Bekijk volle/desktop versie : Vader Labyad ontving in plaats van 3,5 miljoen euro geen rooie cent



19-09-2013, 15:12
De vader van Zakaria Labyad heeft volgens diens advocaat geen cent van Sporting Portugal ontvangen.





Dat zegt de raadsman in een reactie op de cijfers uit het jaarverslag van de Portugese club. "Er klopt niets van. Meneer Labyad heeft tot op heden geen euro van Sporting ontvangen", zegt mr. Ali Anakhrouch tegen Voetbal International.

"Los van het feit dat Labyad niets heeft gehad, kloppen de bedragen ook niet. Ik maak me zorgen over de mate van onzorgvuldigheid van deze jaarcijfers. Ze zijn geaccordeerd door een serieus kantoor: Price Waterhouse Coopers. Verbazingwekkend dat zij hier hun handtekening onder hebben gezet."

De advocaat van Mohamed Labyad heeft Sporting dan ook gesommeerd om de fouten in het jaarverslag te herstellen. Daarin staat dat de vader van de voormalig PSV'er in het afgelopen boekjaar in totaal 3.504.000 euro heeft ontvangen.

19-09-2013, 15:14


had ik wel verwacht...het zijn Joden die zulke dingen in de media gooien..want het is een Marokkaan en die zijn heel groot nieuws als die in de kranten komen