van Irak is een + gevolg van de invasie. Want anders zat sadam daar nog en waren weer vele Sjiieten van kant gemaakt door Qussay.

05-02-2005, 14:15
Natuurlijk had het veel weg van de aai over de bol die Saddam zo dikwijls aan kleine kindjes gaf indien er een camera in de buurt was...

Maar aan de andere kant, het is heel erg ziek om vanuit het vrije en welvarende Nederland de motieven te wantrouwen van een vrouw die ik weet niet hoe lang heeft moeten lijden onder verschrikkelijke omstandigheden...

05-02-2005, 14:30

Citaat door Northern_Light:
Wat vonden jullie van die vertoning met die irakese vrouw en amerikaanse moeder van een omgekomen soldaat?
Pr op en top of gewoonweg verraad van die irakese?

ik was zelf behoorlijk geirriteerd door die actie. ik weet nie precies waarom, ik hou gewoon niet van die amerikaanse krokodilletranen.
Media brainwashing op en top, meer niet.

06-02-2005, 23:14
waar was dat dan??? wat heb ik gemist

06-02-2005, 23:42

Citaat door moppi:
waar was dat dan??? wat heb ik gemist
Er waren tijdens ''de Amerikaanse troonrede'' een Iraakse vrouw en een moeder van een (volgens mij omgekomen) Amerikaanse soldaat aanwezig en die na Bush' speech elkaar snikkend omhelsden.

06-02-2005, 23:53
hebben jullie "Wag the Dog" nooit gezien?

07-02-2005, 00:06



Citaat door Zoughbia:
Er waren tijdens ''de Amerikaanse troonrede'' een Iraakse vrouw en een moeder van een (volgens mij omgekomen) Amerikaanse soldaat aanwezig en die na Bush' speech elkaar snikkend omhelsden.
Bush helemaal blij natuurlijk

07-02-2005, 01:14

Citaat door moppi:
waar was dat dan??? wat heb ik gemist
Dit was bij de State of the Union.
Mocht je niks te doen hebben. Je kan 'm nog een keer bekijken op bovenstaande site.

Wat ik altijd zo storend vind is dat ze om de twee zinnen klappen wanneer Bush wat zei, maar dat zal wel komen omdat het voor die man een hele prestatie is dat hij al 2 zinnen kan uitspreken zonder over zijn woorden te vallen.

07-02-2005, 01:22
de ultieme propagande stunt, beetje mislukt, want iedereen prikt er zo doorheen, maar goed, dat is natuurlijk te verwachten bij George W. Bush.

Pagina's : [1] 2