Bekijk volle/desktop versie : Beste opstelling NL, shoot?



21-09-2013, 12:58
Stekelenburg
Van Rhijn, Maduro, Rekik, Emanuelson
Guzman, Nigel de Jong, Strootman
Seedorf
Van Persie, Robben

Niet meer uitnodigen, Blind, Vermeer, Sneijder enz.

21-09-2013, 13:01



Citaat door Mauricdeariffi:
Laat deze selectie maar tegen Argentinië of Spanje voetballen
Dat snap ik, maar hier kom je misschien poule meer door en kun je toch nog leuk spelen. Er is verder geen selectie die verder kan komen dan de kwartfinales, dat snap ik ook. Maar huidige team wordt blamage.

21-09-2013, 13:08
Waarom Nederlandse elftal? Ik schat zelfs Marokko hoger in momenteel.

21-09-2013, 15:14

Citaat door DracullaLN:
Waarom Nederlandse elftal? Ik schat zelfs Marokko hoger in momenteel.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar weet voor 99% zeker van niet....wat 'n prutsers bij Marokko.

21-09-2013, 15:39



Citaat door Mauricdeariffi:
Als je van een Tanzania niet kan winnen

Kun je tegen Nederland niets beginnen(bij voorbaat)

Tenzij je 10-0 wilt verliezen
Laatste wedstrijd werd gewonnen met 2-1 had 2-0 moeten zijn maar Askri werd erin gegooid bij de 2de helft.

Die 3-1 uit vernedering kwam omdat we alleen Botala spelers gebruikte, kijk eens naar die Nederlandse opstelling de enige twee die goed daar in is Robben en Van Persie. Over 2 jaar stoppen hun ook met voetballen.

Wij hebben een betere middenveld, verdediging en flankspelers (op robben na) alleen nog een goede spits, Inshallah zal El Hamdouai ook zijn vorm vinden en dan hebben wij een betere elftal staan.

Basser - Benatia - El Katouari - Bergdich
Kaddouri - Obbadi - El Adoua - Labyad
-----------El Arabi--El Hamdouai---------


Wij hebben ook een bredere selectie, we hebben Feddal, Kantari Noussir als het nodig is als vervangers in de verdediging.
Op het middenveld hebben wij Boussasouf, Assaidi, Taraabt, Belhanda, Barrada, El Ahamdi, Mokthar en nog meer.
Op de spits positie is het alleen wat minder.

We hebben ook kei veel l 20/17jarige talenten die veel potentie laten zien en Nederland niet. Behalve als je Maher een talent wilt noemen.

21-09-2013, 15:50

Citaat door Mauricdeariffi:
Ik heb niet eens gelezen wat je hebt getypt, ik zweer het op Allah

Denk je nou echt dat ik ga lezen wat een zwakzinnige mongooltje typt

Ik vind jou heel zielig, ik zweer het op Allah

Allah yshen huiwen
Heb medelijden met jou, waarom reageer je dan erop? Je vind mij zielig maar jij bent zo zielig dat je op een zieligerd reageert? Jeh r3ker.

O en iemand uit schelden en daarna Allah gebruiken in je reacties lijkt me niet zo verstandig.

21-09-2013, 20:33

Citaat door Clichy_sousbois:
Van Rhijn maar geen Van Der Wiel zeker jij bent de leukste thuis
Van der Wiel mag ook, maar heb 'm lang niet zien spelen. Als t maar geen Janmaat is.