Bekijk volle/desktop versie : Bake-Off van Lidl



19-09-2013, 10:09
[ik ben niet echt een Lidl fanaat en heb deze winkels dan ook altijd gemeden. Maar sinds mijn nicht vertelde dat ze een bake off hadden, ben ik even poolshoogte gaan nemen. Ik had er geen hoge verwachtingen van, maar........toen ik daar eindelijk was en van alles een had gekocht (ja ben een zoetekauw nou goed ) en geproefd, was ik overstag. Mijn god, zij zijn nog lekkerder dan die rotzooi van AH en goedkoper Van nu af aan ga ik voor mijn broodjes naar de Lidl ]

19-09-2013, 10:10


die verse broodjes bedoel je?

jaaaa die zijn daar overheeeerlijk

19-09-2013, 10:11
Die in de blauwe zak? Ik koop die ook al maanden..

19-09-2013, 10:12
oooh huh wat bedoeld ts eigenlijk? Ik dacht die verse warme broodjes

19-09-2013, 10:13


Heerlijk zijn ze!

Bij mijn moeders woonplaats staat het er al 3 jaar. Jammer genoeg bij mij niet..

19-09-2013, 10:13

Citaat door Moedervan3:
die verse broodjes bedoel je?

jaaaa die zijn daar overheeeerlijk


Ja die verse. Van de Bake off afdeling. De choco broodjes, de appelflappen, de croissant, de kaasbroodjes, de kaneelbroodjes.....Mmmmmmmmmmmm

Citaat door SnoezePoez:
Die in de blauwe zak? Ik koop die ook al maanden..
Nee niet die in blauwe zak. Ze hebben gewoon een bakkerij bij sommige lidl winkels. Daar kan je dan zelf je broodjes pakken.

19-09-2013, 10:13
Bake off is toch al afgebakken? Of niet afgebakken?

19-09-2013, 10:14

Citaat door Moedervan3:
oooh huh wat bedoeld ts eigenlijk? Ik dacht die verse warme broodjes


Bake Off afdeling, je weet wel. De bakkerij met de croissants, choco broodjes, appelflappen e.d.

Citaat door mika_:
Heerlijk zijn ze!

Bij mijn moeders woonplaats staat het er al 3 jaar. Jammer genoeg bij mij niet..
Haha, voor die broodjes doe je maar al te graag die extra km's rijden

19-09-2013, 10:16

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Bake Off afdeling, je weet wel. De bakkerij met de croissants, choco broodjes, appelflappen e.d.


Haha, voor die broodjes doe je maar al te graag die extra km's rijden
jaa ik dacht al dat je die bedoelde.. zoooo ja die zijn keiiii lekker ja!! haal ze vaak vooral de chocolade en koffiekoeken zijn hier favoriet

19-09-2013, 10:19

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Bake Off afdeling, je weet wel. De bakkerij met de croissants, choco broodjes, appelflappen e.d.


Haha, voor die broodjes doe je maar al te graag die extra km's rijden
Wanneer ik daar ben koopt zij ze standaard voor het ontbijt, heerlijk broodjes met zonnepitten. Om elke dag 1.5 uur te rijden lijkt me niet zo verstandig

19-09-2013, 10:21
Heerlijk he! Vaak bij andere supermarkten. Is veel hard! Iegh

19-09-2013, 10:23
Letten jullie ook op..wat er in zit..??

19-09-2013, 10:26



Citaat door Nadia2007:
Letten jullie ook op..wat er in zit..??
Daar let de warenwet toch al op?

19-09-2013, 10:43
Oooh heerlijk. Zit tegenover mij. Die appelflappen vind ik zooo lekker. Denk dat ik er 10 per week eet ofzo. Ik ga meestal om de dag er heen en haal van alles wat. Appelflappen warm ik vaak savonds op met kopje thee. Het is maar goed dat ik niet snel aankom

19-09-2013, 10:52

Citaat door sara1987234:
Oooh heerlijk. Zit tegenover mij. Die appelflappen vind ik zooo lekker. Denk dat ik er 10 per week eet ofzo. Ik ga meestal om de dag er heen en haal van alles wat. Appelflappen warm ik vaak savonds op met kopje thee. Het is maar goed dat ik niet snel aankom
Hahaha funny!